|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Hvilket tortur-redskap er du?
Victims are tied into you and stretched inch by agonizing inch, until they are either rent limb from limb or they confess. Or hey, maybe both. Not as bad as some people, someone tells you what you want to hear you'll feel better, What torture would you be?
|
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 13:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
You're a giant oven shaped like, suprise, a brazen bull. A fire is lit under your belly, and the person inside is roasted alive. You really blow your top when someone makes you mad, though that can take a bit of work on their part.
hmm, ser ikke på meg selv som et torturobjekt menner.. det er vel det her som passer best. Det som er utelatt er at straffen mot meg selv etter et utbrudd. det er/var den værste.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 14:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
Hung upside down, your victims are slowly sawn in half, starting at the part of their legs. Because of the concentration of blood rushing to their head, they are conscious until you get about to the mid-abdomen most of the time. Of course, there are other methods, such as sawing off each limb. Yeowch. You're a gradual-torture person, someone gets on your bad side, you make them sorry for it, one day at a time.
Minner om fight club. jeg er jacks tykktarm. får jeg kreft, dreper jeg jack.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 15:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
People are locked inside you and hung from a high place. A chain around their neck forces them to stand, and once they are dead from starvation or the elements, birds pick their bones clean. You're probably a fan of just ignoring the people who get on your nerves. Or at least, ignoring them to the best of your abilities.
(Jeg er bare for snill. )
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
The Cage Jeg synes det høres helt fortreffelig ut for enkelte politikere i Norge 
|
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
People were dropped into you, and basically deep-fried to a golden brown. It probably takes a little while for you to lose your temper, but when you do...
|
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
The cross:
People were hung in various positions from you, sometimes with weights, stretching and dislocating limbs. Sometimes they were left to starve or succumb to the elements. All in all, you're a pretty forgiving person, provided they don't -really- get you angry.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 19:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Witches were tied to you, and burned to a crisp. A classic, though not very nice. People probably tiptoe around you a little.
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Tir 30 Mar 2004, 21:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Hihi, *liste seg forbi Randar*
|
Skrevet: Ons 31 Mar 2004, 14:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
You're a giant oven shaped like, suprise, a brazen bull. A fire is lit under your belly, and the person inside is roasted alive. You really blow your top when someone makes you mad, though that can take a bit of work on their part.
Hmmm.. jaja, jeg kapsler inne alt sinne og frustrasjon og håper det går over av seg selv. Løpe, trene eller bake fungerer som utløp og jeg er stolt av meg selv når jeg klarer å la ting fare.. Men enkelte ganger trenger jeg virkelig at folk skjønner et "hold kjeft, vær så snill!". For da er det like før jeg synker ned i langvarig depresjon. Og hvis man fortsatt da terger eller sårer meg, kan jeg klikke i vinkel. Det har foreløpig bare skjedd en gang, og gjorde meg redd nok til at jeg fikk en ganske mye høyere terskel enn før..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Ons 31 Mar 2004, 19:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
| Mareth skrev: | | Hihi, *liste seg forbi Randar* |

|
_________________ Biiip!
Skrevet: Ons 31 Mar 2004, 23:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
A rake-like tool, you're used to rip the flesh off of living victims. Someone gets you angry, they -know- they're in trouble. If you're more of an argument than physical type, you'll still rip them a new one verbally. 
|
Skrevet: Tor 01 Apr 2004, 00:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
en syltetøyskje! ille...
ellers må jeg som diktator få lov å utnevne tittan til arbeidsløs bøddel(sier fra meg oppgaven) og underdimensjonert torturist...
|
Skrevet: Tor 01 Apr 2004, 10:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
The Rack
Victims are tied into you and stretched inch by agonizing inch, until they are either rent limb from limb or they confess. Or hey, maybe both. Not as bad as some people, someone tells you what you want to hear you'll feel better
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 01 Apr 2004, 12:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
| Eyden skrev: |
Hmmm.. jaja, jeg kapsler inne alt sinne og frustrasjon og håper det går over av seg selv. Løpe, trene eller bake fungerer som utløp og jeg er stolt av meg selv når jeg klarer å la ting fare.. Men enkelte ganger trenger jeg virkelig at folk skjønner et "hold kjeft, vær så snill!". For da er det like før jeg synker ned i langvarig depresjon. Og hvis man fortsatt da terger eller sårer meg, kan jeg klikke i vinkel. Det har foreløpig bare skjedd en gang, og gjorde meg redd nok til at jeg fikk en ganske mye høyere terskel enn før.. |
W00p, we're the same there mister ! 
|
Skrevet: Tor 01 Apr 2004, 17:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
| Mareth skrev: |
W00p, we're the same there mister !  |

|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Tor 01 Apr 2004, 19:20 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
| meine hüter skrev: | | ellers må jeg som diktator få lov å utnevne tittan til arbeidsløs bøddel(sier fra meg oppgaven) og underdimensjonert torturist... |
Arbeidsløs? *sutre* Jeg må vel være torturerer også da? Og ikke arbeidsløs der nei...
|
Skrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
vi kan drepe og torturere politikere og ting...det kan du gjøre!
|
Skrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
JAAAA!!! *glede seg* Kan vi begynne med han med de store fortennene og glatt-sleik?? Kalle, eller noe... 
|
Skrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:12 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

|
tenkte mer på sjefen over alle idiotene; buskemannen...og vår egene leder, presten sjøl...
|
Skrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |