|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kjetting
Gjest
|
One night stands
Hva med "one night stands"?
Ingen som har tatt opp det temaet?
Hva synes dere om det da?
|
Skrevet: Lør 26 Mai 2001, 00:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nameless
Gjest
|
Re: One night stands
NEI
|
Skrevet: Lør 26 Mai 2001, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
så lenge man ikke er sammen med noen andre... og begge har reglene klare så..
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Lør 26 Mai 2001, 18:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wildkata
Gjest
|
Ka e galt med det ??? så lenge begge parter er fri.
Tror det er sunt jeg.
|
Skrevet: Man 01 Okt 2001, 08:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Gjest
|
Sunt
tror også det er sunt med one night stands. selvfølgelig bare hvis begge er single, men da tror jeg til gjengjeld at det kan være meget sunt for både kropp og sjel.
=)
|
Skrevet: Tor 04 Okt 2001, 21:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Re: Sunt
Har man den rette innstillingen og begge vet hva de går til, ser jeg ikke noe problem med one-night stands, som RoR sa, sunt for kropp og sjel, man må bare ha den rette innstillinga. (og helst være singel, ja)
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tor 04 Okt 2001, 21:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
Gjest
|
Re: Sunt
For noen kan det kanskje være det ideelle, men for meg hadde det aldri funka..
Jeg syns det er en for dyrebar ting til at man bare kan møte noen, ligge med den personen og så aldri se den igjen.
Det blir galt.
|
Skrevet: Tor 04 Okt 2001, 22:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
nudie
Gjest
|
Det hadde vært digg å få til
|
Skrevet: Ons 10 Okt 2001, 17:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MMmmia
Gjest
|
..og hva man OI plutselig legger følelser i det, også OI blei man lei seg?`ikke vete..
|
Skrevet: Fre 12 Okt 2001, 21:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
MMmmia
Gjest
|
veldigveldig enig med plysjhai.. jeg hvertfall hadde ikke bare hatt sex med en som man tilfeldigvis møtte. men det er det jeg mener _nå_, kan jo hende jeg er supertilhenger av onenighststands om noen år.. hiihaa!
|
Skrevet: Tir 16 Okt 2001, 16:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
Hvorfor er det en fordel om man er singel? Det er det jo absolutt ikke. Om man er i et forhold, og spess om begge er i et forhold, så er det jo bare enda større sjans for at det faktisk bare forblir et "one night stand".
|
Skrevet: Man 22 Okt 2001, 23:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
men så er det kanskje ikke helt riktig å ha en one night stand om man er i et forhold..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 23 Okt 2001, 07:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
Hvorfor er det ikke "riktig"?
Tenk deg at du er i et forhold, og plussli' havner du i seng med en helt annen en. Du har en JÆVLI fin kveld, og ingen har sett dere. Dere veit at dere begge kan holde kjeft om det, og typen din vil ALDRI få vite det. Er det da så galt? Hvorfor ikke glemme de ytre faktorene en stund, og nyte, når man kan ha det godt? hva er galt i det?
|
Skrevet: Tir 23 Okt 2001, 11:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg ville iallefall ikke at samvittighet til å hatt sex med den eventuelle fyren.. og hadde jeg hatt det så hadde jeg nok fortalt det til kjæresten min..
Jeg sier ikke at en ting er rett og en annen ting er feil.. jeg sier bare det jeg mener 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 23 Okt 2001, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
Hva med å ha _LITT_ mindre samvittighet da? Man burde kunne ha et privatliv selv om man har kjæreste. Ellers blir man så veldig.. veit ikke.. har ikke ord på det. Men jeg synes faktisk at man må kunne gjøre noe som ikke kjæresten får med seg.
|
Skrevet: Ons 24 Okt 2001, 10:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Wildkatta
Gjest
|
betyr det at så lenge kjæresten ikke får vite noe så er alt helt ok ??? ka om han / hun får vite det av andre da ??? tror du det vil styrke forholde deres ??? vel jeg vet at slins ikke er ei jeg ønsker å bli sammen med i allefall... håper bare at typen din er av samme oppfatning som deg slins - for da er det jo helt ok. og slettes ikke noe galt i det etter mitt syn...
|
Skrevet: Tor 08 Nov 2001, 08:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
ja, fortell meg hvorfor det ikke er ok? og hvordan skal kjæresten få vite ting, når de som er med på leken, holder kjeft?
hvorfor skal dette slite på et forhold?
slapp av, du skal ikke få sjansen heller. trust me.
dessuten betyr det ikke alltid at det man sier = det man gjør.
typen min har nok et helt annet syn på dette dette enn meg, men det må da han få lov til...
|
Skrevet: Man 10 Des 2001, 16:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
plysjhai
Gjest
|
For meg er noe av det viktigste i et forhold tillit og respekt, og ved å ha one night stands bryter man de to. Og om man velger å holde tett med det i tillegg, hvordan skal tillitten i det forholdet bli videre ?
Dessuten.. Om man virkelig er glad i partneren, hvordan går det da an å være så intim med en annen uten at det påvirker forholdet ?
|
Skrevet: Tir 11 Des 2001, 20:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sLins
Gjest
|
Re: One night stands, nu utroskap
Det viktigste i et forhold kan være tillit og respekt, jah. men jeg mener at man likevel bør kunne ha privatliv. Og faktisk gjøre noe helt villt som partnere din ikke veit om kan også være oppkvikkende, om man kanskje blir lei, og føler alt går i den samme tralte duren. Og man har jo fremdeles tillit og respekt, om man klarer å holde kjeft om hva man gjør. Partneren veit jo ingenting. Og da har partneren fremdeles det for deg.
Man kan si at man ikke har respekt for partneren siden man gjør slikt, da partneren stoler på deg. Men det kommer jo også helt an på hva man ser på som utroskap. som hele denne saken nu dreier seg om. og jeg mener at man ikke gjør noe galt så lenge man ikke elsker en annen. Men skal man da se på partnerens definisjon på utroskap, eller på sin egens definisjon? Jeg mener at om jeg tar min partners definisjon på utroskap, så er jeg ikke meg lenger, og jeg følger derfor min definisjon. Og jeg mener derfor at jeg fremdeles viser respekt for min partner, siden jeg ikke elsker noen andre. Og jeg opprettholder også da min tillit.
Hvordan det er mulig å være intim med en annen uten at det pårvirker forholdet?
Enkelt, man må ikke legge for mye følelser i det. Hvordan skulle dette påvirke forholdet forresten?
|
Skrevet: Ons 12 Des 2001, 15:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Astri
Gjest
|
Jeg synes one-night-stand suger! Det er altfor enkelt å få i stand, men altfor kjedelig. Jeg tenkte jeg skulle forsøke meg på et mer varig forhold nå. Men dessverre har jeg en nærmest overnaturlig tiltrekningskraft på folk som er ute etter one-night-stands, gjerne for å være utro med dama. Hva gjør jeg galt?
|
Skrevet: Lør 09 Feb 2002, 13:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |