DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
banke opp mann som prøver seg på jenta di
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [57 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
 banke opp mann som prøver seg pÃ¥ jenta di

Om en gutt prøver seg på ei som er oppptatt, vil ofte kjeresten hans banke opp han som prøver seg.

Er det noe dere ville gjort?
Jeg syns det virker idiotisk, det er da din feil om ikke du klarer å tilfredstille partneren din bra nok.

eller hva?

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 13:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Jeg ville stikki en pakke med pølser opp i analen hans og 4 sultne bikkjer ned i svelget hans. Så ville jeg brukt tunga hans til å male veggene i leiligheten. elns..

Neida, er jo lov å prøve seg da, selv om jeg kanskje kan ytre en morsk mine overfor den evt casanovaen.

Men, prøver en person seg på en typisk "drittsekk"-måte med klåing, forfølging, nasty ordbruk ol. kan jeg helt sikkert tenne på en del plugger. Men banke opp fyren? Nei, da må det være fordi han begynner å bli farlig elns.. fulle gutter/menn er som regel bare litt trege i oppfattelsen og skjønner det etter hvert om du grabber litt tak i dem, går en liten tur og forteller hvor skapet skal stå.

"Ookayii..! Var hikke vånt ment ass, visschte ikke at hu hadde type jeii.." - klisjèunnskyldning og helt ufarlig, om enn litt irriterende.. Smile

Men om det skulle skje når jeg ikke var til stede, kanskje i et ikke-ute-på-byen miljø, at hun skulle falle for en annen blir alt til selvkritikk og hjerteknus.. Er liksom ikke så allverdens man kan gjøre om det går så langt. Og har det ikke gått så langt, men mistenker isteden at forholdet går ad undas, har man da fortsatt tid til å snakke sammen og prøve å rette opp tingene.

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 13:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
f.eks.. hvis jeg hadde vært ute på bar, en fyr hadde sjekket meg opp og jeg ikke hadde fortalt han at jeg hadde en type, syntes jeg det er feil av kjæresten min å banke opp han, da er det jo egentlig meg han skal banke opp da ?
uansett..vold er teit.. men han bør heller bli sur på meg, ikke han..

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 13:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Der må jeg si at jeg er egentlig enig med deg aniraC. Hehe, jeg er ikke akkurat noe å sjekke opp selv, men de gangene det har skjedd i forbindelse med by-ting så har jeg vært ganske krass mot mennesket som har prøvd seg. Evt bare satt på ignore. Jeg er flink til å skremme vekk folk. Er veld et jeg er flinkest til Wink

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 13:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Nei, det blir jo seff noe helt annet når personen som prøver seg ikke er klar over at jenta har type. Men jeg satte lixom det som ganske åpenbart jeg, at hun ville opplyse om slikt. Hvis ikke så er ikke akkurat jenta masse å spare på mtp forhold..

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 13:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Sant så sant. Det går begge veier. Jenter kan forresten finne på nok av slemme ting når noen andre jenter flørter med gutten dems. Selvom, ja.
Uansett. Jeg har nå pleid å gi klar beskjed om at jeg faktisk er opptatt. Eller. ja. Var..

InnleggSkrevet: Lør 04 Sep 2004, 15:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Re: banke opp mann som prøver seg på jenta di

mattestykke skrev:
Om en gutt prøver seg på ei som er oppptatt, vil ofte kjeresten hans banke opp han som prøver seg.

Er det noe dere ville gjort?
Jeg syns det virker idiotisk, det er da din feil om ikke du klarer å tilfredstille partneren din bra nok.

eller hva?

Kommer helt an på situasjonen, og hvordan du definerer "prøve seg". snakker vi om en som prater og sender mld også videre gir det for min del ingen grunn til noe mer en tilsnakk om de går for langt.
Men er man på byen, og en fyr klår på jenta di, som tydelig prøver å komme unna, og han ikke vil gi seg.. da kan det vel fort bli fare for nesa hans, ja..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 00:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

hvorfor ikke heller prate til han, enn å bruke vold ?
vold fører bare til mer negativ stuff..

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 08:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 18 Jul 2004
aniraC skrev:
hvorfor ikke heller prate til han, enn å bruke vold ?
vold fører bare til mer negativ stuff..

vel da har du jo en grunn til å få ut litt agresjon, å det eneste negative det kan føre til er vel at du kan få litt bank tilbake, eller litt vansker med politiet hvis det blir anmeldt Razz Er jo litt gøy å sloss er det ikke?

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 11:03
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Slossing er tragisk. Uff, jeg har sett så mye stygt pga slossing Sad

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 11:13
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Må være ganske tragisk jeg da Razz sloss kanskje en gang i uka pluss minus hehe

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 11:34
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

en gang i uka. kjære vene.

Da er dere vel begge enige om å sloss da? Er ike hundre stykker på en person, sparker mens han ligger nede og slik.

Skjønner meg ikke på folk som ikke kan sloss for seg selv, eller de som sparker men han ligger nede. 0 utfordring i det.

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 12:49
Gaute
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 07 Sep 2003
Det er ganske enkelt fordi de ikke søker utfordring, men lettskaffet makt over andre. I visse miljøer søker de også "respekt" og anerkjennelse i gjengen, dvs at de viser at de kan være minst like brutale som de andre.

Jeg personlig ser ikke noe poeng i slåssing, det hjelper jo ingenting i det hele tatt å slå til en kar på byen..

Despite my thirty years of research into the feminine soul, I have not yet been able to answer the great question that has never been answered: What does a woman want?
- Sigmund Freud

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 13:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

mattestykke skrev:
en gang i uka. kjære vene.

Da er dere vel begge enige om å sloss da? Er ike hundre stykker på en person, sparker mens han ligger nede og slik.

Skjønner meg ikke på folk som ikke kan sloss for seg selv, eller de som sparker men han ligger nede. 0 utfordring i det.

er for det meste enige om det ja, hvis ikke treneren finner det passende at jeg sloss mot en annen Wink
og hvis du mange står rundt en kar å sparker å slår ville jeg ikke kalle det å slosse, mer mobbing eller denging

Gaute skrev:
Jeg personlig ser ikke noe poeng i slåssing, det hjelper jo ingenting i det hele tatt å slå til en kar på byen..

det kommer jo ann på hensikten med å dra til han, slår han/hun først er det jo en god løsning å denge han før han denger deg Razz
og det er jo en smule kortenkt men efektiv måte å få folk til å f.eks. holde kjeft på (sier ikke at jeg bruker vold på den måten!)

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 15:32
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Gutter som sloss er fjottmorter. Jeg skjønner folk som sloss i selvforsvar eller i forsvar av andre, men ellers blir det bare idiotisk.
Om jeg hadde en type som skulle sloss med noen som prøvde å sjekke meg opp ville jeg bedt han reise til gokk. Kan ta meg av ufine typer selv.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Søn 05 Sep 2004, 22:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Hvis man på død og liv (kanskje feil valg av uttrykk?) må sloss kan man melde seg inn i en eller annen klubb. Det finnes en hel haug å velge mellom og de er spredd over det ganske land. Er man glad i å slå vil jeg anbefalle boksing, hvis du liker å slå men også kan tenke deg å sparke litt er vel kickboxing tingen. Er du derimot klar for å lære alle "tjuvtriksene" tror jeg du bør snakke med de som driver med Krav Maga, eller kanskje en eller annen FMA?

For mer om slossing: www.kampforum.com (hvor jeg er admin...) Rolling Eyes

Når det gjelder å grisebanke en som ser på dama, så er man amøbe om man gjør det Rolling Eyes Nuff said!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 10:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
enig! for det betyr jo bare at andre syntes hun er attraktiv, og da kan du jo føle deg heldig som er sammen med henne ikke sant!, man bør jo føle seg heldig uansett da, men det gjør da vel ikke noe om noen syntes dama di er lekker?
Hadde ei dame lagt an på typen hadde jeg spurt om hu sku være med hjem Laughing

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 10:40
aniraC
Moderator
Moderator

jeg syntes det er helt greit atte typen min flørter litt med andre jenter.. Så lenge han tafser på meg og det er meg han går til sengs med når kvelden er ferdig er jeg happy !;D

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 17:44
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

joda om min jente hadde vert litt flørtete med andre, så hadde ikke det gjort noe det. Litt kommentarer som "hei kjekken/sexy" og slik.
Det er vel vanlig vil jeg tro.

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 18:36
Haaa
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

hadde jeg vært sammen med ei nå å hu hadde oppført seg sånn når jeg var til stede, så hadde jeg blitt rimelig sur på hu. Da hadde jeg bedt hu ryke å reise hvis hu ikke hadde gitt seg med det med en gang Cool

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 18:49
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [57 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet