|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Skuespillere du hater
Vi har allerede tråder om de beste skuespillerene, men hvilke er de verste? evt utrolig irriterende?
Jeg vil begynne med å si at Steve Martin er irriterende så det holder..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 10:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
disse misliker jeg:
. madonna
. julia roberts
og jeg kommer sikkert på flere..
|
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 16:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg er veldig enig der. Selv om Julia Roberts har et veldig fint smil. Det er likevel ikke nok til å løfte en film.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 17:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Ben Affleck
unntatt når han er med i hans gode venn Kevin Smiths filmer, da er han bare sånn middels irriterende.
Mora til George i Seinfeld, og mora til Ray i Everbody Loves Raymond
glad eg ikkje har sånne mødre
så syns eg det er irriterende at Steven Segal fortsatt lager filmer, vil gjerne ha skolerte skuespillere i ledende roller
|
Skrevet: Tir 27 Jul 2004, 09:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Audi
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003 Innlegg: 128 Bosted: Bergen
|
liker ikke liv tyler...
eller jennifer lopez...
|
_________________ AAAAAAAAAAAAAAANGST
Skrevet: Tor 29 Jul 2004, 18:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
ben stiller!
mer udugelig, ubrukelig, irriterende og idiotisk skuespiller finnes ikke
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 10:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Ben Affleck helt klart! Og Olsen tvillingene (eller hva de nå heter *grøsse*)
+ mange fler som jeg har fortrengt navnene på!
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 30 Jul 2004, 22:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Stepford Wives kommer jeg definitivt ikke til å se. For ikke liker jeg hverken Nicole Kidman, Matthew Broderick eller Bette Midler. Men Cristopher Walken er tøff.
|
- Tom Waits
Skrevet: Lør 31 Jul 2004, 10:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Nicole Kidman er genial skal jeg si deg! Nok om det, Melissa Joan Hart(Sabrina the teenage witch) får meg til å spy i vinkel.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Søn 01 Aug 2004, 17:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Eyden skrev: | Nicole Kidman er genial skal jeg si deg! Nok om det, Melissa Joan Hart(Sabrina the teenage witch) får meg til å spy i vinkel. |
For ikke å snakke om de andre skuespillerene.. Men katta kan være litt kul..
Syns ikke Nicole Kidman er en dårlig skuespiller, tvert imot, jeg liker henne bare ikke..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 01 Aug 2004, 19:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg har ikke sansen for Ben Affleck. Eller Liv Tyler. Eller Olsen-tvillingene. Eller Jennifer Lopez (kvalifiserer hun egentlig som skuespiller..?).
Også kan jeg markere de fleste fjortis-pop-ungjentene som florerer for tiden.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 03 Aug 2004, 19:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg liker IKKE Robert DiNiro eller åssen det staves. Jeg klarer han bare ikke. Ben Stiller er ÆSJ!
Nicole Kidman er da et bra eksemplar? Synes hun er dyktig som bare den jeg 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 04 Aug 2004, 04:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mr_Pin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004 Innlegg: 529 Bosted: Trondheim
|
Keanu Reeves....
|
_________________ Kunnskap er ikke makt, korrekt anvendelse av kunnskap er makt.
Skrevet: Tor 05 Aug 2004, 16:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pjusk
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004 Innlegg: 108
|
Ben Affleck ( om det ble riktig stava )
|
_________________ Pjusk ...I K S...
Skrevet: Fre 06 Aug 2004, 03:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
ben afleck er egentlig alltid ekkel, og han passer ikek i noen filmer hverken som good guy eller bad guy eller action mann, han er bare missplassert, og så liker jeg jo ikke Britney Spears da, crossroads var en jævlig film!! jennifer lopez er heller ikke særlig god.
|
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 10:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 06 Sep 2004, 23:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pjusk
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004 Innlegg: 108
|
Coralin skrev: | ben afleck er egentlig alltid ekkel, og han passer ikek i noen filmer hverken som good guy eller bad guy eller action mann, han er bare missplassert, og så liker jeg jo ikke Britney Spears da, crossroads var en søt film!! jennifer lopez er heller ikke særlig god. |
Mhm.. han er det..
Jeg unngikk og se på Crossroads pga Britney. ho SUGER som artist innen musikk. og jeg kunne ikke tenke meg at ho ville være noen god skuespiller.. så jeg gadd ikke se den filmen..
;p
|
_________________ Pjusk ...I K S...
Skrevet: Tir 07 Sep 2004, 15:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Jeg har ikke ord for den filmen. Mest fordi jeg ikke har sett den, men hvem som helst skjønner hva slags smørje det er. Ikke sikker på hva en slik film skal kalles, chick flick er liksom ikke helt dekkende...
|
- Tom Waits
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 16:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
De som spilte i "Venner og Fiender"
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 08 Sep 2004, 16:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
sharee skrev: | Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama... |
Det er vel strengt tatt rollefiguren Elisabeth, og ikke skuespilleren Keira.
Jeg misliker Leonardo DiCaprio. Joda, han spiller bra, jeg liker bare ikke utstrålingen hans. Eller trynet.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 16 Sep 2004, 00:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |