DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Bryster
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 32 [639 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 30, 31, 32 Neste
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
 Bryster

Hva er det med jenter og bryststørrelser? Hvorfor bryr dere dere så utrolig mye om størrelsen, det
er da ikke så nøye. Ikke for mange gutters del hvertfall, og skulle det være noen så er de sikkert i
puberteten uansett og har sett store bryster i et manneblad for de litt eldre.

Tråden er tatt opp på bakgrunn av hun i England hvis foreldre ville spandere nye pupper på i bursdagsgave. Dette er SYKT. Hvorfor skulle hun trives mer med seg selv fordi hun har større pupper? Brystimplantat er en turn-off. Enda godt legen nektet å gjøre det.

InnleggSkrevet: Lør 06 Jan 2001, 00:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

RE: Bryster

Enig, ikke noe moro å leke med sprettballer når de sitter fast.

InnleggSkrevet: Lør 06 Jan 2001, 00:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Aeris
Gjest

jeg er så utrolig enig Baj..
men grunnen til at mange (av oss)
(ikke d at jeg vil d,..)
vil ha silikon er vel pga de ser musikk-video`r og filmer med folk som britney spears i....oxo springer jo veeldig mange gutter rundt å sikler etter folk som henne dah....
jeg ville aldri ha gjort d..
lagt inn silikon ass...
d skulle ikke vært lov.
d er sååå kvalt...
sååå falskt..
*snu seg å spy*
heh..
>

InnleggSkrevet: Lør 06 Jan 2001, 14:34
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
Bryster

Altså, oh my God. Jeg har aldri vært fokusert på STØRRELSEN på puppene mine, Jeg er helt fornøyd med dem akkurat sånn som de er. Jeg kjefter nesten alltid på folk som klager over puppene sine... - de fleste har ikke noe å klage over.

InnleggSkrevet: Lør 06 Jan 2001, 16:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tom Erik Støwer
Gjest

Jepps

størrelsen betyr ingenting

det mannlige kjønn, de fleste hvertfall, har en slags mekanisme som ligger latent i hjerne. Den bryr seg katten i størrelsen, den liker små og store og mellomstore og mellomsmå, naturen har laget oss sånn at vi syns pupper er en kul ting, uansett.

InnleggSkrevet: Søn 07 Jan 2001, 01:35
    Til Toppen 
Murdoc
Gjest

Kan du si at du liker flatbrystede jenter i forhold til de med pene velformede bryster? trur ikke det. Men kan vel være enig med at det er bare tull med å lage kunstige puppelupper! -Murdoc

InnleggSkrevet: Søn 07 Jan 2001, 05:28
    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg har flere eksempler på skolen hvor jeg foretrekker den med minst pupper (den andre har da ikke enorme, men egentlig akkurat passe). Dette fordi jeg ikke ser på puppene, de bare følger med. Rome, mage, ansikt, personlighet teller MYE MYE mer.

InnleggSkrevet: Søn 07 Jan 2001, 15:54
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Så et program på Tv engang (en av de få)
16/17 år gammel jente. Hun hadde muligheten til å bli side 3 pike i den derre engelske avisen (tror det var side 3)
Hun fikk gratis implantasjoner i brystene plus noe midlertidige greier i leppene, på betingelse av at hun skulle reklamere for sykehuset (eller noe sånt) ved senere anledninger.
Det var direkte sykt.
SÃ¥ altfor mange syke mennesker der ute.
Faen ta hollywood, Tv, media, faen,faen , faen.
De ødelegger oss.
*sur*

InnleggSkrevet: Søn 07 Jan 2001, 19:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Murdoc
Gjest

I et første inntrykk så kan du ikke si at pupper ikke teller med. Det trur jeg ikke på. Gutter flest liker pupper og jeg trur de har ein del med intrykket av ei jente å gjøre. -Murdoc

InnleggSkrevet: Søn 07 Jan 2001, 22:21
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Hvis du får et visst inntrykk av ei jente pga puppene hennes så burde du kanskje
revurdere hva du mener er viktig hos en jente, muligens? Det du sier er jo nesten
det samme som at 'Nei, puppene hennes er ikke bra nok, da glemmer vi henne på tross
av at hun kan være en fantastisk person'. Jeg er glad jeg ikke føler det slik. Pupper er ikke
et issue.

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2001, 02:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003

Og grunnen til at gutter føler seg tiltrukket av bryster er:

det går langt tilbake. Langt tilbake i tiden da vi fortsatt gikk på fire vi mennesker. Da hadde ikke damene noe mye pupper i det hele tatt. (bare se på firbente dyr som aper, de har ikke pupper de heller).

Tenk på ei jente med rompa i været. Da er det rompa, og kjønnsleppene faktisk, som tiltrakk guttenes oppmerksomhet.

så begynte menneskene å reise seg opp og gå på to, men hav skulle man bli tiltrukket av da??? så kroppene til damene begynte å forandre seg. Puppene begynte å vokse, for å se ut som ei rumpe, sånn at damene klarte å trekke til seg guttene for å få paret seg. Leppene begynte også å utvikle seg, for å se ut som kjønnsleppene.

sånn er det nemlig, biologisk sett. og det er ikke de største puppene som instinktet sier du skal like. det er de sunneste, som høyst sannsynligvis henger fast på en sunn kropp, go defor lager sunne unger Smile

takk for meg

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2001, 12:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jo, jeg kan si det, jeg kan til og med mene det. Du derimot kan ikke si at jeg ikke gjør du, du kjenner ikke meg.

Uansett teller ikke første intrykket så veldig mye, men det gjør derimot de første 15 minuttene man snakker sammen.

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2001, 12:52
Murdoc
Gjest

I et førsteinntrykk er det ikke alltid man vet at denne personen er fantastisk så der for må man heller vurdere henne etter hvordan hun ser ut, og da har puppene en del å si. Og jeg mener at de er noe av det som gjør ei dame tiltrekkende. -Murdoc

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2001, 18:40
    Til Toppen 
Murdoc
Gjest

Teller ikke første inntrykket? Det gjør kansje ikke det i et forhold eller et vennskap. Men hvis du er ute på byen og møter ei du kansje ikke kommer til å ha mer kontakt med så teller det noe at hu har pene bryster? -Murdoc

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2001, 18:43
    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Brystene er uvesentlige, men kroppen må 'passe'. Ingen deler må skille seg helt ut, en spinkel jente kan ikke ha enormt store pupper.

InnleggSkrevet: Tir 09 Jan 2001, 00:08
Murdoc
Gjest

Ja, at kroppen er velformet er jo en selfølgelighet for at du ska synes dama er pen. Men jeg mener at når du ser ei dame forfra ser du på pupper og ansikt. Bakfra ser du på rome og bein. -Murdoc

InnleggSkrevet: Tir 09 Jan 2001, 00:44
    Til Toppen 
gale-marius
Gjest

Hvis det er slik utviklingen har fortsatt, er vel jeg spesiell... jeg bryr meg ikke ... det døyt om jenta har store pupper eller ikke.. faktisk synes jeg det er bedre med små... store pupper kan jo være farlige!... untatt i bilulykker.... men jeg synes at jentene skulle kunne klare å godta seg selv.. iallefall når vi gutta gjør det....
nemlig.

Marius

InnleggSkrevet: Tir 09 Jan 2001, 01:18
    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Nei, man ser på kroppen som en helhet, og jeg INGEN problemer med å stå for at jeg mener pupper er omtrent uvesentlig. Pupper kan også komme i veien...

InnleggSkrevet: Tir 09 Jan 2001, 20:20
Ine
Gjest

Ja, nå har jeg lest alle innleggene hittil.

Jeg synes bryster har mye å si!
Flate bryster er lite pent! Jeg synes at en voksen kvinne med flate bryster mister noe av det feminine vi hunnkjønn skal ha...
Bare se på Jennfier Lopez, nydelig dame, men flat som Danmark! Dette ødelegger noe av det Sex-Imaget hun ønsker å ha...Lite vist i å ta av seg trøya på slutten av en musikkvideo når man ikke har annet å sjule enn to brystvorter.....

Men, det er noe som er viktig!
Unge jenter må innse at man ikke får store pupper over natta! Det er helt greit å ha små pupper før man er 20! Da har de fleste lært seg å sette pris på puppene sine også, og ønsker ikke gjøre noe ytterligere med dem.
Men hvis man ønsker det, er jeg 100% for forstørrelse!

Dere kan si hva dere vil. Store pupper er mest sexy!!

InnleggSkrevet: Søn 14 Jan 2001, 01:28
    Til Toppen 
Kjakan
Gjest

Til Baj

Hva med å SNAKKE FOR DEG SELV?

InnleggSkrevet: Søn 14 Jan 2001, 19:40
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 32 [639 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 30, 31, 32 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt