DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Debuterte for tidlig/sent?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 3 [60 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Av Innlegg
Du vet hvem, Meg ja igjen
Gjest

Debuterte for tidlig/sent?

Er det mange her som føler de debuterte for tidlig? (evnt. for sent?).

Jeg føler fortsatt at jeg ikke var klar for sex når jeg hadde det, den jeg hadde det med var ikke en jeg likte spesiellt godt heller. Det var liksom bare fordi man hørte så mye om det og det var liksom målet for alle i min alder. Jeg debuterte som 17, og jeg syns det var for tidlig for meg. Dette er jo en ganske individuel sak, men, noen som føler det samme eller?

InnleggSkrevet: Tor 17 Mai 2001, 01:36
    Til Toppen 
M|ndinne
Gjest

Re: Debuterte for tidlig/sent?

Som du sa, det er en ganske individuel sak, men de fleste jenter vil faktisk gjøre det av sin egen fri vilje i en ung alder og kanskje pga kjæresten "fortjener" det. For mange jenter syns det er rimlig at typen får no etter 6 mnd'er or so, fordi han har stuck'a ut med henne.

17 er gjennomsnittsalderen, synd det var "mislykka" sex for første gang. Kan være ganske tafatt det der altså.. 17 år er i hvert fall ikke gammalt for meg. Er mange venninner rundt meg som er 15 og som sier de allerede hadde sex for første gang som 13'åringer. Da blir jeg sjokka- ser ut som et jævla spmtegn. men men. lykke til videre (?)

mvh grmf.

InnleggSkrevet: Fre 19 Okt 2001, 20:10
    Til Toppen 
Mr_Lee
Gjest

Finns det ingen som fortsatt mener at sex er noe som hører til inne i ekteskapet da? hehe.. ikke ta den så seriøst

InnleggSkrevet: Fre 02 Nov 2001, 15:23
    Til Toppen 
Pusejenta
Gjest

Som andre har sagt før meg, er det jo veldig individuelt når man 'gjør det' første gang. Selv var jeg 15 og ikke sammen med typen(det var en eks). Men det var heidundranes deilig! Så jeg angrer ikke, selv om han overhodet ikke 'fortjente' det. Han var uto mot dama si, ei sklie i klassen min. Men hva slags venninne er du, om du blir sammen med eksen til en venninne av deg? Hun fikk som hun fortjente og han fikk mer enn han fortjente, da vi ikke hadde sex mens vi var sammen. Men sånn kan det gå. Det er jo snart 6 år siden og allikevel for sent å gjøre noe med. Hvorfor gidde å gråte over spilt melk? Mvh. Pusejenta

InnleggSkrevet: Søn 17 Feb 2002, 23:20
    Til Toppen 
Helvete
Gjest

Vel, jeg ventet til jeg var nitten fordi jeg trodde på den store kjærligheten. Men fordi jeg er ekstremt kresen og ingen holder mål, fant jeg til slutt ut at HELVETE HELLER! Det er bare tull å gå og vente. Så jeg gikk bort til en fyr og sa:Hei, vil du kline med meg? Og så ble jeg med ham hjem. Veldig grei løsning. Deretter lå verden åpen for meg. Bare tull med romantisk kliss. Det kan komme senere.

InnleggSkrevet: Man 08 Apr 2002, 19:13
    Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
vel.. jeg hadde mitt første samleie når jeg var 13 ( husk og ikke få sjokk nå da ) Very Happy og jeg har aldri angra egentlig. når du har hatt sex , går egentlig ikke ut på fremtiden.. når du sier 'lykke til vidre' . det blir litt feil egentlig..

Snakker for meg selv jeg da men ;p jeg angrer ikke , men det kan være for at det skjedde med den første kjærligheten.. og vi venta lenge før vi gjorde noe , men.. har aldri følt det som for tidlig eller galt.

men det kommer ann på personen så klart !! Kan jeg ikke nekte for Wink

Folk føler annerledes og tenker annerledes... Sånn er det bare =)

InnleggSkrevet: Tor 29 Apr 2004, 23:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
13? Huff!
Jeg er imot unger som har sex. Uansett hvor klar de føler seg for det. Freakish

InnleggSkrevet: Tor 29 Apr 2004, 23:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Må si meg enig med veronica. Jeg vil anta at kjæresten var en del eldre enn deg, noe som gjør at jeg kan peke over i aldersforskjelltråden(e)..

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 00:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
jeg var 14. Og ja, det var for tidlig. Jeg var slett ikke klar. Nok om det i en annen tråd.

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 08:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Første gang jeg hadde sex var ei lita stund før sekstenårsdagen min... Jeg tenkte ikke så mye på hvor gammel jeg var, men som det føltes riktig eller galt. Det føltes rikitg, og jeg ikke angret på det senere.

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 09:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
den aller første gangen min var alt for tidlig for meg.. feil jente, feil grunnlag og feil alder..
Denne gangen fortrengte jeg, så fikk jeg en ny første-gang for ca ett år siden, og det var noe annet det!!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 10:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
QIQrrr
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004
Jeg var atten...sammen med venninnen til søsteren min, og hun var femten Smile

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 19:16
Ronja

Tror mye kommer ann på hvor alvorlig du tar det, det er jo inviduelt.

InnleggSkrevet: Lør 01 Mai 2004, 19:12
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg var litt tidlig jeg, men går ikke inn på alder.. kan ikke akkurat si jeg angrer.. gjort er gjort.. jeg går ikke rundt å tenker på "Min første gang".. det gjorde bare vondt uansett.. og sexen min er MYE bedre nå..

InnleggSkrevet: Man 03 Mai 2004, 19:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
Jeg føler meg skikkelig patetisk innimellom.
Er 19 nå, og har enda ikke gjort "det"
Skikkelig frustrerenest innimellom med tanke på at nesten alle gutter jeg møter på bare er ute etter sex.
Tro meg, jeg vil være med på det.
Men første gangen skal ikke være for å få kongle i russelua.
Det klarer jeg bare ikke ass.
*pokker¨s samvittighet, eller...?*

Jeg er ikke desperat, men heller litt frustret, og samtidig stolt..?
Jaja, vanskelig å forklare...
scream and shout.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 11:38
Ronja

Tror kansje du da har møtt mye feil type gutter da... Wink Jeg trodde også gutter var sånn, helt til jeg møtte den gjengen som er vennene mine nå..

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 11:41
Majane
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003
Ja, jeg er helt klar over at jeg møter feil gutter.
Men skjønenr ikke hvor jeg skal møte noen ordentlige.
Tror ikke de er synelig for meg jeg....
Også har det seg slevfølgelige slik at de får jeg har sett er sammen med venninnene mine, eller bare er kamerater...
Men sånn er nå livet, tydeligvis...
scream and shout.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 11:43
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Kamerater kan da bli til kjærester? evt. pulevenner, det er jo bare legge til et ord foran det nåværende.. Razz
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 11:47
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Du har da god tid enda! Men bare så det er sagt: den første gangen er ikke no bra..
Slik var det i hvertfall med meg, og de fleste jeg kjenner.. (Jeg var 16, nesten 17 år).

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 12:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Ronja

Den første gangen for meg var fint, kjempefint og jeg har aldri angret det siden, det var ikke vondt i det hele tatt, bare.. fint.

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 12:27
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 3 [60 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet