DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Super Smash Brothers Meele
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Av Innlegg
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
 Super Smash Brothers Meele

er det flere en meg som elsker dette spillet??det kunne vert spendene og få høre hvilke spiller dere brukte mest og hvorfor
som foreksempel,jeg bruker Link fordi han har kraftige angrep,han har mye utstyr(boomerang,pil og bue,bomber,longshoot etc)han har et dobbelt smash angrep og sjoldet hans er sinsykt nyttig,fordi det blokker prosjektiler,det kan foreksempel blokke hele den fulladede kula til Samus,Link er rett og slett den mest geniale spillern i hele spille,someone who wants to prove me wrong Wink Very Happy

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Tir 01 Jun 2004, 16:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
jeg pleide å digge spillet, helt tills den eneste som gadd å spille det med meg var kameraten min kim som er umulig å vinne over. han er rett og slett nintendo-mester'n. har vunnet EN gang, men da var jeg på "lag" med to karakterer til som var på vanskeligste graden...det var første gangen noensinne han har tapt mot noen.

liker han med yo-yoen jeg. og pikachu er lett å bruke. donkey kong er og bra, bortsett fra at han er så treg. (kim bruker kun zelda, han...)

men nå har jeg fått egen gamecube da! har ingen spill, men smash brothers skal man nok gå til innkjøp av etterhvert. det og mariokart er must!

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Ons 02 Jun 2004, 23:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Jos
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 29 Jun 2004
Bruker egentlig Mewtwo eller Samus, men det er mer på grunn av karakterene og ikke angrepene.

Prøver for tida å mestre Mr. Game & Watch, han har en liten merkelig opptreden (stakato absolutt), men den er jeg egentlig vant med fra de gamle spillene han var med i.

InnleggSkrevet: Tir 06 Jul 2004, 12:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [3 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Spill og Dill
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet