|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Pooooooooooost
Hvem har tatt posten?
|
Skrevet: Tor 14 Nov 2002, 23:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Re: Pooooooooooost
Kan vi få en forklaring på hva som skjedde med posten? Eller er det klasifisert dsgf-informasjon som ikke kan spres til medlemmene?
(Bakgrunnen i tekstfeltet passer forøvrig ikke med bredden på tekstfeltet, starter på nytt)
|
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 12:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Ka då posten? virke fint den :-(
Eller meine du posten som i postkontorene?
Vel er det sånn at posten bestemte seg for å legga ned mange av kontorene og la butikker ta over postgreiene.. dermed blei mange ansatte sparka 
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 13:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
Posten har ikke vært i orden, noe som kanskje bare må aksepteres som når andre ting ikke har vært i orden også.
- hva som er feil, vet ingen. Regner med at det kommer info til slutt, når backup blir evt funnet.
|
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 14:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Hvilke andre ting har ikke fungert? Alt annet på sidene her har vel fungert? (eller kanskje bare jeg som ikke benytter meg av de andre tingene som ikke fungerte). Men backup av ting hadde vært fint... bør ikke være spesielt vansklig å plassere en backup på annen server el. en gang om dagen/ i uka.
Uansett... bakgrunnen på 'skriv post' passer ikke med bredden på tekstfeltet i mozilla på linux hvert fall. Så fremt det ikke har blitt rettet etter at jeg postet før i dag. (Passet i mozilla på win nu...)
|
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 17:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KjempeAnonym
Gjest
|
Så hemmelighetsfull Spirre skal være da.
|
Skrevet: Tor 21 Nov 2002, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Sier litt om hvor lavt du synker da... eller hva? når du går inn og sjekker hva folk gjør....
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 00:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
'gosh'
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 10:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
wow-ow, jeg vet ikke hvem KjempeAnonym er, men vedkommende kan sannelig ikke sjekke noenting, og siden det er dette du mener Anonym har gjort så må jo vedkommende ha tilgang til boksen, ergo prøver du å anklage meg, this is getting old. Til din informasjon har jeg ikke shell på noen nextgentelboks, og det er strengt tatt ikke så vanskelig å fatte hvem det er når hosten din er uio.no på tråd 2 og de øvrige trådene dine stort sett består av sutring. Slutt å tro du er så forbasket viktig at noen faktisk ville fulgt med på hva du gjorde. Og før du sier det selv er det greit å nevne at, jo, det er flere enn meg på #galeforbundet. Go figure.
My five cents eller hva man skriver på forum
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 11:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
*le*
har jeg nevt navn? hihi... folk tror litt mye om seg selv...
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Quote:
"Sier litt om hvor lavt du synker da... eller hva? når du går inn og sjekker hva folk gjør...."
End quote.
Men da kan jo du være så snill å fortelle meg hva du mener med 'når du går inn og sjekker hva folk gjør...' da? For det frykelig begrenset hva dette kan innebære i og med at ingen kan gå inn å sjekke hva folk "gjør" bortsett fra fido og meg selv.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Enkelt å greit at personen har sjekket opp hvem 'meg' er, for så å poste dette på forumet... eller var det vanskelig å forstå?
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Nice try 
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Du gikk tom for argumenter tydligvis...
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

|
Hihi, du gir deg virkelig ikke. I've made my point, hvorfor skal jeg utbrodere det noe mer?
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fido
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
|
Er ikke så fryktelig lett å komme med motargumenter når du har absolutt nada å fare med.
At man har 'gått inn og sjekket hva du gjør' er ganske overdreven bruk av uttrykket, siste del av hostname står på innlegget ditt.
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
så jeg er den eneste som kan poste fra uio og powertech? ikke sist jeg sjekket... men kanskje bare jeg som ikke er helt oppdatert på kundelistne til powertech og brukerne på uio....
og har jeg nevnt navn? 'du' var henvist til KjempeAnonym, som var personen jeg svarte på innlegget til....
|
Skrevet: Fre 22 Nov 2002, 13:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Lurer fremdeles på hvorfor posten forsvant, og hvorfor det ikke fantes backup, mulig å få litt informasjon om hva som har skjedd?
|
Skrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mia
Gjest
|
jeg vil også kverulere.
spirre, ja, du er sannsynligvis den eneste fra uio som bruker post så aktivt til sannsynligvis å sende kjærlighetspost, så det er ikke så altfor vanskelig å gjette seg til at det er deg, når den standhaftige sutringa di kommer i tillegg. den vi allerede kjenner fra irc, og tidligere poster i forum, og dagbok. det er ikke så veldig vanskelig.
just my two cents ;>
|
Skrevet: Søn 24 Nov 2002, 01:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |