|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Mirim
Spitzy (!)

Ble Medlem: 22 Jan 2004 Innlegg: 201 Bosted: Loddefjord/Bergen
|
UFO
Det er sett ufoer i Mexico.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/12/398177.html?1084373256#1084373256
Personlig tro jeg at det finnes intelligent liv ute i verdens rommet.
Hva tror dere?
|
_________________ Kjærlighet Er Best På Pinne!
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Hvis målestokken for intelligent liv ute i verdensrommet er oss, menneskene, tror jeg utvilsomt at det finnes, ja. Noe annet hadde jo bare vært skikkelig trist. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg tror det, håper på det. Virker litt ensomt å sitte her nede og tro at alt er dødt der oppe.
Ikke ser jeg noen grunn til at vi skulle være de eneste levende vesnene i rommet heller.
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Trangsynt og naivt å tro vi er alene, mener jeg.. kornsirkler holder som bevis for min del..

|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 08:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Hehe, de beviser bare at det finnes kreative bønder som kjeder seg 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
QIQrrr skrev: | Hehe, de beviser bare at det finnes kreative bønder som kjeder seg  |
Ingen spor i det hele tatt, enorme kornsirkler, helt runde, symetriske ol. varierer. På en natt? Tror du noen mennesker kunne fått det til i mørke?
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
QIQrrr skrev: | Hehe, de beviser bare at det finnes kreative bønder som kjeder seg  |
Klin umulig. både bønder og vitenskapsmenn og studenter har prøvd å gjenskape mønster i løpet av en natt, men ingen kommer i nærheten av størrelsen og kompleksiteten i de virkelige..
husk at alle disse dukker opp over natten, det er ikke bønder som har brukt hele sesongen på det..
Forøvrig skal det jo også nevnes at biologien i kornet affektert av mønsteret endrer totalt biologi, uten at man finner spor av kjemikalier o.l...
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Pisspreik (beklager ordspråket, men det dere skriver er sprøyt!)...dette er bønders verk!
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
QIQrrr skrev: | Pisspreik (beklager ordspråket, men det dere skriver er sprøyt!)...dette er bønders verk! | Det du hever nå er faktisk mer pisspreik enn det jeg hevder..
Det finnes ingen beviser for at mennesker har gjort det, og ingen klarer å gjøre det når skeptikere overvåker. hvorfor ikke?
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
og QiQrrr, jeg skal si meg fullstendig enig med deg, den dagen du forklarer hvordan
denne
kunne dukke opp på en natt? den er 200 fot i diameter, og perfekt geometrisk til minste detalj. Det er ingen spor inn eller ut. ingen identifiserte flygende objekter var i området. biologien i kornet er endret.
ingen strå er knekt, alle er bøyd 90grader ved roten, og ligger sirkulært i system med hverandre.
Ingen kan forklare det. ingen kan bevise noen ting.
2 gamle engelskmenn prøvde å ta på seg æren, sa de hadde lagd det med trestokker og tau, men de ble kjapt avslørt, og ble bedt om å gjenskape en enkel sirkel. "nei, vi har lagt opp.." ikke for å hakke QiQQrrr, men her har du faktisk meget lite å komme med av holdbare påstander om bondespøker..
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:58 Sist endret av toth42 den Tor 13 Mai 2004, 10:01, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Kornsirkler er menneskeskapt!
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 09:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg har heller ikke helt tro på disse korn sirklene.. Hvorfor skulle innteligent liv lage mønster i korn? Og hvorfor besøker de stort sett bare USA?
Vil gjerne ha forklaring! 
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Sannepus, det er minimalt med sirkler i USA, 90% er i England, resten i asia og europa ellers.
du vil gjerne ha en forklaring: vel nettopp! det kan ikke forklares på basis av mennesker!
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:02 Sist endret av toth42 den Tor 13 Mai 2004, 10:05, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
QIQrrr skrev: | Kornsirkler er menneskeskapt! |
Det er ingen spor inn eller ut. ingen identifiserte flygende objekter var i området. biologien i kornet er endret.
ingen strå er knekt, alle er bøyd 90grader ved roten, og ligger sirkulært i system med hverandre.
Ingen kan forklare det. ingen kan bevise noen ting.
2 gamle engelskmenn prøvde å ta på seg æren, sa de hadde lagd det med trestokker og tau, men de ble kjapt avslørt, og ble bedt om å gjenskape en enkel sirkel. "nei, vi har lagt opp.." ikke for å hakke QiQQrrr, men her har du faktisk meget lite å komme med av holdbare påstander om bondespøker..
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
...mønstrene er uansett fine, men dette er skapt av mennesker...jeg har ikke den ringeste tvil i min sjel!
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Ok, jeg har vell sett for mye på amerikans tv. Men er det ikke litt rart at de skulle finne på å lage geometriske mønster i korn?? Og hvorfor konsentrerer de seg kun om noen geografiske punkter?
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Hehe, la konspiratørene teorisere 
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
QIQrrr skrev: | ...mønstrene er uansett fine, men dette er skapt av mennesker...jeg har ikke den ringeste tvil i min sjel! | javel, så tror du det. men forklar meg således; hvordan? på en natt? 200 fot? ingen vitner? perfekt geometri? Hvordan, min gode mann?
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
x-men.. de er i blandt oss.. *fnise*
Neida, skal ikke tulle.
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
0nskemestern skrev: | QIQrrr skrev: | ...mønstrene er uansett fine, men dette er skapt av mennesker...jeg har ikke den ringeste tvil i min sjel! | javel, så tror du det. men forklar meg således; hvordan? på en natt? 200 fot? ingen vitner? perfekt geometri? Hvordan, min gode mann? |
Ved hjelp av tau, en treplanke og sans for geometri min gode mann...så enkelt at selv en bonde kan utføre det, på en natt!
|
Skrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |