|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kingsley
Gjest
|
Valentinsdag
Hva mener DU om valentinsdag?
Hva betyr d for deg?
|
Skrevet: Søn 11 Feb 2001, 20:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KjeX
Gjest
|
Re: Valentinsdag
Valentinsdag gir deg muligheten til å fortelle venner og bekjente hvor glad du er i dem, og personen i sentrum på denne dagen er selvfølgelig kjærste.
På valentinsdag så skal jeg sende søte kort til de beste venninnene mine og så må jeg kjøpe no til kjærsten min dah...tror hun vil ha et kjede eller no:)
|
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 14:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Flare
Gjest
|
valentinsdag er litt deprimerende innimellom da. når du ikke har kjæreste....
*sukke*
og han antaklig ikke engang vet hvem du er...
|
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 20:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Gjest
|
Jge har aldri fått en eneste valentinesdaypresang ;(
|
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 22:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
valentinsdag er teit. på same måte som halloween. det blir så falskt å driva å kopiera amerikanske høytider eller festligheitar eller heilagdagar eller kva det no heitar. dessutan er det klissete. ta fks. canal+ heftet, der har dei putta inn ein masse hjerter rundt den 14. irriterande. meinar no eg.
|
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 22:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shrinkie
Främling

Ble Medlem: 23 Mar 2003 Innlegg: 17 Bosted: Guildford
|
Liker valentinesday jeg, selv om jeg mener at man burde vise hver dag hvor mye kjærste og venner betyr for en!
Kjærsten min kommer ikke til england før den 16. så jeg tenkte å feire valentinesday den 17. istedetfor.
I håp om at han ikke ser dette =), så kan jeg fortelle hva vi skal. Jeg har skrevet kort til han og så skal jeg be han ut på middag den 17. for da er vi i London sammen!
|
_________________ Shrinkie
Skrevet: Man 12 Feb 2001, 23:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
ikke jeg heller.. fikk noen kort fra venner i fjor.. har ikke hatt kjæreste på valentines day før heller da.. men jeg får sikkert ikke noe i år heller.. har sendt en liten ting til kjæresten min.. håper han blir glad for den!
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 13 Feb 2001, 17:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Enig med Filuri. Tanken er nok god, men det blir veldig falskt. Det er bedre å vise at man setter pris på folk i andre sammenhenger.
|
Skrevet: Ons 14 Feb 2001, 12:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
En dag importert av handelsstanden for å tjene penger, penger og mer penger. punktum.
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 17:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kingsley
Gjest
|
Jeg r enig men deg Shrinkie!
Valentinsdag er en kjepe fin dag da du tar med deg kjæresten ut å spiser å gir henne roser eller en anen presang! Hvis du ikke skulle ha kjøreste så kan du jo gi mamma et kort......(c:
|
Skrevet: Man 19 Feb 2001, 23:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zala
Gjest
|
Jeg synes valentines day er et veldig koselig konsept. Første gangen jeg har hatt kjæreste på valentines day i år. Så jeg sendte kort da...hehe..han fikk det uka etterpå, hentet ikke posten før...*lattis* Mistet litt av poenget..men han ble veldig glad. Det beviste iallefall at det trenger ikke være Valentins Day for å sende sin kjære et kort.
|
Skrevet: Søn 25 Feb 2001, 15:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eithor
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 309 Bosted: I havgapet vestenfor Trondheim
|
Enn mors- og farsdag da?
De er tross alt bare diktet opp for pengenes del.
Og ytelukkende derfor. Vi feirer det her hjemme, men jeg synest det er tåpelig.
Andre meninger (det tror jeg nok)
|
Skrevet: Fre 09 Mar 2001, 17:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mjau
Varm i trøya

Ble Medlem: 16 Jan 2005 Innlegg: 64
|
valentinesdagen
valentinges dagen, er grei om man har en kjæreste,
om man derimot er singel, er den pyton!
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 01:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Valentines day betyr ingenting for meg. Jeg er mer i mot den dagen. Men seff gjør jeg noe søtt til dama. Men de VIRKELIG gode søte varme tingene legger jeg spredt utover året. ALLE dager er potensielle spesielle dager og kan bli akkurat like romantisk som man vil om man vil nok. (hjelper å ha dame/type seff)
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 09:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mærta-bærta
Spitzy (!)

Ble Medlem: 27 Nov 2004 Innlegg: 191 Bosted: Midt-Norge
|
Valentinsdag? Det har jeg ikke tenkt på en gang. Har hatt samme kjæreste i 5 år, vi pleier ikke å gjøre så mye ekstra ut av dagen. Har ikke noe press på å kjøpe dyre gaver og ha det kramperomantisk. Men jeg har ofte laget et lite hjemmelaget kort, evt gavekort på massasje eller liknende. Det er koselig, og han blir like glad for det hver gang! Ikke stress med denne dagen folkens, som Crash_O sier så kan hvilken som helst dag bli romantisk. Det er hva man gjør det til. Likevel trenger vi kanskje en dag til å minne oss på å ta oss av kjæresten innnimellom? Vi stresser jo rundt hele året, iallfall mange av oss.
|
_________________ Det er bedre å sitte inne med unyttig viten, enn å ikke vite noen ting.
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 10:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
14 februar er som 13 februar.. ikke noe forskjell.. men det er koselig å finne på noe kos eller no da.. i karibien var det kjempe stas med 14 februar..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 16:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg hater Valentinsdag. Æsj! Fysj! Grrrr.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 16:37 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
Ifjor før valentinsdagen ga jeg min kjære streng beskjed om å ikke kjøpe noe, for jeg kom ikke til å kjøpe noe til han, men på morgenen fikk jeg et nydelig smykke av han.. i år vet jeg ikke.. han vet at jeg ikke synes at han skal kjøpe noe til meg, men jeg er redd han kommer til å gjøre det likevel.. om jeg kjenner han rett..
|
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 17:18 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| Aurora skrev: | | Ifjor før valentinsdagen ga jeg min kjære streng beskjed om å ikke kjøpe noe, for jeg kom ikke til å kjøpe noe til han, men på morgenen fikk jeg et nydelig smykke av han.. i år vet jeg ikke.. han vet at jeg ikke synes at han skal kjøpe noe til meg, men jeg er redd han kommer til å gjøre det likevel.. om jeg kjenner han rett.. |
Høres ut som noe den typiske jente er veldig fornøyd med. "Han kjøpte dette smykket " selv om jeg sa han ikke skulle! å han er så søt 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 17 Jan 2005, 21:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

|
| Crash_O skrev: | | Aurora skrev: | | Ifjor før valentinsdagen ga jeg min kjære streng beskjed om å ikke kjøpe noe, for jeg kom ikke til å kjøpe noe til han, men på morgenen fikk jeg et nydelig smykke av han.. i år vet jeg ikke.. han vet at jeg ikke synes at han skal kjøpe noe til meg, men jeg er redd han kommer til å gjøre det likevel.. om jeg kjenner han rett.. |
Høres ut som noe den typiske jente er veldig fornøyd med. "Han kjøpte dette smykket " selv om jeg sa han ikke skulle! å han er så søt  |
Tja, vanskelig å beskrive følelsene mine da den lille gaven lå på puta.. men, jeg ble en blanding av sint og glad.. skulle ønske han heller gjorde slikt en annen dag for å være helt ærlig..
Hvis man absolutt skal gjøre valentinsdagen til noe spesielt så blir jeg minst like glad (om ikke gladere) for et hjemmelaget kort f.eks. Og så kan man gjøre noe spesielt sammen, men gaver og slikt, det kommer iallefall ikke jeg til å kjøpe til han.. og når jeg på forhånd ber han om å ikke kjøpe noe til meg, så hadde jeg faktisk satt pris på om det ønsket hadde blitt hørt på..
|
Skrevet: Tir 18 Jan 2005, 13:52 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|