|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Kaizers skrangeorkester
Jeg er pisslei Kaizers skrangeorkester. Når jeg overtar verdensherredømme, skal jeg forby all omtale om dem. Deres navn skal ikke nevnes. De er absolutt oppskrytt. Jeg blir så provosert når alle snakker om hvor fantastiske de er, selv folk som aldri ellers interesserer seg for musikk. Helvete!
Men jeg er nødt til å dra på konsert med dem i neste uke, selv om jeg ikke vil. Livet suger, ikke sant?
|
Skrevet: Man 08 Apr 2002, 18:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Re: Kaizers skrangeorkester
hehe det syns jeg du skulle jeg er helt enig med deg når det gjelder de folka! de har elendig musikk (jeg driter i hva dere sier Hanna og Marte...!)
og jeg syns synd på deg som skal på konsert med dem..
livet og kaizers suger!!!
|
Skrevet: Tor 11 Apr 2002, 10:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
På hele Karmøy er det Kaizers-vekkelse for øyeblikket.. sinnsykt.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 11 Apr 2002, 22:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
Karmøy
mhm. På Sand og. Er det sant at jenter på Karmøy får barnevogn til konfirmasjonen? Rykter sviv inn Ryfylkefjordane.
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 07:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
Ok, jeg var på konsert med dem, utrolig underholdende, en gjeng med gærninger som slo villt på oljetønner og noe som minnet om instrumenter. Burde vært sperret inne hele gjengen.
Men publikum var med. Jeg forsøkte å leve meg inn i dette sirkuset og hoiet og sang med, selv om jeg ikke kunne noen av tekstene. Vel, jeg hadde hørt den derre "Vi tar deg i rompa til du dør..." eller "Vi skal sparke rumper til vi dør..."(Hva er teksten der?)
Det var egentlig ganske festlig, men jeg står fremdeles fast ved å utnevne meg selv som leder for folkebevegelsen mot Kaizers.
(Det må imidlertid sies at jeg er pumpeorgelfetisjist og viet et helt år av mitt liv til pumpeorgelet og bare pumpeorgelet for et par år siden....hm.)
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 09:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
jeg føler enda med deg...
vil du bli med på en hatekaizers og shakira-klubb??
teksten er: vi skal ompa til du dør...
|
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 10:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Astri
Gjest
|
ompa
Ja, vi hater dem! Måtte de råtne i helvete hele gjengen. Jeg kaster død og fordervelse over dem. Vik fra meg, onde krefter! Vik fra meg, alle dere som forpester den verden jeg er nødt til å leve i!
Forøvrig synes jeg min tekst er bedre. "Vi skal ompa til du dør" betyr jo ingenting. Jeg tror ikke jeg dør selv om de omper. Jeg har tatt motgift. De biter ikke på meg! Håper noen tar dem i rompa til de dør.....
Hører dere det? Dere onde krefter som sprer eder og galle, dere klarer ikke å ta meg! Ha Ha Ha Ha! Dere kan forpeste hele landet, verden, alle jeg kjenner, familie, slekt, absolutt alle...MEN MEG KLARER DERE IKKE Å TA!
|
Skrevet: Lør 13 Apr 2002, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: Karmøy
haha.. joda.. noen får sikkert det. Men tror den moten begynner å svinne hen. Tror ikke jentene synes det er så kult å få barn nå lenger.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Søn 14 Apr 2002, 12:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Re: ompa
jeg er enig..din tekst var bedre... vel, værre mener jeg vel egentlig...tror jeg... og dermed bedre? hm.. dette blir bare tull.
DIE PEOPLE!!!! DIE!!!!
|
Skrevet: Tir 16 Apr 2002, 09:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Fy Farao
For det første er det DANSE ompa til du dør, og for det andre hater jeg dere akkurat nå, så jeg bør ikke si noe, for jeg vil komme til å angre.
Det jeg kan si er at jeg skal på kaizers 31.mai, og jeg GLEDER meg!!!!!!!!!!!
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Ons 17 Apr 2002, 18:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Gjest
|
Re: Fy Farao
hater oss? kult I DID IT!!!! okey da..Helvete did it... gøy 
|
Skrevet: Tir 23 Apr 2002, 10:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
generaln
Gjest
|
kan en eller annen av dere forklare akkurat HVORFOR kaizers er så dårlig som dere skal ha det til?
dere synes at folk flest skryter for mye av kaizers, men dere overdriver ikke rent lite selv heller etter min mening
|
Skrevet: Fre 26 Apr 2002, 19:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
vel, man kan vel egentlig hverken si at de er gode eller då[overforbruk av tegn]personlig synes jeg de er noen apekatter, festlige sådanne, men jeg velger egentlig ikke å ta stilling til om de er så utrolig bra eller ikke. det er i hvertfall litt underholdende å være på konsert med dem, men jeg synes folk som roser musikken deres opp i skyene, er tåpelige, for det er da overhode ikke noe bra med musikken som sådann, men festlige er de...
ja, bare hat meg! liker det! bare hat meg alle sammen!
|
Skrevet: Søn 19 Mai 2002, 21:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lunica
Gjest
|
kokt banan
det finnes _mye_ verre musikk en Kaizers. dre liker sikkert musikk mange andre misliker (det gjør vel jeg og) men jeg driver ikke og disser andre band hele tida, da er det bedre å snakke positivt om de du liker!
|
Skrevet: Ons 24 Jul 2002, 07:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
frk kaizers
Gjest
|
kaizers er verdens beste band. ingen over ingen vedsiden bare kaizers. Di rocka!!!!Helvete skrev:
|
Skrevet: Tor 03 Okt 2002, 11:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Empyrean
Främling

Ble Medlem: 10 Jul 2003 Innlegg: 21
|
Piggtrådmusikk..
|
_________________ "You wanna fuck with me? Okay. You wanna play rough? Okay. Say hello to my little friend"
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Festmusikk! Yay! Go Kaizers! 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 11:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Kaizers er bra å ha! Jeg var på konsert - det var jette fett!
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Tor 10 Jul 2003, 22:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
Folk som faktisk åpner en ny thread for å disse et band...jeg mener herregud.
Hvorfor ikke bare spamme det på mIRC ?
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Fre 11 Jul 2003, 00:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Fordi folk ikke alltid har en iq som er høyere enn sin egen skostørrelse? 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 11 Jul 2003, 09:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |