|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
jenter og påkledning
Vet ikke helt om det er rett kategori men...
I klassa mi, selv på vinteren hadde jentene for kort genser jakke og trøye.
Altså jeg syns det er sexy med genser som viser litt mage,,, Men når det ikke gjør det heller, bare såvidt det er, hva er da vitsen?
Hvorfor ikke ha lengere klær slik at dere kan stappe de nedi buksa isteden for å hele tiden dra buksa og genseren sammen? Spesielt når det er vinter!
|
Skrevet: Fre 23 Jul 2004, 15:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
"For kort"? Til at det ikke kan stappes ned i buksa? Det kan ha noe med moten å gjøre.
Jeg kan bare snakke for meg selv, men å stappe trøye/topp ned i buksa er ikke et alternativ... det er ubehagelig og så ser det rart ut 
|
Skrevet: Fre 23 Jul 2004, 18:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Det der er rett og slett en vanesak. Og, man går i det man føler seg komfortabel med. Jeg har lett for å gå med korte gensre når jeg føler meg bra, uansett hva slags vær det er så og si. Det har noe med åssen vi føler oss
En negativ ting med det der derimot:
Når man f.eks. viser maven på vinteren, og jo, det er kaldt, så vil da maven forme ett fettlag for å ikke fryse. Skal vel ikke ett geni til for å skjønne hva jeg mener her. Iallefall, det er sant, det har skjedd med meg. Ohyeah.
|
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 08:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg går ikke med korte gensere eller jakker, for det første så er det ubehagelig, det syns i alle fall jeg. Så er det det at jeg ikke liker å vise magen.. Jeg ser heller ikke helt vitsen i det, men man trenger jo heller ikke å stappe noe opp i buksa, men ha noe på seg som rekker 3-5cm nedforbi så hjelper det mye. Jeg vil heller ikke ha ei pølse rundt livet, som flere jeg kjenner har..
Jeg handler også på butikker som ikke selger så mange korte topper for det meste..
I år er det jo også kommet mange lange gensere ol. som går langt nede på rompa også..
|
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 10:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Så lenge klær holder kulden ute, er de jo funksjonelle 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Man 26 Jul 2004, 19:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
martefine skrev: | Så lenge klær holder kulden ute, er de jo funksjonelle  |
Word!
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 27 Jul 2004, 13:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg kler meg etter været jeg. Men jeg kan ikke gå med korte og tynne klær på vinteren. Jeg får nemlig urinveisinfeksjon. Det er stadig vanligere og vanligere det vett. At jenter får det. Jeg får det på sommeren da, men det har ikke noe med saken å gjøre. Jeg kler meg etter årstiden, været og humøret. Ikke så mye etterhumøret da Hadde deet blitt veldig mye svart, noe jeg lissom ikke skal kle meg så mye i. Ok, i dag surrer jeg fært.. 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 28 Jul 2004, 11:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg kler meg 99% etter humøret...Har jeg av en eller annen grunn lyst til å gå med kort genser en dag, så gjør jeg det. Har jeg lyst til å gå med altfor stor hettegenser, så gjør jeg det. Alt ettersom hvordan jeg føler meg.
|
Skrevet: Ons 28 Jul 2004, 12:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Har du lyst har du lov. Hmm, jeg kler meg jo kanskje etter humøret, men er det glovarmt en dag tar jeg IKKE på meg en diger hettegenser. Da blir det vel heller en singlet av noe slag. 
|
Skrevet: Ons 28 Jul 2004, 13:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg tar avstand fra korte, små plagg som viser den stygge, ekle magen min.
Men om jeg ikke hadde hatt en stygg, ekkell mage, slik at jeg kunne ha brukt korte gensre, hadde jeg bare gjort det om senvåren, sommeren og tidlig høst.
Samme pokker om et moteplagg får meg til å føle meg "kul" (det gjør de da uansett ikke); Når det er vinter og kaldt kler jeg meg skikkelig!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Ons 28 Jul 2004, 18:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Om vinteren, når det er kaldt og blåser, ser det unektelig litt merkelig ut når jenter går omkring med praktisk talt bar mage. Nå om sommeren derimot, og når sola titter fram og varmer sånn ellers... Helt utmerket 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 28 Jul 2004, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg er glad knestrømper er på moten igjen jeg. Overlykkelig. Da kan jeg faktisk gå med kjoler som rekker til rett over knea mine uten problem. Uten å bli glodd på!
Men folk glor på knestrømpene mine og da. Er det rart jenter blir forvirra innimellom??
|
Skrevet: Ons 04 Aug 2004, 01:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ganske mange jenter har rett og slett utrolig fine ben, og... Vel, det er bare rett og slett fint å se på, så da er det ikke rart man titter litt 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 04 Aug 2004, 14:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Det er ingenting ved bena mine som er fine. Når jeg ikke har på knestrømper er de likevel et blikkfang. De ser rett og slett ikke ut. Derfor er jeg så glad i knestrømper. Gjerne i grått eller sort eller sort og gråstripete eller festlige strømper eller så. Reagerer folk på den typen knestrømper med blikk som viser "avsky" ? Sikkert utrolig individuelt men. Bleh
|
Skrevet: Ons 04 Aug 2004, 15:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
jeg liker klær som er varme. og det tror jeg er det eneste kjipe med sommere, for da kan man ikke ta på seg ullstrømpebukse og raggsokker og lag på lag på lag på lag.
ull:D
(men ja, humøret er fint. jeg kler meg også etter humøret)
|
Skrevet: Lør 07 Aug 2004, 20:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jenter med masse klær på kan være veldig gøy. Blir som å pakke opp en julepresang! 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Lør 07 Aug 2004, 23:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Ja det har du rett i!
|
Skrevet: Søn 08 Aug 2004, 22:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Du store tid. Gutter har masse artige synspunkter på ting gitt
|
Skrevet: Tir 10 Aug 2004, 10:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Jeg kler på meg før jeg egentlig vokner så resultatet er alltid like interessant. Når jeg er våken prøver jeg å være så praktisk som mulig, men har en forkjærlighet for svart så jeg blir ofte grillet om sommeren...Det er litt kjipent. Kunne aldri drømme om å fortelle andre hva de burde ha på seg. Bortsett fra gutter da, forfengelige gutter er morsomme, til en viss grad...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Lør 14 Aug 2004, 21:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Eyden skrev: | Jenter med masse klær på kan være veldig gøy. Blir som å pakke opp en julepresang!  |
hehehehe..første gang jeg har hørt den versjonen 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 15 Aug 2004, 10:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |