|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

Ble Medlem: 09 Mai 2004 Innlegg: 71 Bosted: Oslo
|
Kjæledyr
Er ikke kjæledyr bare toppen. Det er nesten terapi for sjelen. Jeg har vokst opp med hunder, men akkurat nå har jeg en kattunge. Utrolig kos !
Må si at hun er et skikkelig bøllefrø da. Elsker å forstyrre, særlig hvis jeg sitter foran dataen. Begynner å tygge på ledninger osv. helt til hun får oppmerksomhet. Litt søtt er det da *smiler*

|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:44 Sist endret av Gabi den Søn 16 Mai 2004, 06:04, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Ã…h!
Puuuuusen min er bare verdens nydeligste!!
Doffen rocker verden. Rett og slett.
Hvem trenger vel barn, når man kan ha en liten kattepusgutt?
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
minigrisen, bikkja, kattene, fiskene, salamanderene jeg slapp ut, øgla jeg skal få.
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Huhu.. Mamma avlivde de søøøøte pusene mine når jeg dro til Danmark. De var utekatter, og 6 år gamle, og slike puser kan man ikke flytte på..
Men hun sa det ikke til meg før etterpå. Dårlig gjort.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 11:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sånn overalt
|
hadde masse katter før.... masse katunger, men de er gitt bort nå... MIN katt er også død... kanskje ikek så rart, den var gammel, 18 år!!! jeg savner den. skal får meg egen katt når jeg flytter alene! nemlig! eller, ihvertfall et dyr! kjærledyr er terapi!
|
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 18:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg kan ikke ha kjærledyr.. Grunnet at det ikke er lov å holde dyr der jeg bor, og fordi jeg flytter så mye på meg. Også over landegrenser, og da blir det fort problematisk..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 19:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

|
Kattungen min går alltid å gjeiper, altså tunga henger ut akkurat som på en bikkje. Utrolig corny !
Det er vel ikke helt normalt kanskje....?
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 22:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
katten min kommer når jeg roper bimbo. eller lyktestolpe. eller hvasomhelst. er ikke god i hue, men vinner på utstillinger.
|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 10:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg har aldri hatt noen dyr hjemme jeg, har ønsket men fikk aldri lov...
Men har ridd hele livet og den første forponnien min *sukke*. Han er bare herlig, og min sel om jeg ikke eier hen..
|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 10:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
I kollektivet vårt bor det fem katter. Det er mora, Nyx, og de fire ungene hennes (Rød, Spraglete, Blå 2 og Satan - eller Satanella, alt ettersom). Nyx er veldig folkekjær, men ikke skarpeste kniven i skuffen. For tiden maser hun som besatt til alle døgnets tider.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg skal ha hund, neste sommer!
|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 19:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Jeg har 3 katter. Jeg var borte fra skolen i flere dager da den første katta mi døde. Flytter til notodden snart kanskje. Hvor jeg bor blir avgjørende om jeg skal ha katter eller ikke.
|
Skrevet: Lør 15 Mai 2004, 07:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Katter er kule.. Har en selv, alt han gjør er å sove og så spiser han litt nå og da.. Begynner å tro litt på at man ubevisst kjøper kjæledyr som ligner på deg selv..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Lør 15 Mai 2004, 12:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gabi
Varm i trøya

|
Nja, kanskje noen gjør det. Selv har jeg en skikkelig bamsekatt og jeg klarer ikke helt og se likheten mellom oss, hehe
Men det er kanskje noe i det du sier, det er mulig folk i mer eller mindre grad velger et dyr/rase som har noen av de samme trekkene rent personlighetsmessig. For noen handler det kanskje også om image.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 04:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Lurer på hva slags mennesker det er som kjøper neseaper jeg.. *humre*
Uff, så dårlig humor. Nå har jeg stått for tidlig opp.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 07:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
hva er neseaper? foresten så jeg på discovery at amerikanere hadde løver tigere og panthere i småå bur som kkjæledyr. hvem har vel ikek ønsket seg en panther, men et sted går grensen. dette var i boligområder og sånn. sykt.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 11:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
En neseape er en ape med en ganske så lang nese.. Prøvde å finne et bilde på google, men det heter tydeligvis ikke 'nosemonkey'..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 12:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
direkte oversettelser kan virke...men nosemonkey var drøyt å stoole på...hehe
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 12:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
men hva ellers? er ganske dårlig på faglige engelske dyrenavn.. og så neseape da..
|
- Tom Waits
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 15:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
pleier å funke å ta det latinske navnet og engelskgjøre det. men jeg er ikke så fantastisk i latin, da.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 16:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |