DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Doom 3!!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Av Innlegg
Dragen
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003
 Doom 3!!!

THE WORLDWIDE DOOM 3 INVASION BEGINS THE WEEK OF AUGUST 2

Mesquite, TX – July 14, 2004 – See you in Hell! id Software™ and Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) confirmed today that id Software’s highly anticipated DOOM 3™ for the PC has entered manufacturing and will begin shipping to retail stores worldwide the week of August 2. A sci-fi horror masterpiece, DOOM 3’s dramatic storyline, pulse-pounding action, incredible graphics, and ground-breaking technology combine to draw you into the most frightening and gripping first-person gaming experience ever created.

“DOOM 3 is done! And you’re going to have it in your hands in a matter of days,” said Todd Hollenshead, CEO, id Software. “DOOM 3 is a videogame experience unlike any before it. From the cinema quality visuals and the incredible 5.1 sound, to the terrifying atmosphere and hyper-realistic environments, the whole game screams ‘interactive horror film!’ Add in the most ferocious line up of demons Hell has ever brought to bear, and you have an experience so intense that you’ll need to keep your heart medicine handy.”
Built on id’s revolutionary new 3D technology, DOOM 3 is a terrifying battle with the forces of Hell. In DOOM 3, your recent assignment to the Union Aerospace Corporation’s Mars research facility seemed simple enough, until their discoveries and experiments unlocked the gates to Hell itself. Now, in an epic clash against pure evil you must fight to understand who is with you, who is against you, and what must be done to stop this nightmare from reaching Earth. For more information, fans can visit WWW.DOOM3.COM. DOOM 3 has been rated “M” for Mature by the ESRB.

WOOOHOOO!!!

InnleggSkrevet: Ons 14 Jul 2004, 21:31
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
jeg trodde aldri et PC spill skulle skremme vannet av meg,men fyfaen Doom3 altså,trekk for gardina,lukk døra(lås den VELDIG godt)og skru av lyset,ta på svettebånd og spill Doom3...Doom3 er nesten like konge som den første Doom var i sin tid,kongeserie,Doom3 anbefales Very Happy (bruk lønninga på og oppgradere maskinen din så du kan kjøre på høyest efekt som mulig)*spille*

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 13:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
smak og behag. jeg har ikke spilt spillet, innstalerer akkurat nå, og jeg har ikke så høye forventninger. Men det er fordi jeg har hørt at mange ikke liker det pga dårlig gameplay, og jeg er nok en av de.

Jeg er ikke fan av denne spillkategorien.

skal komme med en ny utalelse etterhvert.

5.1 anlegg på lyset av og gardiner igjen.

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 14:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
darkfrog skrev:
jeg trodde aldri et PC spill skulle skremme vannet av meg,men fyfaen Doom3 altså,trekk for gardina,lukk døra(lås den VELDIG godt)og skru av lyset,ta på svettebånd og spill Doom3...Doom3 er nesten like konge som den første Doom var i sin tid,kongeserie,Doom3 anbefales Very Happy (bruk lønninga på og oppgradere maskinen din så du kan kjøre på høyest efekt som mulig)*spille*

Har du spilt Aliens Vs Predator? eg fekk adrenalinkick bare ved å installere det. Det værste er såklart å være marinejeger å spille mot Aliens, har ikke kommet meg forbi første brett engang

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 14:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
har spilt bittelitt...lyden klikker etter en viss tid.

Det kunne vert skummelt-
Men det er det ikke. Altfor brått på.
Skulle vert mer mystisk.

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 17:45
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Jos skrev:
darkfrog skrev:

Har du spilt Aliens Vs Predator? eg fekk adrenalinkick bare ved å installere det. Det værste er såklart å være marinejeger å spille mot Aliens, har ikke kommet meg forbi første brett engang

jeg har sett filmen tilogmed Very Happy den kommer snart til norge
men Doom3 er enda værre,masse mørke hjørner som man ikke ser at det sitter monster inni og plutselig hopper de fram så skvette du så jævli at du mister kontrolen og blir drept...som på Resident Evil,bare 100 ganger værre...KJØP DET,du kommer ikke til og angre(hvis du liker sånne spill da Razz )

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 19:00
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Er det bare meg som etterlyser den gode gamle multiplayer coop-delen? Hadde masse gøy med kamerater og coop-Doom1/2/Final med masse artige replikker som "AAAAAAHHH!!! IKKE GÅ INN DEN DØRA!!", "HJEELP, HAR SATAN ETTER MEG OG ER TOM FOR AMMO!", "Jeg avleder'n så sender du en rakett opp i (A)nalen hans, heheh!" og "ØØy, greit at du akkurat tygde en rakett, men trenger du å kaste innvollene dine utover synsfeltet mitt?"

Ahh.. happytimes. Mr. Green

Doom3 er phat nok, tho.. men ikke like nostalgisk som jeg hadde håpet.

InnleggSkrevet: Lør 14 Aug 2004, 19:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Eyden skrev:
Er det bare meg som etterlyser den gode gamle multiplayer coop-delen? Hadde masse gøy med kamerater og coop-Doom1/2/Final med masse artige replikker som "AAAAAAHHH!!! IKKE GÅ INN DEN DØRA!!", "HJEELP, HAR SATAN ETTER MEG OG ER TOM FOR AMMO!", "Jeg avleder'n så sender du en rakett opp i (A)nalen hans, heheh!" og "ØØy, greit at du akkurat tygde en rakett, men trenger du å kaste innvollene dine utover synsfeltet mitt?"

Ahh.. happytimes. Mr. Green

Doom3 er phat nok, tho.. men ikke like nostalgisk som jeg hadde håpet.

nei fyfaen,Doom3 er genialt,helt kongerått,blir bare mer og mer groteskt desto mer du kommer inn i spillet og vøtt,helt rått...har tatt noen screenshots,kan du finne på http://www.darkfrog.tk hvis du kjeder deg veldig og vil se noe av den blodige tøffheten i Doom3

InnleggSkrevet: Søn 15 Aug 2004, 06:06
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Jeg synes, sånn helt øyeblikkelig, at det blir noe underlig å skryte av storylinen i dette spillet.

I doom 2 -eller noe sånt, firer han seg ned til helvete i et tau. Det var morsomt. Med Black Album gående på repeat i bakgrunnen er det bare Nothing else matters som kan ødelegge stemningen (spill/gammelt lydsystem - matcher ikke nesten nye maskinen - måtte skaffe egen bakgrunnsmusikk).

Story: Du blir med i en tropp som skal passe på forskningsbasen deres. Alt ser greit ut. Brått går alt galt? (Og det er visst helvetes tropper i treern såvel som toern...)

ADD: DOOM 3’s dramatic storyline

EDIT: Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd DOOM 3 - og at det egentlig ikke er min type spill. det er sikkert dritbra som skremme / adrenalin og utfordringsspill. Det er en utfordring å banke alle monstrene.

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Tir 17 Aug 2004, 15:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
DRITSKUMMELT!!!! Twisted Evil
I LIKE IT! Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Søn 12 Sep 2004, 14:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet