DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Spørsmål til gutta boys...
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 8 [143 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
 SpørsmÃ¥l til gutta boys...

..... Hvor viktig er jentas kropp??

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 10:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Antar det er snakk om kjæresten.

Klart den er viktig, man må jo tenne seksuelt på dama, hvis ikke fungerer det jo ikke. Personlig foretrekker jeg ikke nødvendigvis de jentene som er syltynne i blader/magasiner. Akkurat hva som er drømme utseende tror jeg ikke det er mulig å svare på, mange muligheter som går.

Det viktigste er vel at kroppen har riktig proposjoner, syltynn jente med gigantiske silikonbryster er ikke spessielt pent. Det må passe.. Og et søtt/pent ansikt trengs.

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 10:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
ganske enig i det. Men når jeg ser meg om, jakter liksom tenker jeg jo på utseende som det viktige. Men når du blir gradvis kjent med noen så har det mindre å si. Fordi da ser du andre verdier en bare kåtheten. Eller en anen måte å være kåt på eller...
Jeg har aldri hatt dame, men jeg tror sex kan bli bedre om man frigir alle følelser, altså at du elsker personen og er kåt.

Men, jeg vet ikke, har 0 erfaring. Men det er ikke så søkt vel. Om utseende kanskje forsterker orgasmen så kan vel følelser og gjøre det?

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 12:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Kroppen er like viktig som alt det andre ved jenta. Som Spiralis sier - man er nødt til å kunne tenne seksuelt på jenta si. Hvis ikke kan man bare gi opp å skulle være noe mer enn venner. Så er det jo et helt annet spørsmål hva hver person synes er en skjønn kropp. Det kan nok være så mangt.

InnleggSkrevet: Man 12 Apr 2004, 22:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Personlig er det for meg flere år siden jeg fant de tynne jentene på H&M plakatene sexy.. Jeg finner nå 'naturlige', 'sunne' jenter mye mer tiltrekkende. akkurat hvordan kroppen er, er som nevnt ikke så nøye, men det er fint om den er proporsjonal. om ei jente på 160-165 veier 55, 60 eller 75 spiller liten rolle. dessuten synes jeg det er mye, mye bedre med litt ekstra enn litt for lite.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 08:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
170cm, 55kg. Jeg føler meg faktisk dissete Sad
Men jeg klarer aldri å se sånt på andre. Bryr meg lite i grunn.
Åssen rumper liker gutter egentlig? Det lurer jeg på!

InnleggSkrevet: Tir 13 Apr 2004, 13:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Rumpe? Jeg liker pupper jeg Twisted Evil

For å være litt mer seriøs *dra på seriøs-ansiktet*

Om ei jente er rimelig fornøyd med seg selv, så utstråler hun noe som jeg liker. Kall det selvtillit, sexx0rness, skjønnhet, eller noe helt annet, men det synes på henne. Me like!

Hvordan er min drømmejente? Two words: Kona mi! Hoppido

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 14:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
JeltZ
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004
jepp selvtilitt er viktigere enn dere tror jenter! og det synes..

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 15:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Tittan skrev:

hvordan ser kona di ut da?

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 15:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Niconogood
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 30 Mar 2004
Mareth skrev:
170cm, 55kg. Jeg føler meg faktisk dissete Sad
Men jeg klarer aldri å se sånt på andre. Bryr meg lite i grunn.
Åssen rumper liker gutter egentlig? Det lurer jeg på!

Dissete? det kommer helt an på...
Jeg kjenner jenter som er tynne som spikere og har spaghettiarmer, og alikevel er dissete. Grunnen er at de sitter på rumpen hele dagen og ser video, og "slanker" seg ved å spise ikke mer enn en grapefrukt om dagen. De trener ALDRI.. Dette gjør at de kan være syltynne, ha 0 rumpe og alikevel ha dissemage og dissearmer. Dette er noe av det kvalmeste jeg vet.

Vær så snill jenter ikke slank dere ved å spise mindre. Kompenser heller ved å trene mer.

Det beste som finnes er sporty, veltrente jenter med skikkelig feminine former...

De aller fleste gutter som ikke er helt indoktrinert av homofile moteskapere i Paris er enige om at feminine former er sexy (Det er innprentet i reptilhjernen vår). Det er en stor forskjell på å ha former og å være feit. Så lenge formene sitter på riktig plass er dette bare til det gode.

For å svare på spørsmålet ditt... Gutter (i fertil alder) liker jenterumper som gjerne kan være det mange jenter ville bedømme som ulekkert store, bare de er veltrente og gjerne litt struttende Cool

Personlig ville jeg ikke trivdes med en jente som hadde en mindre rumpe enn meg selv..

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 19:22
aniraC
Moderator
Moderator

jeg sliter sjæl med litt stor rompe Sad det kan nok skyldes i atte jeg ikke er så flink til å få rævva mi ut for å trene litt.. Men når jeg først får trent, trener jeg skikkelig.. 2-3 dager er jeg lei.. Jeg kan faktisk ikke si jeg har tenkt særlig på hva kjæresten min syntes om kroppen min egentlig.. Men jeg har lært meg atte jeg aldri skal si "bah..jeg føler meg så feit i dag".. I begynnelsen fikk jeg i svar "neida kjære, du er så flott så", som vi alle ønsker å høre, men nå svarer han ganske kaldt rett ut "kanskje vurdere å begynne å trene da?".. så jeg lurer på det.. kanskje jeg skal slutte å spise så mye godterier og heller ta meg en liten løpetur på åsen her.. yeah..

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 19:44
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

ingen grunn til å ikke gjøre det, untatt at det er kjedelig da, men.
nå må jeg trene snart. "forferdelig kjedelig"

InnleggSkrevet: Ons 14 Apr 2004, 20:55
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

aniraC skrev:
Tittan skrev:

Hun er litt under 1.60, koreansk, veltrent og MIN!! Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 08:02
maria
l33t
l33t

Re: Spørsmål til gutta boys...

aniraC skrev:

Ærlig svar på det spørsmålet får du ikke før du overhører gutter snakke sammen Razz

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 14:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Findus
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 11 Apr 2004
Kroppen er jo veldig viktig, klart.
Alt i alt så er det jo en helhet man er ute etter (tenker nå på permanente forhold)
Og når man møter folk for første gang har jo sjarme og det indre fint lite å si om man allered har tenkt at personen ikke er fin, og at man dermed ikke gidder å ta kontakt.
Når det gjelder nye folk man ikke har møtt vil jeg si sånn, tjaaaaaa, 75% (alt som har med utseende) 25% er utstråling.
Folk man kjenner fra før. 50%.

Det er uansett det helhetlige bildet som sier noe. Kropp, selvtillit, utstråling, hva man har i hodet.

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 16:17
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Tittan skrev:
aniraC skrev:
Tittan skrev:

er det slik asiatisk kung fu magi du ser i henne eller? Smile

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 17:04
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

maria skrev:
aniraC skrev:

Ærlig svar på det spørsmålet får du ikke før du overhører gutter snakke sammen Razz

Uenig, heller når du sitter med gutten uten andre gutter rundt. Tror mange gutter sier at modell-pene jenter er det som er best rundt andre gutter, mens de ikke nødvendigvis er helt enig...

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 18:01
aniraC
Moderator
Moderator

DEN er jeg enig i HÃ¥kon..

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 18:20
knuta
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Apr 2004

aniraC skrev:

Viktig for hva da?

Nå passer det bra å snakke litt om selunger. Selunger er sikkert de dyrene som verver flest dyrevernere i verden. De sitter der og ser melankolsk bort på oss, og vi kan nesten ikke la være å bli glade i dem. Ja, bare tenk deg en liten søt selunge nå. Knusedeilig, ja?

Og så snakker vi litt om butikker. Butikker må til. Du går rundt i butikken. Du er skikkelig, skikkelig sulten. Plutselig ser du masse saftig kjøtt. Oi oi, det skal bli saker å sette tennene i ja! Så kjøper du kanskje kjøttet for siste rest av studielånet, og gnager det i deg så fort du greier.

Nå har du nettopp spist masse kjøtt, og er ikke sulten på en god stund. Men selungen er fremdeles knusedeilig, ikke sant?

Så, omsider til poenget: Kropper får man lyst på. Ansikter blir man glad i. Så er jo spørsmålet hva man er ute etter. Personlig har jeg mest lyst på noen å bli glad i akkurat nå, men det er jo individuelt fra person til person.

Når jeg sier ansikt mener jeg forresten ikke bare huden på forsiden av hodet. Det som teller er hva man gjør med det. Jeg er veldig glad i smilende og glade ansikter, men litt ertete og lekne ansikter er også bra. Ja, egentlig er alle ansikter som signaliserer "jeg er selvsikker og i godt humør, og det synes jeg du skal være også" veldig veldig bra :-)

Og ikke glem: Det er utrolig hvor mye penere folk blir når man er skikkelig glad i dem ;-)

--
Knut Auvor

InnleggSkrevet: Tor 15 Apr 2004, 18:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

mattestykke skrev:
Tittan skrev:
aniraC skrev:
Tittan skrev:

er det slik asiatisk kung fu magi du ser i henne eller? Smile

[[Super-quoting Bwaha ]]

Nja, hun har sort belte i Taekwon-Do, så litt tkd-magi kanskje? Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 07:45
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 8 [143 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet