|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Battlefield Vietnam
Nå har jeg spilt nesten 50 timer siden release og spillet lever ihvertfall opp til mine forventninger, men her trengs nok heavy patching for å fjerne irriterende bugs...terningkast 6 (når bugpatching er utført)...
Flere som har spilt?
-=§=- §@boteuR
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 13:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Ja, jeg har spilt det, en god del... Ikke merket noe til noen bugs, hvilke har du funnet? Eneste jeg har å klage på er at m60-en (maskingeværet us bruker) er for treffsikkert...
|
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 19:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Vel, det er bugs på flere brett (husker ikke navnene, men det er "by-brettene") som gjør muskontrollen av infanteriet særdeles vanskelig...(klientproblem)
Det er endel andre irriterende småting og generelt sett bærer spillet preg av å være beta...gleder meg imidlertid til dette er rettet opp.
Hvilke servere spiller du helst på og hvilket nick benytter du? Er du klan-medlem? Spilt mye 42?
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 19:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BlueNova
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 612 Bosted: altfor nær drammen
|
er generelt bare skuffa over bf:v.. litt morsomt på by missions men det er det. Ble kjedelig etter å ha spilt gjennom alle brettene noen ganger.
spiller heller 1942 med mods.
Jeg får håpe gutta gjør det bedre med BF2 som kommer snart(2005)
|
_________________ la mayyitan qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu qad yantahi
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 16:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Akkurat joina denne klanen: http://www.force10hq.com
Ikke noe pes, i tillegg kjører de stunt-sessions av og til...passer meg bra...sjekk sidene og join hvis du er hypp, de krever ikke så mye
-=§=- §@boteuR
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
BFV slår jo 42 langt ned i støvlene, ene og alene på helikopterflyvinga.
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 17:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
spiralis skrev: | BFV slår jo 42 langt ned i støvlene, ene og alene på helikopterflyvinga. |
noOb 
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 18:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shai_Tan
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 08 Apr 2003 Innlegg: 1671 Bosted: Drammen
|
*mumle noe uhørlig* og starte DoD igjen
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 19:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Fint med fornuftige svar, det å fly helikopter er sinsykt rått når man har lært seg. BF1942 er kjedlig i forhold.
|
Skrevet: Tir 11 Mai 2004, 19:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |