|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Super Smash Brothers Meele
er det flere en meg som elsker dette spillet??det kunne vert spendene og få høre hvilke spiller dere brukte mest og hvorfor
som foreksempel,jeg bruker Link fordi han har kraftige angrep,han har mye utstyr(boomerang,pil og bue,bomber,longshoot etc)han har et dobbelt smash angrep og sjoldet hans er sinsykt nyttig,fordi det blokker prosjektiler,det kan foreksempel blokke hele den fulladede kula til Samus,Link er rett og slett den mest geniale spillern i hele spille,someone who wants to prove me wrong 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Tir 01 Jun 2004, 16:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
jeg pleide å digge spillet, helt tills den eneste som gadd å spille det med meg var kameraten min kim som er umulig å vinne over. han er rett og slett nintendo-mester'n. har vunnet EN gang, men da var jeg på "lag" med to karakterer til som var på vanskeligste graden...det var første gangen noensinne han har tapt mot noen.
liker han med yo-yoen jeg. og pikachu er lett å bruke. donkey kong er og bra, bortsett fra at han er så treg. (kim bruker kun zelda, han...)
men nå har jeg fått egen gamecube da! har ingen spill, men smash brothers skal man nok gå til innkjøp av etterhvert. det og mariokart er must!
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Ons 02 Jun 2004, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jos
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004 Innlegg: 306 Bosted: Hamar
|
Bruker egentlig Mewtwo eller Samus, men det er mer på grunn av karakterene og ikke angrepene.
Prøver for tida å mestre Mr. Game & Watch, han har en liten merkelig opptreden (stakato absolutt), men den er jeg egentlig vant med fra de gamle spillene han var med i.
|
Skrevet: Tir 06 Jul 2004, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |