DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
jobbing
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Av Innlegg
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
 jobbing

siden jeg ikke tør og klage til noen av venna mine siden de er lei så klager jeg her Razz

jeg har vondt i hele kroppen,jeg har bært 864 kilo parkett idag,og krabba rundt og plukka opp dritt til andre byggefolk på byggeplassen,jeg har mest lyst til og kaste meg utfor stilaset,men det kan jeg ikke fordi da får jeg jo ikke neste lønning Very Happy
JEG HAR VONDT I KNÆRA og jeg skal opp tidlig imorgen fordi jeg må bort på den satans byggeplassen,den er OND,OOOONNNNDD

jeg er drittlei allt som heter fliser og parkett og skråstilte bolter i spikerpistolen

OG JEG ER DRITTLEI SMERTER I RYGGEN OG KNÆRA

sånn,det hjalp Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 07 Jun 2004, 18:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Oceanborn
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003
Oh yes, I\'ve been there... Min far driver med saant. Det er bare aa gj0re sitt beste, saa faar en greiere oppgaver etterhvert. Er du laerling? (Beklager stavemaatene)

Dette innlegget er skrevet via WAP

InnleggSkrevet: Man 07 Jun 2004, 19:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
mm,det blir bare værre og værre Razz fikk starte dagen idag ved og bære 850 kilo parkett opp og ned det jævla stilaset,og løpe rundt og rydde,og da man endelig slutta og svette var det ikke fordi man ikke var sliten mer,det var fordi man ikke hadde mere VÆRSKE IGJEN I KROPPEN....men blir jævli mye penger ut av det da Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 08 Jun 2004, 18:23
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Du fåkke sittet på msn av all den jobbinga! Sad
jeg skal ta og vri om hodet på onkelen din.

InnleggSkrevet: Tir 08 Jun 2004, 18:42
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Drikk masse! Du må drikke mye mer enn du tror du trenger, fordi når du føler deg tørst er kroppen allerede i ulage... Tro meg, jeg tilbrakte flere sommerferier ute i sola med gress- og kantklippere, og det værste som finns er å bli dehydrert i en sånn situasjon.

Når det gjelder løfting av parkett og slikt, bør du huske å løfte "med lårene", dvs. ha ryggen mest mulig loddrett og bruk knær og lår for å løfte med. Hvis du jobber slik en hel sommer får du jo kjempegod trening!! Betalt styrketrening, hvilken luksus!! Very Happy

Lykke til med jobben!

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 09 Jun 2004, 12:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Riktig løfteteknikk betyr mye, ja. Samt å drikke nok. Har opplevd det flere ganger selv - drikker du nok vann blir du mindre sliten, og langtifra like raskt.

InnleggSkrevet: Ons 09 Jun 2004, 23:00
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Hater slikt, løpe på åkeren en hel dag - MÅ ha langermet genser, vis ikke har jeg sår over alt når jeg er ferdig, kaste opp høyballer i den farten som kreves for å holde følge med traktoren og uten lønn for meg... Grrr... Glo varmt, solen steker og hodepinen er rimelig vond..

InnleggSkrevet: Ons 09 Jun 2004, 23:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [7 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet