DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Hva p0kker skal man gjøre....
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Av Innlegg
iktah
Gjest

Hva p0kker skal man gjøre....

Hva skal man gjøre i et forhold, når man ikke lengere har de samma følelsene for personen... Kan grunnen kanskje være at man har ikke vært lengre fra hverandre enn i skoletia? altså ellers vært sammen hver dag i 2 mnd...... Personen du er sammen med sier hele tia at han/hun elsker deg, og du føler at det begynner å bli "gammelt". hva skal du gjøre når personen sier at du er hele livet til den, og den vet ikke hva den skal gjøre hvis det blir slutt..... Dermed får du skyldfølelse osv. sex er heller ikke med i forholdet, han/hun syter hele tia, du blir rett å slett lei av den du er sammen med.... er det da fornuftig å ha det forholdet, eller er det på tide å se etter noe nytt.... hvordan kommer kjæresten til å reagere? kanskje gjøre noe drastisk, prøve å ta selvmord elns????

InnleggSkrevet: Man 14 Jan 2002, 13:44
    Til Toppen 
iktah
Gjest

Re: Hva p0kker skal man gjøre....

btw, ikke syting hele tia, men liksom hver dag når du møter personen, så er det på'n igjen.... varer i ca 30 min.... deretter glimrende humør i timesvis, deretter humørsvingninger.... dårlig humør fordi at du kødder med noen venninder av deg... hva p0kker skal man gjøre.
Svar fornuftig på dette, med begrunnelse....

InnleggSkrevet: Man 14 Jan 2002, 14:08
    Til Toppen 
mia
Gjest

virker jo ikke som du har så veldig mye interesse for å være i det forholdet lenger?

Jeg mener hvertfall at man ikke ska være i et forhold som man egnetlig ikke vil være i, bare på grunn av at man ikke vil såre kjæresten. når man tenker seg om, er jo det _mer_ sårende, hvis personen finnes ut at du bare har vært sammen med han/henne på grunn av at du ikke ville såre henne. da blir jo ikke forholdet basert på de riktige type følelsene. mener jeg da.

tror ikke et brudd fører til selvmord.. da ere isåfall ille.. et forhold kan vel aldri være verdt så mye at det er verdt å dø for?

InnleggSkrevet: Man 14 Jan 2002, 14:36
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003
Hvorfor...

...skal du måtte være i ett forhold som du tydligvis ikke er litt interessert i å være i?

Hun må jo merke at det er noe galt.. jeg mener at du bør gjøre det slutt.. men si det på en ordentlig måte..

Hun er tross alt kjæresten din så hun fortjener vel såpass respekt at du sier ifra om at du ikke vil være sammen med henne mer?

InnleggSkrevet: Tir 15 Jan 2002, 12:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: Hvorfor...

Hvorfor er dere sammen?
Hvis man klarer å finne svaret på det, så tror jeg man skjønner om det er vits å fortsette eller ikke..

InnleggSkrevet: Tor 17 Jan 2002, 14:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Re: Hvorfor...

Urk.. for noe herk med slike greier.. jeg hadde ihvertfall ikke slått opp

InnleggSkrevet: Ons 23 Jan 2002, 12:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003

Kan være at han/hun er usikker ?
Det jeg ville gjort, ville å være å prøve å snakke med ham/henne, lære ham/henne å kjenne, og ikke minst, la ham/henne bli kjent med mine egne venner/venninner, ettersom at du sier at du tuller med og sånn.
Det skal ikke være lett å være i ett forhold.
Får du høre for mye at han/hun elsker deg og ditt og datt, blir det gammelt, det blir ikke spesielt..
Akkurat som om at du skulle få roser hver dag på døra. Etter en måned ville du være så sinnsykt lei av roser, at du hadde kasta dem etter rosebudet, for å si det sånn.
Selvsagt, som noen her sa, Finn ut hvorfor dere er sammen, er du virkelig glad i ham/henne og sånn.
En pause hadde selvsagt vært fint, om du er lei av ham/henne, bare for å virkelig se, om det er ham/henne du vil være med.
Ang. det at det ikke er sex i bildet, og den partneren klager og syter ovenfor det, og du forklarer at du ikke vil, har bare den personen ikke forstått det.
Mhen, syting og klaging er ikke måten å komme til sengs på, uansett lixom.. det der hørtes kanskje litt rart ut, men ja..
Det er sikkert mer jeg skulle ha komentert her.. menmen..

InnleggSkrevet: Tor 24 Jan 2002, 13:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
iktah
Gjest

jaja. det ble slutt.... FINALLY!

InnleggSkrevet: Man 18 Feb 2002, 12:05
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

..faen da

InnleggSkrevet: Tir 26 Feb 2002, 16:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Recoil
Främling
Främling

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Kommer litt an på situasjonen da... I mange sammenhenger har forholdet med å dabbe litt av etter en stund, og en god del tror derfor at følelsene har forsvunnet, selv om det absolutt ikke nødvendigvis er tilfellet. Det er ofte heller det at man har kommet litt over den tyngste forelskelsen, og da er det lett å begynne å bekymre seg eller bli usikker ;)

InnleggSkrevet: Man 30 Jun 2003, 15:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [10 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet