|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Berserker
Gjest
|
Transfer Error -Transfer Error - Lucifers handling
Napster er vel godt benyttet (selv om det påståes at det skal stenges) Jeg for min del benytter meg og av det, enkel måte jeg kan skaffe meg musikk jeg ikke orker å kjøpe. Eventuellt bare for å teste band og slikt. Men jeg er bekymret for at ustabilheten med det, kan føre til drap av datamaskin (selv har jeg et modem som stammer fra den norrønne tiden) En ting som jeg vet fører til ekstremt hat er når en sang kommer opp på 80% eller oppover, og du vet det er bare et par sekunder igjenn til du har den i boks, så skjer det verste som kan skje! Nemlig "Transfer Error" Jeg liker ikke det, jeg liker det virkelig ikke. Opptil flere ganger har jeg vært nær å plante knyttneven i skjermen, heldigvis ungått ved tanke på kostnaden for en ny skjerm.. Jeg føler derfor at napster kan føre til destruktive handlinger. Er det bare jeg som er hissig, og har lett for å bli sint?...
|
Skrevet: Tor 12 Apr 2001, 18:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Re: Transfer Error -Transfer Error - Lucifers handling
Ta det helt rolig nå.
Ikke slå skjermen. Det hjelper ikke.
(selv om en kamerat av meg hadde for vane å gjøre nettop det)
ikke pc'en heller. Ei heller modemet
Send heller groteske hat-brev og lumske drapstrussler til
din internett-leverandør eller noe i den dur.
Og for all del; når onkel baker på døren, ikke send dem til meg.

|
Skrevet: Tor 12 Apr 2001, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Hannibal Lecter (pølsekje
Gjest
|
Jeg hater McDonalds
Hvorfor ikke bare skaffe deg ISDN linje? Når du tenker på startkostnad er dette langt billigere enn en ny skjerm! Men på 17 mai, da satt jeg på benken med min mor og ventet på isen jeg hadde bestilt på macdonalds, men så stengte de! jeg ble vred!!!!! JEG HATER MACDONALDS!!!!!!!!! Jeg prøvde å få hunden min til å spiser eieren, men den spes den aldri (spise, spes, spiste, speste). Norsklæreren min lærte meg å bøye det adverbet, men hun er russisk, hun føler seg som en hund hvis jeg plystrer. Idag regner det ute.
|
Skrevet: Man 18 Jun 2001, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Wildkatta
Gjest
|
Re: Transfer Error -Transfer Terror - Telenor
Transfer Error Er en omskrivning av Transfer Terror med andre ord et terror angrep på overføringen... Skyld på terrorgruppen Telenor som har undertrykket det norke folk i flere tiår med denne formen for terror...
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 10:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Berserker