DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Michael Jackson
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
Poeten
Gjest

Michael Jackson

Her forleden satt jeg og digget alle MJ-videoene med noen venner. En av disse vennene mine har en sånn pedo-ting når det gjelder Michael. "Han puler barn", "Hihi, nå så han kåt ut der han holdt gutten".

Trist.

Michael Jackson er, uten tvil, et geni. Han er en fyr som (etter min mening) gir stort sett faen. Ok, han ga ut HIStory og var sint. Ingen bryr seg liksom. Men denne HIStory-teaseren der han går blant militærmenn gjennom gatene og hylles. Det er en sånn gi-faen ting.

"Heisann verden, jeg er Michael Jackson, og jeg tar det med ro, gjør som jeg vil, og har det stortsett fint. Dere kan tro hva dere vil, mens jeg GJØR hva jeg vil. Kos Michael."

Om ikke mange måneder kommer albumet ut. Det nye. Og kanskje det siste. Jeg gleder meg. Og gruer meg. Det skal visst være nytt. VELDIG NYTT. Noen har sagt at de har hørt lyder de aldri har hørt før, og at de ble så imponert at de ikke kan uttrykke seg selv med ord. Farger? Geometriske former?

Vel, det skal bli stort. Det tviler jeg ikke på. Vi kommer nok alle til å månedanse en stund fremover. Og jeg gleder meg. Da får vi se hvem som følger stormen, og hvem som ikke gjør det.

"Jeg liker ikke Michael Jackson, æsj. Det er så homo."

Ja, jøss. Men trance-pance-dance-chance, trange bukser og buffalo-sko. Det er ikke homo?

Eh.

Nuvel.
Who's Bad?
Guess I am.

InnleggSkrevet: Fre 23 Feb 2001, 01:11
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Re: Michael Jackson

Mmmmm... Michael Jackson var min første ordentlige Helt og han han er i dag like mye helt som han alltid har vært selv om jeg har funnet andre musikalske personligheter jeg prioriterer. Men jeg vil alltid ha et vidunderlig forhold til Michael Jackson.

BÃ¥rd, evig fan.

InnleggSkrevet: Fre 23 Feb 2001, 01:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Puseklatt
Gjest

Noen ganger får ting litt mere oppmerksomhet enn det de trenger. Michael Jackson er en slik ting. Han var bra. Veldig bra. Men så var det noe som gikk skeis. Jeg er enig i at han er av de største musikalske genier jeg har hørt om (ikke bedre enn jethro tull, men det er et helt annet kapittel..)
og så var han jo litt søt da han var yngre..

InnleggSkrevet: Fre 23 Feb 2001, 10:20
    Til Toppen 
Teeco
Gjest

Michael Jackson har genial musikk!!

Men jeg liker ikke mannen...

Eller damen....

Eller hva han nå er for tiden...

Men musikken er, ja, genial!!

InnleggSkrevet: Søn 25 Feb 2001, 13:08
    Til Toppen 
Helvete
Gjest

Mickael Jackson er en av min barndoms store helter...men synes han suger skikkelig etter Dangerous. Selv om jeg i mange år forsøkte å fortrenge min begeistring for ham, merker jeg at det kribler i hele kroppen når jeg hører låter som Beat It, Billie Jean, Do you remember the time, [overforbruk av tegn]i det hele tatt...JA, MANNEN ER GENIAL...

InnleggSkrevet: Fre 12 Apr 2002, 10:10
    Til Toppen 
mjfn
Främling
Främling

Ble Medlem: 06 Jun 2004
Michael Jackson Fanklubb Norge

Michael Jackson Fanklubb Norge er nå åpnet! Logg dere inn og gjør dere kjent for resten av den norske fanskare! Ta for øvrig også en titt på våre promo videoer (promo siden er på engelsk, resten på norsk)

www.mjfn.no
http://www.mjfn.no/orakel/media/mjfn_victory_vol_1_2 (promo film)

Richard Bones
Daglig leder - MJFN

InnleggSkrevet: Søn 06 Jun 2004, 11:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Lille Lisa: "Mor, er gud kvinne eller mann?"
Mor: "Hmm... Gud er begge deler, lille venn.."
"Men mor, er Gud svart eller hvit?"
"Gud er både svart og hvit."
"men mamma, er Gud streit eller homo, da..?"
"Gud er streit og homo på en gang, Lisa.."

...pause...

"Mamma... er Gud Michael Jackson...?!"

Mr. Green Logisk nok konklusjon, spør du meg... Bwaha
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 06 Jun 2004, 15:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet