DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
uhm.. påenmåte utroskap
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [12 Posts]  
Av Innlegg
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
 uhm.. pÃ¥enmÃ¥te utroskap

Altså, om din kjære hadde droppet deg, eller vært utro (ikke bare kysse utro, men sex utro) med en av samme kjønn, hvordan tror du at du ville reagert ?

Det høres som sagt, kanskje litt dumt ut å spørre om det, men jeg er nysgjerrig på synspunkt.

(eks. jenter: gutten din dropper deg for en annen gutt, eller er sex-utro med en annen gutt. samme for gutter. og for homofile akkurat det samme, bare på en annen måte..)

.....

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 20:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
ash
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Re: uhm.. påenmåte utroskap

Det er veldig vanskelig å forutsi hvordan man hadde reagert.. for det er jo så utenkelig! Kanskje er det bare utenkelig fordi man ikke _vil_ tenke det da men..

Jeg hadde vel prøvd å snakka med vedkommende og prøvd å finne ut grunnen.. Sannsynligvis har en person som gjør noe sånt problemer med å finne sin egen identitet eller noe i den dur, og da trenger man nok noen å snakke med..

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 20:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Hmm.. altså.. jeg hadde selvfølgelig blitt like skuffet og deppa som om han hadde droppet meg for en jente eller vært utro med en jente, men jeg hadde nok sett det på en annen måte likevel... jeg har ikke så mye å stille opp med mot en gutt.. men liksom.. om typen min hadde vært utro med en gutt så hadde jeg blitt mest skuffet for at han ikke spurte meg/fortalte meg at han ville prøve sex med en gutt.. menneh.. jau.. ikke lett å sette seg inn i situasjonen siden den ikke er reell for meg liksom Smile

InnleggSkrevet: Fre 05 Okt 2001, 07:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Kysse en av samme kjønn...

er det utroskap å kysse en av samme kjønn... (les: en av motsatt kjønn av det din kjære er..) når du ikke er bifil?

*bare lurer*

InnleggSkrevet: Fre 05 Okt 2001, 07:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Re: Kysse en av samme kjønn...

hehe, ja =)

noe sånt kanskje

InnleggSkrevet: Fre 05 Okt 2001, 14:16
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
MMmmia
Gjest

hvis det er sex-ja. jeg hadde gjort det.. men kyssing? vet ikke? jeg og bestevenninna mi kysser jo vi.. i vennskapting lixom. men det er kanskje noe annet hvis to gutter kysser?(hvorfor er det sånn egnetlig? det lurer jeg litt på..) hmm.

InnleggSkrevet: Fre 12 Okt 2001, 20:57
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Gutter og kyssing av hverandre. Tja.
Det har nok en sammenheng med at gutter generelt sett har mye mindre fysisk kontakt med hverandre, kanskje med untak av klaps på skulderen og slag i maven eller no'. Og man nok trekke dette såpass langt tilbake som til det Marianne (om det var en annen, så beklager jeg min sviktende hukommelse Razz ) nevnte om smågutter som ikke likte å kysse med småjenter.
Det har nok en sammenheng med en frykt på å bli sett på som feminin, evt homofil, noe som svært få vil og tør vedkjenne seg, i alle fall til langt ut i ungdomstiden. Og vokser man nu engang opp med slike normer, så blir man påvirket.

Men kyss, spesielt på kinnet, kan jo også brukes som en hilsen, lite i Norge nå, men jeg mener det var vanligere før. Da også blant gutter/menn.

InnleggSkrevet: Lør 13 Okt 2001, 22:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jentekyss er lov

Jeg og bestevenninna mi kysser åxå i vennskaplighet, og det er dah virkelig ikke utroskap! men hvis kjæresten min hadde kysset en annen gutt, så hadde jeg nok reagert veldig.. Pussemerkli igrunn.

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 21:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Re: Jentekyss er lov

Hvorofr ialledager skal jenter ha lov til å kysse, men gutter ikke?? det høres veldig urettferdig ut..

Jeg aner ikke om jeg har lov å kysse venninner.. men jeg har gjort det.. og kjæresten min må gjerne kysse en gutt om han har lyst.. (noe alle som kjenner han vet at han ikke ville finne på.. han er for konservativ til sånt.. Wink

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 07:52
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

uhm, sånn kyss på munnen, er greit ja.
Men kyss med tunge, neeej.

*Smilesøtt*

Tror uansett jeg hadde reagert kraftig om kjæresten min hadde kysset en annen gutt og sånn likavel.
Jeg kysser ikke mine beste venner/venninner jeg heller, så... kanskje litt for uvanlig her, hvor jeg bor. kyss på kinnet er selvsagt lov for ALLE!

InnleggSkrevet: Tor 18 Okt 2001, 12:46
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Okey.. er vi ferdige her da..????

InnleggSkrevet: Tir 12 Mar 2002, 09:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Kingmrx
Gjest

Crispa : har du opplevd det problemet selv ?

InnleggSkrevet: Fre 22 Mar 2002, 22:41
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [12 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet