|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Men jeg glemmer deg aldri
Ovennevnte bok er et mesterverk av en svenske ved navn Peter Pohl. Den var yndlingsboka mi da jeg var yngre, og jeg leste den om og om igjen. Jeg gikk løs på den på ny for noen dager siden, og den er fortsatt like fantastisk. Gjennom tolvåringene Jörgen og Rosalie klarer Pohl å få fram helt geniale vinklinger på livets store spørsmål. Sannsynligvis vil boka få deg til å se på diverse aspekter i livet på en litt annen måte.
Først og fremst vil jeg dog selvfølgelig anbefale 'Men jeg glemmer deg aldri' fordi det er en veldig fin historie.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Lør 05 Jun 2004, 16:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cista
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003 Innlegg: 146 Bosted: Oslo
|
hva med "jeg savner deg, jeg savner deg" ? Også Peter Pohl. Rørende historie rettet mot ungdom og sannsynligvis best skikket for denne gruppen også, men en vidunderlig bok å se tilbake på. Vet ikke hvordan den vil fungere om man leser den for første gang etter å ha passert, tja, de første ungdomsskoleforelskelsene.
|
_________________ Donatello er den kuleste ninja turtle'en!
Skrevet: Ons 23 Jun 2004, 21:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
Cista skrev: | hva med "jeg savner deg, jeg savner deg" ? Også Peter Pohl. Rørende historie rettet mot ungdom og sannsynligvis best skikket for denne gruppen også, men en vidunderlig bok å se tilbake på. Vet ikke hvordan den vil fungere om man leser den for første gang etter å ha passert, tja, de første ungdomsskoleforelskelsene. |
Er det den om de tvillingene, hvor hun ene blir drept i trafikken?
Den er _FIN_..Har aldri gråtet så mye..snufs..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Søn 29 Aug 2004, 10:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |