|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trøya

Ble Medlem: 17 Jun 2004 Innlegg: 68 Bosted: Tønsberg
|
Om natten!
hva er det mest morsomste/sprøeste/farilgse du noen sinne har gjort i søvne?
snakker du i søvne? går du i søvne?
sover du med åpne øyne?
(som typen min gjør.. *grøss* har blit lurt en del gonga *ler* )
eller kanskje du vet om noen som har gjort noen arti i søvne?
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:53 Sist endret av Missipia den Man 28 Jun 2004, 13:57, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har visst ropt på fettern min i søvne, har jeg fått høre, da var jeg veldig sint
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 13:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Merkelig nok ligger alltid puta på gulvet, men jeg selv ligger i samme stilling som jeg sovnet i.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 14:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trøya

|
da jeg var lita (3-4år gammel tror jeg) mått jeg tisse, og da jekk jeg i søvne opp på bade (vi har bad og wc hver for seg, vel å merke), og min mor sprø meg "hva ska du heidi?) og jeg satte meg opp på badekars kanten og begynnte å tisse.. *ler* mamma måtte sitte å holde meg for jeg satt ikke helt trykt der.. holde nesten på dette bakover flere gonga..
og neste natt kjedde det i gjenn.. tihi..
men 3-6 natta hadde mamma dei lært seg at kl.? da må jeg tisse og da måtte dei vere klar til å ta i mot meg og følle meg inn på toalette.. 
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 14:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
jeg satt meg en gang opp og begynte å synge cha-cha-cha på en fotballturnering, og i følge enkelte mennesker sparker jeg og snakker i søvne. (er ikke helt sikker på at jeg tror på dem)
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 21:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trøya

|
hehe.. *ler*
typen min sover med åpne øyne!! d er skummelt!
vet liksom aldri nor han ligger å stirrer på meg eller om han sover..
*våkner om morrgonen og der ligger han å stirrer meg rett i øynene*
husker en gong da han hadde sovna på senga, jeg var med datan. så jekk jeg inn på sove rommet og jeg trodde han lå å drømte seg vekk (som han gjorde men ikke på den måten jeg trodde.. hehe). jeg satte meg ner å prata med han lenge. men så fekk jeg ingen svar. bøyde meg over han, veide litt med handa foran ansikte han, og så pluteslig splittet øynene seg og forsvant opp i ver sin kant.. hehe.. jeg fekk en ordenltlig lakker kikk. da vokna vell han.. hehe.. 
|
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:03 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
en gang da tanta mi prøvde å vekke fettern min svarte han 'vent litt, må bare vaske skallet først'.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
en gang jeg prøvde å vekke eksen min spurte han meg om jeg hadde sjekket mærene...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
Jeg sov over hos en kamerat av meg.
Midt på natta så reiste jeg meg opp i søvne, tok tak i nærmeste gjenstand som heldigvis var en bamse. Kastet den på han og sa: Faen ta deg Espen!
Brutter har snakka en del i søvne men det er ting som jeg husker veldig godt. Da sa han: Hjelp, Marius skal forgifte meg. (Marius er da meg)
Lurer på hva slags tanker han har om meg
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Norunn
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1025 Bosted: Frekhaug
|
Eg gjer stort sett alt i søvne. Eg søv med opne auge, det ser ut som eg er vaken, augene mine følgjer etter folk, sjølv om eg søv. Eh, det høyrdest rart ut. Anyway, ja. Eg sparkar, slår, pratar og går i søvne. Var det meir då? Har utallige historiar. Når eg budde i Skottland måtte eg klatre over kjærasten for å kome meg ut av senga. Ei natt skulle eg klatre over han, og så la eg meg til å sove oppå han i staden. Låg der i fem minutt før eg gjekk vidare. Dette hugsar eg ikkje då, han fortalde det dagen etter. Vaknar jo av og til og ser at ting har flytta seg i løpet av natta. Mykje rart.
|
_________________ Sugar plum fairy, sugar plum fairy.
Skrevet: Man 28 Jun 2004, 22:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
| Marius89 skrev: | Jeg sov over hos en kamerat av meg.
Midt på natta så reiste jeg meg opp i søvne, tok tak i nærmeste gjenstand som heldigvis var en bamse. Kastet den på han og sa: Faen ta deg Espen!
Brutter har snakka en del i søvne men det er ting som jeg husker veldig godt. Da sa han: Hjelp, Marius skal forgifte meg. (Marius er da meg)
Lurer på hva slags tanker han har om meg |
Haha =P Kanskej du ikke vil vite det?
Anyways, jeg er redd for mørket. Ergo, jeg har ingenting og gjøre oppe om natten. Men siden jege r redd for mørket tørr jeg ikke gå og legge meg, siden jeg ser skumle ting hele tiden (henviser til Mareritt tråden).
Som resulterer til at jeg blir sittende oppe til det blir lyst, hjelpe meg når vintren kommer.
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 00:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
Om natten er jeg somregel våken, jeg får ikke sove.
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 02:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2204 Bosted: Asker
|
Jeg er som regel snill når jeg sover. Jeg kan prate litt.
En gang reiste jeg meg opp i det broren min kom inn for å sette inn vekkerklokken, da hadde jeg skreket og kastet ting etter ham. Regelrett jaget han ut. Stakkaren satte aldri vekkerklokka inn til meg igjen.
Men ja, som regel snill...
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 03:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Missipia
Varm i trøya

|
jeg lå å halv sov en gong.. og plutselig våkna jeg av at min type lå å små bjeffa i øra mi.. "voff voff" hehe... tør ikke å tenke på hva han drømte om.. tihi..
typen min er også sånn som prater og sparker å slår osv.. jeg sier det berre "heldige meg som ligger ved sidnav og blir slått!!!" arhg...!! hehe.. men jeg overlever.. har begynnt å slå tilbake jeg.. *ler*
glømmer ikke den natta hen drømte at han slåss med slanger!! 
|
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 07:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
I følge kjæresten er jeg et mareritt å sove ved siden av. Sikler, sparker, skjærer tenner og tar all plassen.. Han rømmer bare over til sofaen
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 08:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Findus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004 Innlegg: 176 Bosted: Oslo
|
Normalt tror jeg jeg er ganske snill, men har noen historier.
En gang kom søsteren min inn for å vekke meg når jeg hadde forsovet meg, hun kom inn og hadde en liten prat med meg om at jeg måtte stå opp. Jeg svarte og satt oppreist i sengen og øynene åpne og tilsynelatende våken, men jeg våknet først noen timer senere.
Også har jeg sovnet mens jeg gikk hjem fra en kamerat en tidlig morgen en gang. Jeg våknet opp på rommet rett ved sengen med jakke og sko på og kunne ikke helt fatte hvordan jeg var kommet dit.
|
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 13:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg tror jeg er ganske snill...når jeg først sovner sover jeg som regel så tungt at man kan fyre av en kanon ved siden av meg. Det var iallfall det mamma sa da jeg var mindre.
Kjæresten min begynte plutselig å snakke om noen teite tv-frekvenser en natt for en stund siden. 
|
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 14:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
MIn x-sambo hadde bare en tendens til å sette seg opp i senga si og klage på at jeg slo på lyse, ennå det ikke fantes lys i rommet
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 16:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
Hunden min sover på rommet mitt, hun snorker, og knurrer, piper og sparker i søvne.
Og så går hun ut av kurven sin og legger seg på gulvet og går tilbake til kurven hele tiden.
Av og til må jeg bare stenge henne ute. =P
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 29 Jun 2004, 16:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg har aldri helt fått med meg hva jeg selv har gjort i søvne. Det er mye lettere å observere lillebror (morph) i aksjon.
Jeg er tidlig våken, solen har ennå ikke nådd over horisonten. I andre enden av rommet merker jeg at broren min beveger seg. Brått hører jeg ham rope: "PENGER!"
Så var alt stille...
|
Skrevet: Tor 01 Jul 2004, 18:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|