|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Handle-på-nettet-mani
Nå har jeg gjort det igjen.. handlet T-skjorter for 700 spenn fra andre siden av dammen.. Skjorter jeg strengt tatt ikke trenger men de er veldig tøffe..
Noen andre som lider av dette..? Isåfall, hva handler du, og hvor..?
BTW, noen som har gode tips om hvor man finner band-skjorter, særlig metal-band..? Alltid like gøy med en ny metallica-skjorte! 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 14:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Mener du virkelig at det er forsvarlig å fortelle deg hvor jeg handler på nettet?
Hmm, ok da... men er ikke så voldsomt spennende, jeg holder meg vanligvis til bandenes hjemmesider, og noen fan-sider. Der har de det meste offisielle merch, inckludert t-skjorter.
Prøver å unngå uoffisielt merch
|
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 16:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg handler kun slikt jeg trenger eller har ønsket meg lenge, og jeg vurderer det som regel over tid før jeg handler.. Har for det meste gått i bøker fra amazon, men har også bestilt klær fra H&M Rowells og dvd-er fra play.com...
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 18:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Metallica t-skjorter skaffes enklest fra shoppen til Metclub.. Men man må være medlem da
www.metclub.com 
|
_________________ --
Ops
Skrevet: Ons 22 Sep 2004, 20:16 Sist endret av fideco den Tor 23 Sep 2004, 16:03, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
M_Stuff skrev: | Mener du virkelig at det er forsvarlig å fortelle deg hvor jeg handler på nettet?
Hmm, ok da... men er ikke så voldsomt spennende, jeg holder meg vanligvis til bandenes hjemmesider, og noen fan-sider. Der har de det meste offisielle merch, inckludert t-skjorter.
Prøver å unngå uoffisielt merch |
Man kan handle der, men det som trekker ned da er at man må bestille en og en.. finner man en side som www.freakshop.com, kan du bestille 20 feite bandskjorter samtidig..
BTW, Amazon rocker vilt på CD'er og bøker. de har alt av CD'er!
Fideco: adr. til metclub?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 23 Sep 2004, 07:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
jeg er for liten til å handle på nett. derfor må pappa bestille for meg, og han gidder ikke bestille tull. dessuten får han ett innblikk i min tvilsomme økonomi. jeg får ikke lov til å bestille en tvangstrøye til tretusen....to bad. jeg handler på firetoys.co.uk ...fakler og ting...sjonglering. og turbogreier på turbonegro.com
vilvilvilvilvilvilvil bli stooooor
|
Skrevet: Lør 09 Okt 2004, 11:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |