DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Hvilket tortur-redskap er du?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 2 [36 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Av Innlegg
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
 Hvilket tortur-redskap er du?

Victims are tied into you and stretched inch by agonizing inch, until they are either rent limb from limb or they confess. Or hey, maybe both. Not as bad as some people, someone tells you what you want to hear you'll feel better, What torture would you be?

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 13:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003

You're a giant oven shaped like, suprise, a brazen bull. A fire is lit under your belly, and the person inside is roasted alive. You really blow your top when someone makes you mad, though that can take a bit of work on their part.
Rolling Eyes
hmm, ser ikke på meg selv som et torturobjekt menner.. det er vel det her som passer best. Det som er utelatt er at straffen mot meg selv etter et utbrudd. det er/var den værste.

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 14:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
rotta
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004

Hung upside down, your victims are slowly sawn in half, starting at the part of their legs. Because of the concentration of blood rushing to their head, they are conscious until you get about to the mid-abdomen most of the time. Of course, there are other methods, such as sawing off each limb. Yeowch. You're a gradual-torture person, someone gets on your bad side, you make them sorry for it, one day at a time.

Minner om fight club. jeg er jacks tykktarm. får jeg kreft, dreper jeg jack.

og du får en støvel
midt mellom øynene

smil
likevel

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 15:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003

People are locked inside you and hung from a high place. A chain around their neck forces them to stand, and once they are dead from starvation or the elements, birds pick their bones clean. You're probably a fan of just ignoring the people who get on your nerves. Or at least, ignoring them to the best of your abilities.

(Jeg er bare for snill. Rolling Eyes )

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

The Cage Very Happy Jeg synes det høres helt fortreffelig ut for enkelte politikere i Norge Twisted Evil

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003

People were dropped into you, and basically deep-fried to a golden brown. It probably takes a little while for you to lose your temper, but when you do...

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 18:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
The cross:

People were hung in various positions from you, sometimes with weights, stretching and dislocating limbs. Sometimes they were left to starve or succumb to the elements. All in all, you're a pretty forgiving person, provided they don't -really- get you angry.

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 19:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003

Witches were tied to you, and burned to a crisp. A classic, though not very nice. People probably tiptoe around you a little.

InnleggSkrevet: Tir 30 Mar 2004, 21:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Hihi, *liste seg forbi Randar*

InnleggSkrevet: Ons 31 Mar 2004, 14:20
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003

You're a giant oven shaped like, suprise, a brazen bull. A fire is lit under your belly, and the person inside is roasted alive. You really blow your top when someone makes you mad, though that can take a bit of work on their part.

Hmmm.. jaja, jeg kapsler inne alt sinne og frustrasjon og håper det går over av seg selv. Løpe, trene eller bake fungerer som utløp og jeg er stolt av meg selv når jeg klarer å la ting fare.. Men enkelte ganger trenger jeg virkelig at folk skjønner et "hold kjeft, vær så snill!". For da er det like før jeg synker ned i langvarig depresjon. Og hvis man fortsatt da terger eller sårer meg, kan jeg klikke i vinkel. Det har foreløpig bare skjedd en gang, og gjorde meg redd nok til at jeg fikk en ganske mye høyere terskel enn før..

InnleggSkrevet: Ons 31 Mar 2004, 19:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Mareth skrev:
Hihi, *liste seg forbi Randar*

Wink

InnleggSkrevet: Ons 31 Mar 2004, 23:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003

A rake-like tool, you're used to rip the flesh off of living victims. Someone gets you angry, they -know- they're in trouble. If you're more of an argument than physical type, you'll still rip them a new one verbally. Twisted Evil

InnleggSkrevet: Tor 01 Apr 2004, 00:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
en syltetøyskje! ille...

ellers må jeg som diktator få lov å utnevne tittan til arbeidsløs bøddel(sier fra meg oppgaven) og underdimensjonert torturist...

InnleggSkrevet: Tor 01 Apr 2004, 10:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
The Rack

Victims are tied into you and stretched inch by agonizing inch, until they are either rent limb from limb or they confess. Or hey, maybe both. Not as bad as some people, someone tells you what you want to hear you'll feel better

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tor 01 Apr 2004, 12:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Eyden skrev:

Hmmm.. jaja, jeg kapsler inne alt sinne og frustrasjon og håper det går over av seg selv. Løpe, trene eller bake fungerer som utløp og jeg er stolt av meg selv når jeg klarer å la ting fare.. Men enkelte ganger trenger jeg virkelig at folk skjønner et "hold kjeft, vær så snill!". For da er det like før jeg synker ned i langvarig depresjon. Og hvis man fortsatt da terger eller sårer meg, kan jeg klikke i vinkel. Det har foreløpig bare skjedd en gang, og gjorde meg redd nok til at jeg fikk en ganske mye høyere terskel enn før..

W00p, we're the same there mister ! Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Tor 01 Apr 2004, 17:24
Eyden
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003
Mareth skrev:

W00p, we're the same there mister ! Rolling Eyes

Wink

InnleggSkrevet: Tor 01 Apr 2004, 19:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

meine hüter skrev:
ellers må jeg som diktator få lov å utnevne tittan til arbeidsløs bøddel(sier fra meg oppgaven) og underdimensjonert torturist...

Arbeidsløs? *sutre* Jeg må vel være torturerer også da? Og ikke arbeidsløs der nei...

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:08
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

vi kan drepe og torturere politikere og ting...det kan du gjøre!

InnleggSkrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:11
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

JAAAA!!! *glede seg* Twisted Evil Kan vi begynne med han med de store fortennene og glatt-sleik?? Kalle, eller noe... Hoppido

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:12
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

tenkte mer på sjefen over alle idiotene; buskemannen...og vår egene leder, presten sjøl...

InnleggSkrevet: Fre 02 Apr 2004, 08:17
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 2 [36 Posts]   Gå til side: 1, 2 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet