DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Konehuset i Norge
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Av Innlegg
audi
Gjest

Konehuset i Norge

jeg bare lurer på hva dere i dsgf mener om Mette Marit og Krompen og prinsessa og typen...
er ungdom like mye mot d som de gamle?

InnleggSkrevet: Søn 01 Apr 2001, 16:29
    Til Toppen 
Puseklatt
Gjest

Re: Konehuset i Norge

Jeg synes det er kos at de skal gifte seg. Teit med så mye oppstyr. Men hun har litt teit og kjedelig hårsveis. Rosa hadde gjort seg.

Leve monarkiet!

Takk

InnleggSkrevet: Søn 01 Apr 2001, 21:28
    Til Toppen 
Filuri
Gjest

rosa?

rosa hadde ikkje gjort seg. rosa gjer seg ikkje på nokon. rosa er ein tragisk farge.
camilla går i rosa. camilla kan ikkje måtehold. det skjærer i augo.

InnleggSkrevet: Tir 03 Apr 2001, 18:41
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Jeg synes egentlig at kongehuset i Norge har utspilt sin rolle, og at vi burde få president isteden. Og da kan jo kongebarna få gjøre akkurat som de vil uten at noen trenger å bry seg.

InnleggSkrevet: Tir 03 Apr 2001, 22:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tom Erik Støwer
Gjest

helt seriøst, hva mener du at en republikansk styreform kunne tilført Norge, rent bortsett fra nyliberalisme og amerikanisering? vil du heller ha en person på toppen med reell makt eller en som bare er et ansikt utad,

go Krompen!

InnleggSkrevet: Tor 05 Apr 2001, 13:00
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Jeg vil faktisk ha en person på toppen som er på toppen fordi det norske folk har valgt akkurat den personen til å ha den jobben. Hvis du ble president kunne du jo kanskje klare å oppnå noe fornuftig bortsett fra nyliberalisme og amerikanisering?

InnleggSkrevet: Tor 05 Apr 2001, 14:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
magica
Gjest

i konehuset har man mange koner. *usaklig*

InnleggSkrevet: Tor 05 Apr 2001, 17:58
    Til Toppen 
Tom Erik Støwer
Gjest

med mine meninger ville jeg aldri kunnet bli president i Norge, nordmenn sluker høyrepopulisme så det griner etter, og jeg vikke ha en george bush i stedet for en snill konge

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2001, 03:36
    Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Så alle nordmenn er like og kan ikke forrandre seg? Om to år og 16 dager har jeg stemmerett, og jeg vil mye heller ha en Tom Erik Støwer enn en snill konge.

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2001, 16:05
Tom Erik Støwer
Gjest

humm

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2001, 22:04
    Til Toppen 
Filuri
Gjest

problemet er jo at rollen som konge går i arv. ein så viktig stilling bør ein velgast til, ikkje verta fødd til. vell, det er ingen viktig jobb lenger, men uansett. det som irriterar meg er at alle seiar at dersom me ikkje skal ha konge, må me ha president. er det umogleg å gjera noko nytt? bare avsetja kongen, utan å ha ein president? kongen reisar jobare rundt og åpnar nye fabrikkar.

InnleggSkrevet: Søn 08 Apr 2001, 17:49
    Til Toppen 
mirta
Gjest

Syns det er koseleg å ha kongedømme. Eg trur det tregs. Ha ein "sjef" på toppen. Kongen gjorde ein viktig jobb under krigen. Han oppmuntra folket til motstand. Trur det trengs ein slik person. Han bestemmer jo ingenting, så han kan jo berre vere der for min del. Det kommer til å bli rabalder viss nåkken prøver å avsette han.

InnleggSkrevet: Man 09 Apr 2001, 15:52
    Til Toppen 
Audi
Gjest

hmm...jeg digger krompen, og hvorfor spiller d så stor rolle om de gifter seg med noen folk ingen gamle liker, siden de bare åpner fabrikker og sånt mener jeg.

InnleggSkrevet: Ons 11 Apr 2001, 22:55
    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Konehuset og kongehuset

Jeg syns nok kanskje at president hadde vert best, for presidenten har vi tross alt valgt selv! men så spørs det om hun holder løfter på samme nivå som våre kjære parti under velgkampen dah.

Men uansett, jewg elsker kongehuset. De er så søte og go alle sammen, og jeg ønsker dem alt hell og lykke! D3essuten er jeg spåkone, og spår Mette-Marit en datter i år 2002. Husk mine ord!

Dessuten hadde konehuset vert det morsomste stedet på jorden.

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 08:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tom Erik
Gjest

og bruer

InnleggSkrevet: Man 15 Okt 2001, 17:08
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [15 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet