|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
daglig sex..
hva er normalt når det gjelder sex? hvor mye er normalt pr. uke?
jeg har fått inntrykk av at 2-3 ganger i uka er rimelig normalt når man er i et forhold, og ser hverandre daglig.
man har kanskje mere i begynnelsen.. 1 måned elns..
men så trapper det ned..
nu har jeg sett kjæresten min ca. daglig siden begynnelsen av april. før det, så jeg ham en del ganger i uka, men ikke hver dag.
og likevel tenner jeg fremdeles så mye på ham at jeg ofte har sex med ham både 1, 2 og 3 ganger pr. DAG. jeg har minimum sex 1 gang per dag.
det er kanskje et luxus problem, men vi prøver å avtale at vi ikke skal ha så mye sex, men hver gang vi har prata om det, så fortsetter vi bare, og ofte enda værre enn før. dette går lett ut over andre ting..
det er også lett å få følelsen av at forholdet er bare basert på sex, men når vi gjør andre ting sammen, så funker vi bra da også.
så jeg veit jo at det ikke er det da.. menne..
noen som har noen forslag for hvordan man skal la være å ha så mye sex?
og er det andre som er like ille?
- the sex-animal
|
Skrevet: Fre 19 Jul 2002, 17:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Re: daglig sex..
Sex er da naturlig og godt, hvorfor skal man -ikke- ha det hvis det ikke er i veien for noe eller noen?
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 20 Jul 2002, 02:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Gjest
|
SÃ¥ mye sex hadde ikke gjort meg *noe* som helst!
Sex i det hele tatt ville ikke vært så dumt det heller..
|
Skrevet: Lør 20 Jul 2002, 20:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
Gjest
|
Nemlig...
|
Skrevet: Ons 24 Jul 2002, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
Bridget Jones
Du kan jo ta på deg store bestemors-truser da.
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Ons 31 Jul 2002, 03:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
Re: Bridget Jones
ATTENTION WHORE!
hihi
|
Skrevet: Tor 01 Aug 2002, 12:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash\
Gjest
|
Re: Bridget Jones
Jeg tror at bestemorstruser bare hjelper når det handler om menn man ikkje kjenner så godt. For det skal MYE til før man ikke tenner på kjæresten sin..
|
Skrevet: Tor 01 Aug 2002, 14:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cec
Gjest
|
man behøver ikke å tenke på hva som er så normalt hele tiden. bare man har det bra.
ha en fin torsdag!
|
Skrevet: Tor 15 Aug 2002, 14:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Vet ikke om det er SÅ unormalt, da? Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vert sammen, men. Jeg ser bare kjærstn min en uke i mnd, altså tre uker av og en uke på.. =1 Men den uka vi er sammen har vi sex hele tiden, da. Minst 2 ganger daglig, men gjerne 4, og så hender det jo en av oss våkner iløpet av natten med en søkende hånd, og da.. =)
Poenget mitt er, jeg ser ikke poenget i å syntes at dere har for MYE sex lr noe sånt. Ikke sammenlign dere med andre, ihvertafll ikke når dere er på DEN siden av skalaen. Nyt det bare! Du sier det går ut over andre ting, men hva kan POSSIBLY vere viktigere enn masse, masse sex med den man elsker??
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Tir 11 Mar 2003, 12:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gjest
Gjest
|
SÃ¥ lenge man ikke skulker skole og jobb er det vel greit?
To-tre ganger til dagen er helt greit for min del, men jeg vet ikke om jeg ville orket det om jeg kunne være sammen med jenta mi hver eneste dag.
|
Skrevet: Tir 11 Mar 2003, 16:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
fyfaen... slins.. HELDIGGRIS vil jeg si..
omfg wtf w00tz
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 12 Mar 2003, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
[quote="sLins"]hva er normalt når det gjelder sex? hvor mye er normalt pr. uke?
Hvem bryr seg om hva som er normalt? Er det normalt for dere, og dere ikke har problemer med sex-mengden, så har vel ikke andre noe med det heller?
Dere får heller se på dere slik at dere også har litt sex for de som ikke har så mye. 
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Ons 12 Mar 2003, 15:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sverrejon
Främling

Ble Medlem: 21 Apr 2003 Innlegg: 8
|
det amerikanske forskere meine e normalt e 1,5 ganger i uka. vell , personli meine i at det e altfor lite... men som vampira sa: Er det normalt for dere, og dere ikke har problemer med sex-mengden, så har vel ikke andre noe med det heller?
|
Skrevet: Man 21 Apr 2003, 14:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Samantha i "Sex og Singelliv" sa engang:
"Det som er normalt er halvveien mellom hva du vil ha og hva du kan få."
Personlig synes jeg normalen er det man ønsker i løpet av et gitt tidsrom.
jeg kjenner både jenter og gutter som får mindre/mer sex enn de skulle ønske selv.. det er individuelt.. og finne ut at X% av alle de spurte har så og så mye sex skal man ikke henge seg opp i, for de er ikke en selv.
Og ikke ens partner...
Who cares om naboen har mer sex enn seg selv? Gjør det du har lyst til og kos deg 
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Ons 27 Aug 2003, 23:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 125 Bosted: Trondheim
|
Har vært sammen samboeren min i 5 år nå. Vi har en sønn på snart 3 år. Skal love dere jeg vet alt om regelmessig, og uregelmessig sex. I starten av forholdet, som forhold flest, var det sex ved hver mulighet. Gjerne overalt, hele tiden, etc. Etterhvert roet det seg, som også er rimelig normalt, til sånn regelmessig 3-4 ganger i uka. Så ble "vi" gravide, og sex-livet ble mer eller mindre fraværende etter en stund. Også etter fødselen var det et helt år der vi hadde sex .. tja, 4-5 ganger tilsammen? I ettertid nå har det gradvis kommet tilbake til "normalen", med noen få humper underveis. Nå har vi begynt å prøve å få nummer 2, så nå blir det masse sex framover.
Mitt råd er å ha sex akkurat så mye man kan uten at det blir helt rutine og ellers kjedelig. Du vet aldri når du plutselig en dag ikke kan ha sex på et år eller to Det er mulig det er greiere for jenter å unnvære seg slik (det virka enklere for samboeren), men jeg holdt på å fly på veggen etter en stund. Å ta fra meg en slik LIVS-RETTIGHET, som jeg ser det.
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 07:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
meep-meep skrev: | Det er mulig det er greiere for jenter å unnvære seg slik (det virka enklere for samboeren), men jeg holdt på å fly på veggen etter en stund. Å ta fra meg en slik LIVS-RETTIGHET, som jeg ser det. |
"mulig" ja, men tro meg, det er ikke greiere for jentene! Vi blir jo gretten og alt vi hvis vi ikke får det vi vil ha (sex) - og sånne ting. Og tja, livs-rettighet? Jaok (= hihi
|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
meep-meep
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 125 Bosted: Trondheim
|

|
Skrevet: Tor 28 Aug 2003, 11:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
æææ..sex er fint.. *banner fordi jeg ikke har sett kjære på 6 uker da han er i Kosovo* grrr 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
sex er superdupert og har man muligheten så må man da bruke den! så ofte og så mange ganger så mulig hvis man orker da vel og merke..
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 20:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Doggy
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Feb 2004 Innlegg: 165
|
sLins skrev: | nu har jeg sett kjæresten min ca. daglig siden begynnelsen av april. før det, så jeg ham en del ganger i uka, men ikke hver dag.
og likevel tenner jeg fremdeles så mye på ham at jeg ofte har sex med ham både 1, 2 og 3 ganger pr. DAG. jeg har minimum sex 1 gang per dag.
|
Sånn hadde kjæresten min og jeg det også, men det trapper ned etter en stund!
|
_________________ Doggy
Skrevet: Fre 04 Jun 2004, 00:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |