DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Menn og sex
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Moiraine
Gjest

Menn og sex

Jeg har oppdaget at det ikke er så mange menn som egentlig har peiling på hva de driver med i senga. Dette gjelder jo forhåpentligvis ikke alle, men mange kan ha godt av et lite kurs i hvordan man skal "glede" en kvinne.
Et eksempel er den siste jeg hadde sex med.
Når det hadde gått for ham snudde han ryggen til og la seg til å sove... klokka var fire på ettermiddagen.
Tilbake ligger jeg litt skuffet og frustrert.

Mannfolk!
Hottentotter hele gjengen.

Bah.. Humbug!

ARGH!!!!!!!!!!

InnleggSkrevet: Man 15 Jan 2001, 13:37
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Re: Menn og sex

Menn hørtes veldig generelt ut. Ikke for å opphøye meg selv på noen måte her, men det er ikke alle som er sånn Smile

InnleggSkrevet: Man 15 Jan 2001, 13:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Miw-chen
Gjest

Hih, de hadde hatt godt av og sette seg ned å lese cosmopolitan, alle som en hver!
men det er jo noen som vet hva de gjør, da, og.. ooh, takk gud for det! Smile (eller den DU tror skapte verden)

InnleggSkrevet: Tir 16 Jan 2001, 19:24
    Til Toppen 
Profeten
Gjest

Vel... klart man ikke kan være god i alt, og viss den personen ikke er god nok, så har du 2 alternativ:

1. Finn en annen som er bedre, men da virker det som om det er bare det du er ute etter...
2. Snakk ut med denne personen om hva som må til, og viss denne personen ikke er med, så er det en god grunn for å prøve nr 2.

PS. Sex spiller en ganske stor rolle for de fleste, så litt hjelp kan alle ha godt av, også jentene...

InnleggSkrevet: Tor 18 Jan 2001, 16:36
    Til Toppen 
Moiraine
Gjest

Jeg har kommet til den konklusjonen at jeg har et dårlig sexliv fordi jeg er så dårlig i senga selv.

Hadde sex i natt ja. Fant meg en fyr og tjo hei (hore i fylla). Han gjorde alt jeg ba om, men jeg klarte likevel ikke å få den helt store gleden ut av det. Han var ihvertfall høflig nok til å prøve, og det er jo et framskritt! Det hele endte med at vi var så slitne at vi sovnet uten å få til noe som helst.

KONKLUSJON: Jeg er dårlig i senga og burde gå i sølibat. Skal skaffe meg et nytt og bedre sexliv når jeg får mer erfaring. Årner seg.

InnleggSkrevet: Søn 21 Jan 2001, 18:08
    Til Toppen 
gale-marius
Gjest

Alt for kvinnen

Alle menn er ikke sånn....

Ta meg, for eksempel (tolk den som du vil:)
Jeg er en hormonklump som nesten ikke tenker på
annet enn sex, men det viktigste for meg er ikke
Ã¥ komme selv.....

For meg er det viktigere å (iallefall prøve på å)
få den du er sammen med til å komme, eller iallefall
å ha det VELDIG bra der hun ligger/sitter/står :)

Jeg tar imot kritikk med takk, og higer etter
Ã¥ forbedre meg selv hele tiden......
er det bra eller bare teit?

Marius

InnleggSkrevet: Fre 02 Feb 2001, 20:46
    Til Toppen 
Zanj a.k.a Kai
Gjest

Er noen ting jeg vil kommentere.

Jeg tror ikke dette med å være dårlig i senga bare er forbeholdt gutter. Jenter er ikke alltid de store opplevelsene de heller, i en del tilfeller blir det til at gutten "jobber på" for å si det sånn. Noen jenter (skal ikke snakke om alle eller mange, min egen erfaring er da noe begrenset), er meget passive.

Ok, de av dere jenter dette gjelder, tro ikke at i alle tilfeller hvor det går for gutten, så betyr dette at sexen var bra. Det å få det til å gå er det minste problem.

For min egen del, så liker jeg det rundt også. Skikkelig oppvarming og full pakke. Wham-bam-thank-you-M'am er ikke så veldig tilfredsstillende.

Tror egentlig når alt kommer til alt, så er det hele en ting som har med samarbeid å gjøre. Hvis begge jobber for å tilfredsstille hverandre blir det nok bra. Ikke bare forvente og kreve å bli tilfredsstilt selv, men også yte noe tilbake.

Og sist, men ikke minst, alkohol ødelegger sexen. Når man er full mister man sansen for finessene som gjør det hele bra.

Er iallefall min mening.

InnleggSkrevet: Ons 07 Feb 2001, 21:58
    Til Toppen 
Jupp...
Gjest

Sex i fylla!

Sex i fylla er en hærli ting! Du tør å si hav du mener, hva dama skal gjøre! Du tør å gjøre alt du ellers ikke tør! Fortsett med slikt! Gutter er til for å reise verden rundt for å fonne hull... jenter er til for å tilfredsstille mannens sex behov! hehe... Smile

InnleggSkrevet: Søn 11 Feb 2001, 21:52
    Til Toppen 
gale-marius
Gjest

Re: Sex i fylla!

Hah!

Sex i fylla er teit!
Alt skal føles 100%!
Pingler drikker for å manne seg opp!
Mannen finne hull?
Bah, Mannen skal tilfredsstille kvinnen like mye,
om ikke mer, enn hun tilfredsstiller han!
.....synes nå jeg

Marius

InnleggSkrevet: Tir 13 Feb 2001, 14:53
    Til Toppen 
Moiraine
Gjest

Re: Sex i fylla!

Konklusjonen må være at det ikke er særlig lurt (eller godt) å ha sex i fylla.
Problemet er at etter litt Black Death tequila er det ikke alltid så lett å huske nettopp det...

Jeg kommer herved ut av skapet som dårlig i senga!

InnleggSkrevet: Fre 16 Feb 2001, 13:07
    Til Toppen 
Quad
Gjest

Re: Alt for kvinnen

høres veldig bra ut marius, jeg bruker samme policy'en selv...
eksempel: hvis jeg merker at jeg er veldig nære orgasme, så er det ikke noe problem å ta en pause, for eksempel bytte stilling, eller leke seg litt med oralsex.
Hvis du skulle være "uheldig", ta en tur i dusjen sammen med partneren, og fortsett der så fort det lar seg gjøre...tiden i mellom kan brukes til f.eks. intimvask. Mye moro man kan gjøre med et dusjhode. =)

InnleggSkrevet: Tir 10 Apr 2001, 21:26
    Til Toppen 
Krixtin
Gjest

Re: Menn og sex og k-punktet

Du burde si det til han!
Få han feks til å abonnere på mens health. der stod det nemlig om k-punktet, hvor etter 8 minutter med stimulering så får du orgasme! hørtes ikke det ålreit ut eller HVA?
Han gjør det jo fordi at han ikke skjønner hvordan det er for deg eller fordi han er en slabbedask... ;)

lykkje til Smile

InnleggSkrevet: Man 16 Apr 2001, 14:14
    Til Toppen 
Morror tema
Gjest

Vel, jeg må si det værste med å ha sex med jenter (andre en seg selv, alene) er det med at jenter kan fake den jævla orgasmen sin så du vet aldrig sikkert om de egentlig fikk den orgasmen de sa. Med menn er jo det ganske enkelt å se. Men, som sagt tidligere selv om en mann kommer betyr det ikke at det var bra sex, LANGT i fra. X'en min var lixom en av de jentene som er omtrent praktisk umulig å få til å komme med vanlig sex. Vi prøvde og prøvde igjen... and so on. Jeg pleide å komme etter en stund men bra var det ikke, for noen av oss vil jeg tro. Når du ligger der og prøver og prøver å få henne til å komme føler du deg ganske mislykka. Og selve orgasmen jeg fikk var ikke bedre enn at jeg kunne gjort det med en grill klype selv.

Ellers så tror jeg at hvis mannen/gutten er dårlig i senga, så si det. (til han, IKKE til andre, for guds skyld) det værste som er, er når du får høre at dama di sa du var ræva i senga. Urk. Men, de fleste menn tåler litt konstruktiv kritikk. Og de vil garantert gjøre det de kan for å forbedre seg.

(NÃ¥ kan det kanskje virke som jeg bare har negative sex opplevelser og er tragisk i senga.. ikke tro det da Smile

InnleggSkrevet: Tor 17 Mai 2001, 00:30
    Til Toppen 
Eirin
Gjest

Det er jo mye vanskligere for en mann å komme i fylla.
Følelser bak sex er en liiiirten nødvendighet mener nå jeg da...
Da er det liksom flere ting så gjør det fullkomment selv om noe ikke skulle klaffe....

Men boblevann er litt gøy å ha med på forspillet...
Wink

InnleggSkrevet: Tor 01 Nov 2001, 14:46
    Til Toppen 
MMmmia
Gjest

forbanna unge... hvor gammel er du? 14? mener at damerska gå i lenke fra kjøkkenet te senga? lewser.

InnleggSkrevet: Tir 06 Nov 2001, 18:55
    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
hihi artig

InnleggSkrevet: Ons 22 Okt 2003, 16:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
bananku
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Bagbiter: Hva er det med deg og det å dra opp eldgamle temaer? Skal du gjøre det, så burde du jo i det minste ha noe fornuftig å si, ikke bare ukonstruktive (finnes det et annet ord for dette?) kommentarer hist og her. Litt offtopic, men ett sted måtte jeg jo få sagt det...

InnleggSkrevet: Ons 22 Okt 2003, 16:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
sukk, ja jeg kan ikke være helt god i hodet mitt..

ps: et annet sted du kunne fått sagt det: www.dsgf.no posten på medlemssidene, eller skype me, eller irc, eller mail, eller msn

InnleggSkrevet: Ons 22 Okt 2003, 20:45
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
BagBiter skrev:
sukk, ja jeg kan ikke være helt god i hodet mitt..

*le* I love this place.. Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 22 Okt 2003, 20:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
fido
Administrator
Administrator

bananku skrev:
Bagbiter: Hva er det med deg og det å dra opp eldgamle temaer? Skal du gjøre det, så burde du jo i det minste ha noe fornuftig å si, ikke bare ukonstruktive (finnes det et annet ord for dette?) kommentarer hist og her. Litt offtopic, men ett sted måtte jeg jo få sagt det...

Enig. Random bumping er en uting. Det interesserer oss ikke at du nettopp har lest en to år gammel diskusjon og syntes den var fiffig.

InnleggSkrevet: Lør 25 Okt 2003, 18:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [27 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet