DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Nakenhet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Kingsley
Gjest

Nakenhet

Hva er det med nakenhet.....? Er det egentlig så utrolig mere opphissende enn å se en porson i noen sexy klær? Er d egentlig ikke bedre å tenke på hva som r under enn å se hva som r under?

InnleggSkrevet: Tor 08 Feb 2001, 21:36
    Til Toppen 
Grrrrreb
Gjest

Re: Nakenhet

når man er nakne sammen kan man ta på hverandre og ha det veeeldig mye mer koselig enn uten klær.. ;D

InnleggSkrevet: Fre 09 Feb 2001, 22:43
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

med klær mener du vel Greb? *være pirkete*

jeg er enig med deg jeg.. men jeg syns likevel at det er mer sexy med en mann i boxer enn en anken mann.. bortsett fra kjæresten min dah.. han vil jeg helst ha uten... Wink

InnleggSkrevet: Lør 10 Feb 2001, 02:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
KjeX
Gjest

Enig med deg Aurora_, kjærste er best uten klær. Også enig i at det er mye mer spennende å tenke seg hva som er under klærne enn å se det...litt ihvafall:) Til og med bobledress kan være sexy, hvis du vet at det er en sexy kropp inni den lissom...for en stund siden var jeg hos en venninne av meg, vi skulle et sted og hun skulle bare skifte, så jeg satte meg i stua og så på tv. (hun er ganske sexy, men jeg har aldri sett henne naken, bare halvnaken lissom...) Plutselig så sprader hun inn i stua og jeg ser henne bare i sidesynet, tilsynelatende naken og tenker "hun gikk ikke NAKEN inn her nå??!!". Forsiktig snudde jeg hodet, bare nok til å kunne se litt, og så hadde hun bare på seg sånne hudfargede strømper så det så ut som om hun var naken:) det var litt kult jau...

InnleggSkrevet: Man 12 Feb 2001, 14:19
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003

kjæreste i bar overkropp er bra også... hirreh..
da ser man masse og kan drømme om resten

(som man vet at er ganske lett tilgjengelig)

InnleggSkrevet: Man 19 Feb 2001, 17:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Meg Atter en gang
Gjest

Jeg må si meg enig med Kingsley. Når vi snakker om jenter værtfall. Mye mer spennende/opphissende i sexy klær enn nakene. Fordi da må du tenke deg til resten. Hvis du ser en jente i sexy klær (som egentlig har en skog nedentil og under armene) så er det mer opphissende å ikke vite det.

InnleggSkrevet: Tor 17 Mai 2001, 00:08
    Til Toppen 
Geir Arne Aasen
Gjest

Syns du ikke at jeg er sexy i boxer? Tihi.
Du er stort sett 100% sexy uansett!

Aasanisse

InnleggSkrevet: Fre 25 Mai 2001, 10:06
    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Jo.. du er mest sexy uansett kjære!! både med og uten boxer... men jeg drar den av deg om du har den på dah... Wink

InnleggSkrevet: Fre 25 Mai 2001, 15:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet