DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Men jeg glemmer deg aldri
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
Sytemarvin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003
 Men jeg glemmer deg aldri

Ovennevnte bok er et mesterverk av en svenske ved navn Peter Pohl. Den var yndlingsboka mi da jeg var yngre, og jeg leste den om og om igjen. Jeg gikk løs på den på ny for noen dager siden, og den er fortsatt like fantastisk. Gjennom tolvåringene Jörgen og Rosalie klarer Pohl å få fram helt geniale vinklinger på livets store spørsmål. Sannsynligvis vil boka få deg til å se på diverse aspekter i livet på en litt annen måte.

Først og fremst vil jeg dog selvfølgelig anbefale 'Men jeg glemmer deg aldri' fordi det er en veldig fin historie.

InnleggSkrevet: Lør 05 Jun 2004, 16:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Cista
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003
hva med "jeg savner deg, jeg savner deg" ? Også Peter Pohl. Rørende historie rettet mot ungdom og sannsynligvis best skikket for denne gruppen også, men en vidunderlig bok å se tilbake på. Vet ikke hvordan den vil fungere om man leser den for første gang etter å ha passert, tja, de første ungdomsskoleforelskelsene.

InnleggSkrevet: Ons 23 Jun 2004, 21:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
Cista skrev:
hva med "jeg savner deg, jeg savner deg" ? Også Peter Pohl. Rørende historie rettet mot ungdom og sannsynligvis best skikket for denne gruppen også, men en vidunderlig bok å se tilbake på. Vet ikke hvordan den vil fungere om man leser den for første gang etter å ha passert, tja, de første ungdomsskoleforelskelsene.

Er det den om de tvillingene, hvor hun ene blir drept i trafikken?
Den er _FIN_..Har aldri gråtet så mye..snufs..

InnleggSkrevet: Søn 29 Aug 2004, 10:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet