|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tarjær Engvik
Gjest
|
det ene fører til det andre...
stigebil, var jeg ikke sint før jeg skrev dette, så er jeg det nå, nå skal jeg ut å KNUSE ei ølflaske, kaste den rett i bakken, på veien, der det kjører biler og barn leker, mødre triller barnevogn og om det hadde eksistert vikinger hadde de kanskje gått der, men måenen har nok lyst der og kongen har aldri sotte sin for på den grunn. Men nå skal o hellige rignerpilsflaske, som kunne ha endt i ett grøftefyll i russetida ifjor men som faktisk ikke gjorde det fordi den enten var en annen plass eller ikke eksisterte kanskje, nå skal den knuses på den veien, slik at det blir masse SADO-glasskår som skjærer opp beina på barna som leker, faktisk så har kanskje ett av dem hiv fordi det hadde blitt voldtatt av en homofil pedofil mann som vanka på darkrooms i oslo, som medfører at flere får hiv, og under leker som mor og far og unge blir dette spredd slik at tilslutt så har heile nabolaget mitt hiv og aids, dem dør og jeg tar overe nabolaget, bare fordi jeg kasta ei rigner pilsflaske med øl av klasse D, og ett alkoholprosent på 4,8%. Vel, derfor synes jeg det er verdt å kaste ølflaska, nå er jeg forbanna og verden skal hevnes!
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2001, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Turid
Gjest
|
Re: det ene fører til det andre...
menne.. TENK PÃ… AVISBUDA! INGEN TENKJAR PÃ… AVISBUDÃ…!
LENGE LEVE ALLE AVISBUD!
|
Skrevet: Ons 21 Feb 2001, 10:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tarjær Engvik
Gjest
|
Re: det ene fører til det andre...
Unnskyld men HVA har avisbuda med å knuse flaske i gata å gjøre? om jeg knuser ei ringnes ølflaske i gata, som kunne ha endt helt andre plasser enn som mange glasskår på gata, så betyr ikke det at nødvendigvis alle avisbud blir råket av det. Selvfølgelig avisbudet i nabolaget kan punktere sykkelen sin, slik at hun/han må gå, noe som KAN medføre at Hansen lenger nedi gata som alltid skal ha avisa helt presis får den 5 minutter for sent fordi avisbudet må gå, noe som fører til at han blir så sint at han får hjerteattack og dør. Det kan jo skje, kanskje avisbudet brekker foten i fallet så ingen får avisa i postkassa, men hærregud, når jeg er sint synes jeg at jeg kan kaste flaska i veien, slik at den knuses og det blir masse glasskår utover veien, kommunen kan komme med kostebilen og koste opp hvis det er så gale for dem, så lenge de ikke gjør det kan de putte anus montanus og statsbudsjettet så langt oppi bibelen som de kan klare. [overforbruk av tegn]this was fun,
kos deg og svar gjerne!
|
Skrevet: Ons 21 Feb 2001, 13:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|