Deprecated: Implicit conversion from float 518140.99999999994 to int loses precision in /home/clients/d916b5fe1abb4c0bcbbf74b1fae9c043/sites/dsgf.no/forum/includes/bbcode.php on line 285
DSGF.no :: Vis Temaet - Vil føle negative ting sinne/sorg
DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Vil føle negative ting sinne/sorg
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Av Innlegg
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
 Vil føle negative ting sinne/sorg

Hvorfor er det slik at vi ikke vil at negative ting skal skje, men når det skjer vil vi vite det.

Vi ser jo på nyheter, vi synes det er interessant at folk lider, slik som 11. september da fly koliderte med twin towers eller hva det heter.
Vi ser det om og om igjen, og tv folka vet dette. De maser om det så lenge de klarer, tar fram psykologer som forklarer hva bin ladin tenker, får fram den rasen til bin ladin som bor i norge til å si hva han mener, selv om alle vet hva han mener eller vil si, lager debatter osv.

Men hvorfor har jeg aldri skjønt. Jeg har lurt på om det er fordi det kan påvirke oss og at vi vil vite det for å forhindre at det skjer med oss men.

InnleggSkrevet: Fre 10 Sep 2004, 19:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Audi
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003
jeg ønsker stadigvekk at negative ting skal skje... bare ikke med noen andre enn meg...

noen vil kanskje vite om det som skjer fordi vi da kan føle at vi lever, at vi kan vite at norge er et godt land å leve i...

mulig noen er så kyniske at de vil vite fordi de da vet om det er trygt å dra til de ulike landa...

media viser oss jo alt dette fordi det selger... og det selger fordi vi er nysgjerrige... da spesielt på hva som skjer mot alle andre enn oss selv... og jo mer makabert og negativt det er jo bedre er det jo...

InnleggSkrevet: Lør 18 Sep 2004, 14:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Cináed
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003
Vi vil ha det jævligs mulig for å kunne synes synd på oss selv og få medlidenhet av andre. Det bunner i grunn i oppmerksomhet. Vi vil at fæle ting skal skje, for å vise at vi takler det, eller for å vise at vi ikke takler det, og dermed få oppmerksomhet på den måten. Men når det virkelig skjer, angrer vi kanskje, eller er flaue.
Jeg tror helt ærlig at vi har det for bra i forhold til hva vi tenker. Jeg har lenge sagt, og står fortsatt fast ved at det Norge trenger, er en skikkelig jævlig katastrofe, sånn at vi kommer ned på jorda igjen og finner ut hva som virkelig betyr noe. En syndeflod om du vil (uten alle dødsfallene). En katastrofe der vi må gjøre vår plikt og jobbe sammen for å klare oss. En skikkelig stor katastrofe, som setter hele samfunnet på hodet, det alt blir annerledes. Det hadde vært noe.

Når verden har gått under på grunn av atomkrig vil de gjenlevende menneskene samles for å gjenopprette naturen slik den en gang var.

InnleggSkrevet: Fre 24 Sep 2004, 12:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
Dj_Ista skrev:
Jeg har lenge sagt, og står fortsatt fast ved at det Norge trenger, er en skikkelig jævlig katastrofe, sånn at vi kommer ned på jorda igjen og finner ut hva som virkelig betyr noe. En syndeflod om du vil (uten alle dødsfallene). En katastrofe der vi må gjøre vår plikt og jobbe sammen for å klare oss.

Har vært inne på tanken jeg også.

Les denne sangen, gammel sak, om akkurat dette:
http://www.lyricsondemand.com/b/badreligionlyrics/slumberlyrics.html

InnleggSkrevet: Fre 24 Sep 2004, 13:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Filosofi
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet