|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knuta
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Apr 2004 Innlegg: 60 Bosted: Trondheim
|
Nerdebowling i Trondheim
Fredag 16. april klokken 22:00 er det nerdebowling ved Centrum Bowling i Trondheim. Det arrangeres annenhver fredag (stort sett), og er ganske koselig og sånt. Trivelig om noen kommer innom. Førstemann får kos om han/hun vil ha ;-)
Man trenger ikke å kunne bowle (det kan ingen av oss andre heller), og det går faktisk helt greit om man ikke er nerd heller. Nerdehumor må man dog tåle ;-)
Mer info og annet tjafs: http://partyreg.net/bowling/
PS: Om du er skikkelig sugen på å treffe nerder kan nerdepizza på Peppes i Kjøpmannsgata anbefales. Det er de samme fredagene klokken 19, og mange går derfra til bowling etterpå. Mer info på http://www.pvv.org/nerds/.
--
Knuta, forhenværende uorganisert galning.
|
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 00:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Nerdepizza, som er en gammel og velprøvd tradisjon i trønderske nerdekretser, er absolutt å anbefale. Sukk! Nå fikk jeg lyst til å ta turen (synd jeg er blakk).
Advarsel: Hvis Cecilie Hveem er der, så ikke gi henne vann. Det gjør henne aggressiv. 
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tor 15 Apr 2004, 01:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knuta
Varm i trøya

|
Nerdebowling en gang til
Som nevnt i det første innlegget: Dette er noe som skjer annenhver uke.
Kom på fredag den 30. da vel! :-)
|
Skrevet: Fre 23 Apr 2004, 22:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Hva slags nerder er her snakk om?
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Lør 24 Apr 2004, 00:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knuta
Varm i trøya

|
Any kind :-)
Det er mest datanerder der, men det er ikke noe problem å bli med selv om man ikke er datanerd, altså. Det er selvsagt en fordel om man ikke går i frø om noen begynner å diskutere om folks poengsum er toerpotens eller primtall, men utover det er det nok ganske ufarlig. Det har vært med mange som ikke er nerder i det hele tatt, og de hadde det gøy de også :-)
Visste du forresten at det er fullt mulig å bomme på alle kjeglene selv om du spiller med gjerder? Om du sender kula av sted i rett vinkel vil den dunke tre ganger i hver side og lure seg mellom kjeglene og gjerdet ;-)
Sånn jevnt over tror jeg det er gøy for alle som ikke er overseriøse bowlingspillere, egentlig :-)
--
Knuta
|
Skrevet: Lør 24 Apr 2004, 00:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Tja, sammenliknet med Lastebil som har sendt kula i feil renne er det jo nesten en hverdagslig foreteelse
Undertegnede er en elendig bowler, og skal derfor tipse sine mer eller mindre like elendige venner om dette, så får vi se hva som skjer.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 24 Apr 2004, 10:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
knuta
Varm i trøya

|
Vi to som kom hadde det i alle fall gøy ;-)
|
Skrevet: Fre 30 Apr 2004, 23:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Uff - det kokte fullstendig bort i kålen. Det er bra hodet mitt sitter godt fast, hvis ikke ville jeg glemt det også.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 01 Mai 2004, 09:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |