|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Røyk!
Røyker du?
Hvorfor begynte du?
Hvor mange om dagen?
Hvilket merke?
Har du sluttet?
Hvorfor?
Hvor lenge er det siden?
Begynte du aldri?
Hvorfor?
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:17 Sist endret av Tittan den Tir 04 Mai 2004, 09:22, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Jeg har røyket, men sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg måtte flytte på hybel for å gå på den skolen jeg ville... Det er nå snart tre år siden og jeg vil kalle meg viljesterk 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Re: Røyk!
Har du sluttet? Ja, jeg har sluttet.
Hvorfor? Fordi jeg fant ut at jeg stinket! Røyklukten sitter i huden, i klærne, i håret og over alt, og det lukter yuck! Dessuten er det dyrt og usunt...
Hvor lenge er det siden? 21. desember 2000 tok jeg min siste røyk etter å ha røkt 20 om dagen i de siste 6 årene.
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Røyker du? -- Jepp.
Hvorfor? -- Jeg er avhengig, og det er fordømt godt!
Hvorfor begynte du?(<-ta med denne, Tittan) -- Fordi det var tøft, tenker jeg..(var 12)
Hvor mange om dagen? -- 15-25, avhenger av ukedag og dagens gjøremål.
Hvilket merke? -- Camel. Kun Camel......og en god sigar iblandt.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Ja jeg røyker, og jeg begynte fordi det var "tøft" og fordi det ga meg en deilig rus. Nå er jeg vel oppe i et snitt mellom 20-25 om dagen. Merket er Marlboro Light. Jeg skulle ønske jeg greide å slutte...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| QIQrrr skrev: | | Merket er Marlboro Light. Jeg skulle ønske jeg greide å slutte... | pfft.. trenger ikke slutte du, du røyker jo fjelluft! 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Hadde du hørt røykhosten min i dag så hadde du blitt skremt!
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 09:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Ja, jeg røyker. Og som de fleste andre begynnte jeg fordi det var kult.. Skulle gjerne sluttet, for det er no svvineri! Men jeg liker å røyke!!
Hvor mye jeg røyker spørs på humøret, og går periodevis. Jeg har vært oppe i 20 om dagen, men nå skjer det bare til fest.. For tiden går det ca 5.
Huff og huff, jeg har snart røyket i 9 år!!! Men jeg kan fremdeles gå flere dager uten å røyke, hvis jeg ikke har lyst på. Så jeg tror jeg er mer psykisk avhengig en fysisk. (Men dette gjelder vell mest for de periodene jeg røyker lite..)
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Jeg røyker ikke fordi
- Det er dyrt
- Det lukter vondt
- Det er helseskadelig
- Jeg kan ikke se vitsen i det?
Jeg har fått god avsmak fordi kjæresten min røyker, det lukter vondt, og er kvalmende og jeg får hodepine av det.
Dessuten vil jeg ikke sette en liten pinne med noe inni over det meste i denne verden.
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg røyker og har gjort det siden jeg var 14. Begynte helt dønn mutters alene, har hatt et par opphold, men det siste sprakk da jeg bodde i Halden. Svinern var litt for nærme og røyken smakte SÅ godt sammen med RedBull Dessuten var det en måte å få roet ned nervene på og en måte å unngå uvennen min på. (uvennen er en ting, ikke et menneske)
Røyker Petterøes Original sigaretter, skjer innimellom at jeg røyker Eventyr, Rød og Teddy, men er vanerøyker på Petterøes. Den er GOD.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
| Ronja skrev: | Jeg røyker ikke fordi
- Det er dyrt
- Det lukter vondt
- Det er helseskadelig
- Jeg kan ikke se vitsen i det?
|
What she said.
Jeg har heller aldri røyket, ikke en gang prøvd. I motsetning til hva de hjernedøde "kule" klassekameratene mine innbilte seg, har jeg alltid visst at røyking er langt fra kult.
Og i tillegg til at det lukter vondt og setter stank i hud, hår og klær, har jeg i de siste fem årene blitt så følsom for det, at det rett og slett gir meg fysisk ubehag, som pusteproblemer, kvalme og svie i øynene. Huff. Fæle, ekle, kostbare greier.
Jeg kan ha mange preferanser ang. en evt. kjæreste jeg en gang skulle komme til å få, men det eneste kravet jeg aldri vil være fleksibel på, er at han ikke røyker.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
| Veronica skrev: | | Jeg kan ha mange preferanser ang. en evt. kjæreste jeg en gang skulle komme til å få, men det eneste kravet jeg aldri vil være fleksibel på, er at han ikke røyker. |
Jeg har faktisk avvist et par potensielle partnere fordi de ikke røyket siden jeg ikke orker mas om å slutte 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:54 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg sluttet å røyke for å kunne være sammen med Mariel
Life is so GOOD!
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Hadde jeg funnet en vidunderkur for røykekutt samt en kur mot hangover så hadde livet straks vært mye bedre 
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 10:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Det finnes faktisk piller mot røyking! Men de er på resept, så da må du overtale legen din til at det er den eneste måten du kan klare å slutte å røyke på..
Har en kamerat som sluttet på den måten. Han sa han rett og slett ikke hadde lyst på røyk når han tok de pillene!
Jeg derimot har det problemet at jeg liker å røyke. Jeg synes det er kos! Selv om jeg vet godt at alt dere ikke røykere sier er så sant, så sant..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 11:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg røyker aldri inne, bortsett fra der det er lov da seff. Men hjemme hos mamma og pappa og hos foreldra til typen osv røyker jeg ute. uansett hvor kaldt det måtte være.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 11:47 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

|
Jeg og må ut for å røyke. Det er jo ekkelt med røyklukt inne.. Det setter seg på alt! Derfor røyker jeg mindre om vinteren!
Heldigvis bor jeg ikke i Norge til vanlig, så jeg fortsatt kan gå på kafe å ta en røyk i ro og fred, selv etter 1. juni (eller når det nå var det blir ulovlig å røyke på uteplasser).
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 11:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg røyker ikke og har aldri prøvd.
Røykere lukter alltid vondt, og man blir ikke kvitt lukta med det første. Røykere smaker også ufattelig vondt når man kysser med en, det er seriøst noe jeg ikke vil gjøre igjen, EVER.
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
En annen god grunn er at jeg vet at det ville plagd flere av vennene mine rundt meg og det vil jeg ikke påføre dem.
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja

|
| spiralis skrev: | Jeg røyker ikke og har aldri prøvd.
Røykere lukter alltid vondt, og man blir ikke kvitt lukta med det første. Røykere smaker også ufattelig vondt når man kysser med en, det er seriøst noe jeg ikke vil gjøre igjen, EVER. |
Der sa du det! Men kjæresten min røyker, så jeg må jo leve med det..
|
Skrevet: Tir 04 Mai 2004, 12:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |