DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Leger og Duste-Helse-Norge...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Av Innlegg
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
 Leger og Duste-Helse-Norge...

Er det bare jeg som alltid er uheldig? Av og til virker det som om ingen andre er det.. nå har jeg hatt problemer med kneet mitt i 6 år.. to ganger har jeg fått beskjed om at jeg skal få operasjon om det skjer igjen.. at jeg får kneet ut av ledd that is.. men så skjedde det nok en gang i dag.. og det jeg fikk beskjed om på legevakten er bare at de skal vurdere det..

ARGH!!!! hvor mange ganger skal de vurdere det før de gjør noe? er det meningen at menesker som er fullt arbeidsføre skal gå rundt og være redd for å gjøre ting fordi hvis de gjør det og det så skader dem seg igjen?

Samarbeider ikke sykehusene i Norge med hverandre? I journalen min på sykehuset i Moss står det jo at jeg skal opereres hvis det skjer igjen.. og det er en knespesialist som har bestemt det.. hvorfor må det da vurderes på nytt i Bergen???

Nok et bevis på at Helse-Norge gjør sitt beste for å gjøre det vanskeligst mulig for pasientene..

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2001, 17:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Chikeo
Gjest

Re: Leger og Duste-Helse-Norge...

Leger generelt er ganske udugelige da.
Alle leger jeg har vært hos har ikke kunnet hjelpe meg med noe som helst, men skriver litt tinger på pc'en sin og mumler en skummel blanding av rare ord og tall som skal være en slags diagnose, som egentlig betyr f.eks. "sterkt forslått kne".

Dette med helsekøene er som du sier også ganske fantastisk - selvfølgelig med fysiske plager, men også psykiske - psykologer trengs vanligvis NÅ, ikke om et år. *hint*

Har du prøvd noen alternative behandlingsformer?
Det er kanskje ikke aktuelt akkurat i ditt tilfelle, men ellers anbefaler jeg det først..

~

InnleggSkrevet: Lør 03 Mar 2001, 16:55
    Til Toppen 
Moiraine
Gjest

De på legevakta er det mest inkompentente helsepersjonellet på planeten!

Når du kommer dit og føler deg sjuk og jævlig, så oppfører de seg som om du PLAGER DEM!

Dessuten vil de aldri slippe deg inn. Den eneste sykdommen som er alvorlig nok til å slippe inn på legevakta er å være død.

InnleggSkrevet: Tor 29 Mar 2001, 09:56
    Til Toppen 
Geir Arne Aasen
Gjest

Slik jeg har forstått det, så er det mulig for at du personlig kan overlevere journalen til en annen lege. Det er ikke noen gode prosedyrer på dette innad i helsesektoren ennå, men når journalene blir lagret elektronisk vil nok dette forenkles betraktelig.

Aasanisse

InnleggSkrevet: Fre 25 Mai 2001, 09:37
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [4 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet