|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
ting jeg vil gjøre
Har intrykk av at jeg er nesten den eneste som
liker å gå på tur i fjellet lage bål, koke kaffi sommer som vinter.
liker kjøre å feriere på haukeli/hardanger, overnatte i bil/telt
liker å ta en båttur ta med mat, fiske
Dette liker jeg bedre enn å feste, men sosialt samvær på tur med familie og venner er koselig.
Er det noen av dere som har slik interesse?
Nå har det kanskje noe med alderen å gjøre, de jeg er samen med er 18-20. Er selv 20.
|
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 20:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Tenk. Det finnes flere. Det er vakkert ute i dag. Lummert, men vakkert. Jeg har gått rundt og nytt det i harmonisk ensomhet. De jeg henger med er stort sett 18 eller 15 (fordi jeg og lillebror er så gode venner).
Jeg er på få villmarksturer, men... Jeg er virkelig på færre fester. Mye færre. Jeg er ikke helt sikker på nøyaktig hvor få, men det går neppe over 4 i løpet av et år. Kanskje ikke mer enn 2. Det er klart: Å føre statistikk over så lang tid gir lite mening, da forholdene forandrer seg raskere enn antallet fester. Men hvis det er mange nok interesserte kan vi kanskje få opp turtallet -det ville glede meg.
|
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 20:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Jeg SKAL fly småfly snart...! Ikke ville...gjøre...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fideco
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 419 Bosted: Oslo
|
Jeg har vel vært på en eneste tur som kan minne om villmarkstur.. men det var langtfra villmark.. Skulle så gjerne vært på mange flere..
|
_________________ --
Ops
Skrevet: Tor 06 Mai 2004, 21:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg ganske enkelt elsker fjellturer.
Og å være på hytta om sommeren, roturer hele dagen, osv osv.
Trenger ikke så mye luksus, trenger ikke så mye action, folk hele tiden, årn og styr og fest osv osv. Er slikt jeg kan ta i passe doser når jeg ikke er på ferie, det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 00:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
en av mine favorittaktiviteter mai-august er å sitte ute rundt bål eller utepeis utover natta, med kaffe/øl og pølser på pinne. det er fint det. ellers hender det også vi tar en tur i skogen, kjører til valle og labber inn i skogen og overnatter, overnattingsturer på sjøen med reker, pils og bål...
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 07:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
Høres herlig ut. Jeg har aldri noe imot en skikkelig god villmarkstur, men må innrømme at d blir ikke akkurat mange av dem. Men med det strålende været vi har nå er det jo deilig å bare sitte ute og grille med en pils i handa. *drømme*
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 15:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Dette er hva jeg ser fram til med kjæreste. Burde vel ikke være redd for å spørre om ho syns det hadde vert ok. Gå i marka elns mener jeg.
|
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 16:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sånn overalt
|
liker å gå masse på fjellet om sommeren... det er så mye snø om vinteren... i sommer har jeg som prosjekt å komme meg opp på minst 5 fjelltopper. toppen er det beste med hele turen, da ser man så langt:) sove under åpen himmel på fjellet er også helt fenomenalt herlig, med bål, kaffe/kakao, marshmellows(eller noe sånt) å kanskje fersk fjellørret. herlig!!
|
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 20:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg liker å gå tur i skog og mark og fjell og sånn. Blir ikke så ofte som jeg ønsker, men det er der jeg føler meg virkelig vell i alle fall. Har da teltet masse og fisket og sånt jeg og. Det er egentlig veldig kos. Liker uansett ikke festing osv.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Fre 07 Mai 2004, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Var på fjelltur alene i Rondane i høst, siste helga de betjente hyttene var oppe. Innom fire topper på over 2000 meter på fire dager, og det var stort sett deilig vær. Hadde det helt strålende. Forrige sommer gikk jeg også Besseggen, en dag med varmt knallvær. Trivdes da og, ja 
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 00:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg vil også gå i fjellet! *miffe*
Tør liksom mikke gå alene, og det er skummelt å gå med TOTALT ukjente som man bare tilfeldigvis møter der. hmpfr
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 04:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Mareth skrev: | Jeg vil også gå i fjellet! *miffe*
Tør liksom mikke gå alene, og det er skummelt å gå med TOTALT ukjente som man bare tilfeldigvis møter der. hmpfr |
Jeg bare legger ivei, noe som er like greit - tror de færreste ville klart/likt å holde følge med meg på turen min forrige høst, for eksempel. Og det var deilig å bare vandre for meg selv... liker eget selskap fra tid til annen. Kun meg selv å stole på, komme meg fra den ene hytta til den neste. Ta alle avgjørelser selv 
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 16:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
kjempe deilig å gå alene ja. vandre helt i sine egne tanker... er det ddet som kalles sjelefred mon tro? men det er jo koslelig å gå med andre også, hvis de er omtrent like lite trent som degselv vell og merke...
|
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 17:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Jeg er IKKE veltrent. Heheh, men jeg har likevel en lei tendens til å presse meg til mine ytterste grenser. Ikke alltid like lurt men 
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 18:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
det kan være kjempe deilig å presse kroppen maksimalt av og til. rolige turer der du nyter naturen kan også være kjempe deilig. foretrekker en slags mellomting.
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 18:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
jeg er i tillegg utrolig glad i å ta bilder. Så en tur ut i skogen osv er den fullkomne naturopplevelse for min del
Jeg vil dra til etellerannet sted det finnes tiger og ta bilde av de!
Tigere er så ste!
*misynne jasmin i aladdin*
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 18:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

|
Jeg tok det ikke akkurat rolig på den turen min, nei. Toppturer med full oppakning er vel ikke noe man bør anbefale for folk som ikke er vant til å gå i fjellet. Kan fort bli med den ene turen, da.
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Kan ikke bære tungt jeg. heheh. Jeg vil gjøre noe som gjør at ryggen min blir bra og flink og sånt. Det vil jeg gjøre. Ellers så nøyer jeg meg jo gjerne med å ta bilder da. Tror jeg vil til fijii å ta bilder jeg 
|
Skrevet: Lør 08 Mai 2004, 23:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
???hva er mark (som i skog og mark?) ???
hüter liker og sitte høyt oppi ett tre og lese når sola går ned
hüter sov i skogen ifjor da ho skulle vært på skolen fordi ho ikke kunne være hjemme og ikke orket skolen. flere ganger.
hüter løper om kapp med hunden i skogen, på stier hvor det aldri går folk.
|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 19:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |