DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
forelskelse
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Av Innlegg
Festis
Gjest

forelskelse

hmm bare lurer på om man egentlig kan forelske seg i noen man aldri har møtt jeg......

InnleggSkrevet: Søn 21 Jan 2001, 02:36
    Til Toppen 
RoR
Gjest

Re: forelskelse

har da hørt om folk som giftet seg via nettet uten å ha møtt hverandre først...jeg tror det er mulig, men kanskje ikke så veldig vanlig..

InnleggSkrevet: Søn 21 Jan 2001, 02:52
    Til Toppen 
Festis
Gjest

men når man aldri har møtt en person...så må det jo på en måte være personligheten til personen man har forelsket seg i? Hvertfall hvis man aldri har sett bilde eller noe sånt av personen....

InnleggSkrevet: Søn 21 Jan 2001, 22:52
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Jeg leste nylig om en mann i lokalavisen her (nesten) ute på strilelandet som hadde blitt kjent med en dame fra Tyskland. Via nettet. Nå var hun kommet til Norge, og jeg tror de planla bryllup. Koselig historie, selv om jeg ikke leste hele. Dette med å bli kjent slik kommer nok til å bli mer og mer vanlig. Antar jeg.

InnleggSkrevet: Man 22 Jan 2001, 20:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Aurora
l33t
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003

Hmm.. er det ikke personligheten til en person som teller mest når man forelsker seg i en person? Misforstå meg rett.. jeg mener ikke at utseendet ikke betyr noe.. men jeg tror man kan forelske seg i en person man aldri har sett! hmm.. jau..

InnleggSkrevet: Ons 24 Jan 2001, 09:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
kali
Gjest

Det å forelske seg i en person en aldri har møtt er ikke noe særlig bra... vil jeg si... når en treffer en person på nettet f.eks. så vet en ikke om den personen er sånn han gir seg ut for å være selv om en chatter med den lenge og kanksje ringer til vedkommende.... så en vet aldri ffor sikkert hvem det er sin personlighet en forelsker seg i... men det er mulig å forelske seg i en person en aldri har møtt...( bare se på alle de som er forelsket i filmstjerner) eller sett.

InnleggSkrevet: Fre 26 Jan 2001, 17:52
    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003

kali, du har rett i det..
Men du merker om noen er seriøs eller ikke..
Og jo, det går an å forelske seg uten å ha møtt denne personen... ved å ha blitt smigret, blitt veldig glad i denne personen og diverse..
Så jo, det går an..
Det er ikke smart, men det kan være kjempefint uansett.. Men også skuffende..............

InnleggSkrevet: Søn 28 Jan 2001, 21:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
Sosialt liv

De fleste oppfører seg annerledes ovenfor mennesker på irc, enn ovenfor mennesker på ordentlig..
De kan godt være den samme personen, og være en flott person, MEN du har aldri sett vedkommende sammen med andre mennesker og sett hvordan han/hun oppfører seg i sosiale sammenhenger utenom nett.. dette er det eneste jeg kan se skal skape et problem...

InnleggSkrevet: Man 29 Jan 2001, 18:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Murdoc
Gjest

Forelskelse har mye med forventninger å gjøre... Har det liksom litt på følelsen. Man danner seg sikkert et bilde om hvordan ting skal bli og være... Det må ha noe med sånt å gjøre.

-Murdoc

InnleggSkrevet: Man 05 Feb 2001, 01:07
    Til Toppen 
MMmmia_
Gjest

jah.. det går ann.. som flere andre her oxo har skrivd så er det jo personligheten til en person man forelsker seg i.. og hvis en person er virkelig oppriktig og ærlig og ikke later som han er noen annen, så tror jeg at det går ann.. eller jeg vet det, for jeg har opplevd det selv, og senere møtt personen og blitt sammen med han.. så JA festis, det går ann. Surprised) kanskje ikke mange tilfeller, men det går ann.. Wink

InnleggSkrevet: Ons 18 Apr 2001, 14:28
    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003

De fleste gutter som har chatta på IRC, har vel møtt den 14tizz jenta som sier "koz, glad i deg" etter 5 min. Og kanskje bomber mobilen din daglig med meldinger av den typen. og du tenker "FAEN, FAEN, FAEN hvorfor ga jeg henne nr'et mitt".

Uansett, jeg tror at du kan sikkert forelske deg i en personlighet, men som Greb sa så vil den nok ikke være den samme når dere møtes. Så hvis noen kommer til å gifte seg med noen de aldrig har møtt så aldrig møt dem er mitt tips. Lev i sølibat forann pc'en din og chat på IRC resten av livet.

InnleggSkrevet: Tor 17 Mai 2001, 00:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pjusk
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004

hehe. Jeg og typen min chatta i en 2 år vi før vi møtte hverandre.. begge hadde alt følelser for hverandre bare via internett , men falt totalt og ble helt forelska når vi møtte hverandre.. sånn sett så, vil jeg tro det er mulig.

Vi elsker hverandre og har vært sammen i snart 1 år uten problemer i det hele tatt =))

InnleggSkrevet: Tor 29 Apr 2004, 22:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
den fornuftige siden av meg sier "uff Carina..må ikke møte folk fra IRC"..men liksom.. jeg gjør det stikk motsatte.. og bæng jeg faller for folk også.. det rareste jeg har vært borti var atte jeg falt for en gutt fra sørlandet.. han kom til Oslo.. han var mye eldre enn han hadde sagt.. det var usj og ekkelt..

InnleggSkrevet: Man 03 Mai 2004, 19:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Hvis man forelsker seg i noen man aldri har truffet, er det vell litt ideen man har om hvordan personen er man forelsker seg i. Man skaper seg et bilde, som ikke trenger å stemme i det hele tatt..
Men selvfølgelig kan det gå bra også! Jeg var sammen med en jeg traff på IRC når jeg var 17. Vi var sammen et år. Men jeg var ikke forelsket i han på forhånd (altså før jeg møtte han).

InnleggSkrevet: Man 03 Mai 2004, 23:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Forelsket meg i Lúthien fra Tolkiens Silmarillion da jeg gikk i 4. klasse på barneskolen jeg. Når gutta pratet om hvem de var interessert i og hadde dratt i fletta eller stjålet skoen til ville de absolutt presse meg til å si en jeg jente jeg likte. Jeg sa at Lúthien var ei jente jeg møtte i sommerferien(det var da jeg begynte på boka) og at hun var veldig pen. Da de fikk høre at hun var en del år eldre enn meg sa de at jeg var en raring.

Hehe, de skulle bare visst.. Mr. Green

InnleggSkrevet: Tir 04 Mai 2004, 03:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
hihi.. det der høres kjent ut ja !!Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 19:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [16 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet