|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chr|s
Gjest
|
Hvor og hvordan...
Nå sitter jeg her på skjold leir og lurer litt da (etter å ha sett en temmelig søt MP kjøre forbi) på hvor folk (dere altså) har møtt kjærestene deres. At man var på grøftefylla er jo kanskje ikke så festelig i seg selv men om noen har noen historier som inkluderer farlige strømper, ville chips-poser og livsfarlige blekemidler så feel free.. Ordet er fritt :-)
btw *gjesp*
|
Skrevet: Søn 20 Okt 2002, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Gjest
|
Re: Hvor og hvordan...
søt MP ? jente-MP ? hmm... Jente-MP'r er farlige dyr
|
Skrevet: Man 21 Okt 2002, 19:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
hihi, vil du seriøst vite ? - det er en veldig lang historie.. og veldig romantisk *sukk*
|
Skrevet: Tir 22 Okt 2002, 12:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Gjest
|
få vite
|
Skrevet: Fre 25 Okt 2002, 22:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
hihi, irc
- men mer enn irc. satt sammen på ett lan, fordi at jeg kjente ingen og spurte om jeg kunen få sitte sammen med ham. og ja, det fikk jeg. begge sjenerte. også klarte vi på en annen måte å bytte skruvjern (?), så vi måtte møtes og bytte det. også ca ett halvår etter at vi hadde vært på lan sammen, og bytta skruvjern, fant vi ut at jeg, ingunn, erlend og snorre skulle feire nyttår sammen. til ingunn. blei laget lasagne, var på kino (så grinchen på engelsk, jeg hadde sett den på norsk) - fortsatt sjenerte.
- og satt til ingunn senere, iløpet av hele natten sa vi kanskje bare noen få ord. *sukkehenført* - satt over hverandre når vi spiste, og veggen var faktisk en veldig fin oppdagelse å titte på *kremt* - men, det var nok ingunn og snorre som holdt for snakkinga.
Såh, vi fant ut at fredagen etter nyttår, så skulle vi på date. Og da hadde vi det koslig, kjempekoslig. Var ute og spiste.. og de neste ukene møtte vi hverandre litt mer, jeg kom til der han gikk på skole (klarte å glemme minibank kortet en gang, så måtte låne en hel tier av ham, gud så flaut!)
- og så, en kveld, før toget gikk, kyssa vi *sukkehenført* - og fant ut at vi skulle være sammen. Og blei sammen.. (date:10.01.01)
Og dette var sikkert kjempekjedelig, men jeg tror ikke mange kan være like forelska som meg i kjæresten min. og forelske seg om og om igjen, uansett hvordan ting er.. *savnelitt*
|
Skrevet: Lør 26 Okt 2002, 09:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Gjest
|
*le litt*
|
Skrevet: Man 28 Okt 2002, 03:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chr|s
Gjest
|
Ja.. søt jente-mp.. sikkert farlig, men det er vel alle jenter?
love makes a wise man a fool but not the other way around..
|
Skrevet: Man 28 Okt 2002, 17:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
Gjest
|
Vræl!!
Jeg å var på Skjold... Er Loso der ennu og Kaptein Johan Nygård?!!! Eller Fenrik ..¤%%¤#¤¤%&.. Flan?
Kos deg der!! Det er egentlig ikke så ille der
Holmen er best!!!
Crispa: Søtt!!!! 
|
Skrevet: Lør 09 Nov 2002, 01:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Chr|s
Gjest
|
Kjenner ikke til noen av dem.. beklager..
|
Skrevet: Lør 09 Nov 2002, 01:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

|
hihi, takk 
|
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 08:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Jeg inviterte ei jeg ikke kjente hjem klokka fire om morgenen for å se film og spise pizza. Så traff vi hverandre en del et par måneder før det smalt med minst 150 db i topplokket. Første gang vi kysset rakk jeg ikke siste toget hjem, det er litt søtt, spesielt med tanke på at jeg skulle på sykehuset klokka seks om morgenen.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |