|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ksenija
Främling

Ble Medlem: 16 Jul 2004 Innlegg: 1
|
Om Grand Pri
Hei alle...
Jeg trenger deres hjelp.
Vennina mi fra Stor Britania vil lage liste med det beste sanger fra Grand Pri.Men hun kan ikke norsk så jeg må gjor det her.
Det sa hun:
Hi there,
I would like to make a ESC top 100 all times.I already have more than 200 top ten's from 31 different countries.If you would like to send yours top 10 to me too,you are always welcome to do so at let_love_be_love@yahoo.co.uk under the subject "Norway". everyone who has contributed will of course receive the final result by mail.
Thanks in advance.
Cheers,
Maria.
Så dere som kan engelsk vær så snil å hjelpe henne.Send deres top 10 eller mindre....
Takk
|
Skrevet: Fre 16 Jul 2004, 12:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Men hvorfor tar hun seg til og gjør dette, egentlig? Skole/jobbprosjekt, hobby, eller rett og slett fordi hun er en slik ekstremt fanatisk ESC-fanatiker (evt. ikke har noe annet å ta seg til) ?
Etter min mening må den norske vinnermelodien (nei, ikke Bobbysocks, men Secret Garden) komme passelig høyt på listen.. Og så den fra årets (*ikke huske hva heter*), som jeg ikke husker hva heter.. Sør-øst Europa et sted.. (Ikke den super-Donna Summer-samplede-disko-greia) Var den fra Slovenia..? Eller Slovakia..? Eller noe?
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Fre 16 Jul 2004, 13:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Dere får garantert en økt mengde spam hvis dere svarer til den mailadressen...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Fre 16 Jul 2004, 14:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul