DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Skuespillere du hater
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [45 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
 Skuespillere du hater

Vi har allerede tråder om de beste skuespillerene, men hvilke er de verste? evt utrolig irriterende?

Jeg vil begynne med å si at Steve Martin er irriterende så det holder..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 10:15
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
disse misliker jeg:
. madonna
. julia roberts

og jeg kommer sikkert på flere..

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 16:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg er veldig enig der. Selv om Julia Roberts har et veldig fint smil. Det er likevel ikke nok til å løfte en film.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Man 26 Jul 2004, 17:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Ben Affleck

unntatt når han er med i hans gode venn Kevin Smiths filmer, da er han bare sånn middels irriterende.

Mora til George i Seinfeld, og mora til Ray i Everbody Loves Raymond

glad eg ikkje har sånne mødre

så syns eg det er irriterende at Steven Segal fortsatt lager filmer, vil gjerne ha skolerte skuespillere i ledende roller

InnleggSkrevet: Tir 27 Jul 2004, 09:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Audi
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Mai 2003
liker ikke liv tyler...

eller jennifer lopez...

InnleggSkrevet: Tor 29 Jul 2004, 18:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
ben stiller!
mer udugelig, ubrukelig, irriterende og idiotisk skuespiller finnes ikke

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 10:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Ben Affleck helt klart! Og Olsen tvillingene (eller hva de nå heter *grøsse*)

+ mange fler som jeg har fortrengt navnene på!

InnleggSkrevet: Fre 30 Jul 2004, 22:26
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Stepford Wives kommer jeg definitivt ikke til å se. For ikke liker jeg hverken Nicole Kidman, Matthew Broderick eller Bette Midler. Men Cristopher Walken er tøff.

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Lør 31 Jul 2004, 10:37
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Nicole Kidman er genial skal jeg si deg! Nok om det, Melissa Joan Hart(Sabrina the teenage witch) får meg til å spy i vinkel.

InnleggSkrevet: Søn 01 Aug 2004, 17:34
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Eyden skrev:
Nicole Kidman er genial skal jeg si deg! Nok om det, Melissa Joan Hart(Sabrina the teenage witch) får meg til å spy i vinkel.

For ikke å snakke om de andre skuespillerene.. Men katta kan være litt kul..

Syns ikke Nicole Kidman er en dårlig skuespiller, tvert imot, jeg liker henne bare ikke..

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Søn 01 Aug 2004, 19:14
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Jeg har ikke sansen for Ben Affleck. Eller Liv Tyler. Eller Olsen-tvillingene. Eller Jennifer Lopez (kvalifiserer hun egentlig som skuespiller..?).

Også kan jeg markere de fleste fjortis-pop-ungjentene som florerer for tiden.

InnleggSkrevet: Tir 03 Aug 2004, 19:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg liker IKKE Robert DiNiro eller åssen det staves. Jeg klarer han bare ikke. Ben Stiller er ÆSJ!

Nicole Kidman er da et bra eksemplar? Synes hun er dyktig som bare den jeg Smile

InnleggSkrevet: Ons 04 Aug 2004, 04:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Mr_Pin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mai 2004
Keanu Reeves....

InnleggSkrevet: Tor 05 Aug 2004, 16:09
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
Ben Affleck ( om det ble riktig stava )

InnleggSkrevet: Fre 06 Aug 2004, 03:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
ben afleck er egentlig alltid ekkel, og han passer ikek i noen filmer hverken som good guy eller bad guy eller action mann, han er bare missplassert, og så liker jeg jo ikke Britney Spears da, crossroads var en jævlig film!! jennifer lopez er heller ikke særlig god.

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 10:55
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 06 Sep 2004, 23:16
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
Coralin skrev:
ben afleck er egentlig alltid ekkel, og han passer ikek i noen filmer hverken som good guy eller bad guy eller action mann, han er bare missplassert, og så liker jeg jo ikke Britney Spears da, crossroads var en søt film!! jennifer lopez er heller ikke særlig god.

Mhm.. han er det..

Jeg unngikk og se på Crossroads pga Britney. ho SUGER som artist innen musikk. og jeg kunne ikke tenke meg at ho ville være noen god skuespiller.. så jeg gadd ikke se den filmen..
;p

InnleggSkrevet: Tir 07 Sep 2004, 15:32
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg har ikke ord for den filmen. Mest fordi jeg ikke har sett den, men hvem som helst skjønner hva slags smørje det er. Ikke sikker på hva en slik film skal kalles, chick flick er liksom ikke helt dekkende...

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 08 Sep 2004, 16:21
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
De som spilte i "Venner og Fiender"

InnleggSkrevet: Ons 08 Sep 2004, 16:25
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
sharee skrev:
Kiera (bloody) Knightley....dum dum dame, alene på øde øy med Jack Sparrow og så brenner hun drikka og nekter å kysse ham! Argh! Dumme, dumme dama...

Det er vel strengt tatt rollefiguren Elisabeth, og ikke skuespilleren Keira. Tunge

Jeg misliker Leonardo DiCaprio. Joda, han spiller bra, jeg liker bare ikke utstrålingen hans. Eller trynet.

InnleggSkrevet: Tor 16 Sep 2004, 00:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [45 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Film og TV
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet