DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Jenter og vekt....
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 13 [241 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13 Neste
Av Innlegg
gale-marius
Gjest

Jenter og vekt....

Hva er det egentlig som er så farlig med at noen skulle få vite vekta til ei jente?

og hvorfor blir noen så forbanna hvis andre tipper feil på den?

ei jeg kjenner slo en annen fordi han sa hun aldri kunne veie mer enn 60.. hun veier nesten 50... er det god nok grunn til å slå en stakkar?

Hva er det med jenter og vekt?

Marius

InnleggSkrevet: Tir 06 Feb 2001, 01:55
    Til Toppen 
indra
Gjest

Re: Jenter og vekt....

jenter er veldig nærtakende når det gjelder vekta fordi (mener jeg) at de er redd for å bli mobba veier de for mye eller.no og at guttene ikke vil ha dem. liksom: "herregud, veier du sååå mye" det er ikke kjekt å høre. men jeg personlig syns ikke at vekta har mye å si, da syns jeg formen er viktigere. viss en kropp er fin så blir den ikke styggere om jeg får vite at den er 50 eller 60kg.

InnleggSkrevet: Tor 08 Feb 2001, 11:25
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
jeg er visst ikke en av alle

Alle sier at jenter klager over vekt og pupper og mage etc.

Eneste problemet jeg har med vekt er at jeg gjerne skulle lagt på meg litt.. for jeg er litt tynn...
Ellers er jeg faktisk temmelig fornøyd med meg sjøl

Kjæresten min liker meg sånn som jeg er uansett...
selv om jeg skulle legge på meg litt eller gå ned litt.. eller klippe håret og farge det grønt... hirreh ;>
(neida, Gøran, jeg SKAL ikke gjøre det Wink

InnleggSkrevet: Fre 09 Feb 2001, 22:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Cilleron
Gjest

og horfor sier nesten ALLE jenter jeg kjenner "jeg er for tykk", "ikke ta på fettet mitt", "jeg må slanke meg", når de er ca passe (eller litt tynnere enn passe), jenter skal ikke bare være skinn og ben!

InnleggSkrevet: Tir 24 Apr 2001, 12:41
    Til Toppen 
Jan KÃ¥re Netland
Gjest

Jeg er enig i denne utalelsen her ja... Jenter maser STADIG om at de er for tykke....
Samme om de er bare skinn å bein.....
Det er plagsomt for de er helt umulige å få til å forstå at de IKKE er tykke!!!!!!

Eller hva synest dere??

InnleggSkrevet: Ons 02 Mai 2001, 12:40
    Til Toppen 
thebible
Gjest

Jeg er enig i denne utalelsen her ja... Jenter maser STADIG om at de er for tykke....
Samme om de er bare skinn å bein.....
Det er plagsomt for de er helt umulige å få til å forstå at de IKKE er tykke!!!!!!

Eller hva synest dere??

InnleggSkrevet: Ons 02 Mai 2001, 12:40
    Til Toppen 
Meg Enda en gang
Gjest

Jeg tror at mange jenter vet de egentlig er tyne og har en deilig kropp og bare terper på hvor tynne de er ved å si det motsatte. Kjenner værtfall noen som gjør det. Jo mer vi sier at hun ikke er tykk, jo oftere spør hun. Hvis du er 1.70 og veier 50-55 kg så er du ikke tjukk.

InnleggSkrevet: Tor 17 Mai 2001, 00:18
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
Hvis du er 1.70 og veier 50-55 kg så er du ikke tjukk.

Heller det motsatte!!!!!!!!!!!!!!

herregud... hvis du er 170 cm og veier 55 kilo da er du faenmeg anorektisk!!! altså... det må da være grenser på vekthysteriet.. du hjelper ikke akkurat til "Meg Enda En gang" ved å si at det er helt vanlig å veie 55 kg når man er 170... for de fleste jenter veier masse mer... du bygger bare oppunder følelsene da!!!

Tenk nå da... om jeg hadde hatt litt dårligere selvfølelse og hadde lest innlegget ditt. Da hadde jeg tenkt "Herregud da... er det vanlig å veie så lite når man er 170?" Også hadde jeg sammenlignet.
Jenter sammenligner ofte.

Jeg er 160 cm og jeg veier 60 kilo. Det er HELT VANLIG for jenter. Jeg ser til og med veldig bra ut. Er ikke det minste lubben eller feit. Spør hvemsomhelst.

Bare vær så snill å ikke uttal deg om hva som er normalt å veie hvis du ikke vet litt om hva som er vanlig for jenter... vi veier jo mye mer enn dere gutter pga vakre ting som hofter, pupper og lår. Ok!?!?

InnleggSkrevet: Søn 20 Mai 2001, 13:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Gjest

Vekt meg her og vekt meg der

Body Mass Index: vekt i kg del på høyde i meter ganget med seg selv.
For meg vil det si 79/1,86X1,86
Ender du opp med et tall mellom 20 og 25 er du innenfor "normalen". Skjønt, 19,etellerannet eller 25,etellerannet er ikke noe å være bekymret for. Det er endel som ikke er innenfor "normalen", og som det ikke feiler den minste ting av den grunnen.
Og når alt kommer til alt er det hva vekta består av som er det viktigste vektmessig. Eller en kan bare drite i hele vekta og heller spørre seg selv om en kjenner seg fornøyd med ens fysiske form - om en klarer å sprinte for å nå bussen uten å få hjerteklapp for eksempel.

InnleggSkrevet: Søn 20 Mai 2001, 21:50
    Til Toppen 
salmissra
Gjest

Re: muskler veier 3 ganger mer enn fett

Vekta til en person sier egentlig utrolig lite om hvordan de egentlig ser ut. Vi er alle bygd forsjellige.Noen har mer vann i kroppen enn andre, å de aller fleste av oss har en viss mengde muskler!Muskler veier 3 ganger mer enn fett! så jenter, husk det neste gang dere står på badevekta med selvtilitten på bunn!

For å finne ut om dere har målene til "idealkvinnen" kan dere måle det området hvor dere er smalest rundt livet å dele det på det hvor mange cm du er på det breieste rundt hofta. Svaret skal bli 0,7 eller rundt det.
>

InnleggSkrevet: Tor 04 Okt 2001, 22:10
    Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004
Jeg gikk ofte med tanker om at jeg var for tjukk, og at ingen ville ha meg. men jeg tok feil... Har verdens beste kjæreste og har hatt noen før han og . INGEN syns jeg var tjukk.. Jeg er 162 cm høy og veier 65 / 68 kg. men nå har jo jeg litt stor beinbygning og.. men det har ingenting og si.. og de fleste gutter bryr seg egnetlig ikke om vekta til jentene har jeg funnet ut..

Keep up the Good thinking guys !! Very Happy

De som har logiken i orden.. noen av oss jentene som sliter med det :p

InnleggSkrevet: Tor 29 Apr 2004, 22:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg tror ikke vekta er det verste, men speilbildet, men for folk som er runde er det vanskelig å si vekta fordi opplevelser tidligere og kommenterar sitter. Det er vanskelig å forklare, for jeg syns jenter som er større enn meg er helt topp og akkurat passe, mens jeg også syns jeg er for stor. Vanligste sykdommen hos jenter det der...

InnleggSkrevet: Tor 29 Apr 2004, 22:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Re: jeg er visst ikke en av alle

Grebgas skrev:
Eneste problemet jeg har med vekt er at jeg gjerne skulle lagt på meg litt.. for jeg er litt tynn... Ellers er jeg faktisk temmelig fornøyd med meg sjøl!
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 08:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Ronja

Jenter er jenter verst, det tror jeg er mye av grunnen til at jenter nesten aldri er fornøyd.

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 12:02
toth42
Cowboy
Cowboy

Ronja skrev:
Jenter er jenter verst,
Confused Confused

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 12:12
Ronja

Det er jenter som klager, jenter som er verst til å slenge kommentarer, verst til å baksnakke. Vi setter griller i hode på hverandre.

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 12:13
toth42
Cowboy
Cowboy

snakk om å dolke seg sjæl i ryggen..

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 12:14
Eruanna
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004
Jeg er helt enig! Jenter er noen ondskapsfulle intrigemakere! Gjør alt ut av ingenting, og skal absolutt ha høylytte krangler! SLITSOMT!!!

Selvfølgelig noen som ikke er sånn!

Jeg er jente, men ikke alltid stolt av det!

InnleggSkrevet: Fre 30 Apr 2004, 15:53
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
det er faktisk folk som kler å være 10 klo over idealvekta. men det ser man først når de har gått ned de kiloene. hvor sunt det er er en annen sak.

InnleggSkrevet: Lør 01 Mai 2004, 00:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja

Eruanna skrev:
Jeg er helt enig! Jenter er noen ondskapsfulle intrigemakere! Gjør alt ut av ingenting, og skal absolutt ha høylytte krangler! SLITSOMT!!!

Selvfølgelig noen som ikke er sånn!

Jeg er jente, men ikke alltid stolt av det!

Jeg hadde ikke vært stolt av å være jente vis jeg hadde vært ei som løp rundt, krangla, baksnakka og mobba som eneste hobby. Jeg gjør ikke det, jeg er stolt av å være meg.

InnleggSkrevet: Lør 01 Mai 2004, 17:49
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 13 [241 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet