DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
DSGF i Trondheims borgertog
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Av Innlegg
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
 DSGF i Trondheims borgertog

Jeg satt halvfull og overtrøtt og så på borgertoget i dag (russ) og det slo meg at det er noe som mangler. Hva med å representere DSGF i borgertoget til neste år? Det ville så definitivt blitt gøy for oss som kan gå og en stooor mulighet til å verve nye medlemmer. Som ivrig "finne-på-foreninger-og-gå-under-i-borgertoget-galning" så er jeg ofte deltagende men foreningene er sjelden varende. Den største suksessen jeg har deltatt på var "Foreningen mot useriøse innslag i borgertoget" Vi fikk en økt opslutning på en rundt 800% under toget. (strtet med tre, endte opp med noen og tjue). Så jeg ønsker å oppfordre til mer kreativ utfolning i borgertoget! Hva mener almuen?

InnleggSkrevet: Fre 17 Mai 2002, 19:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
plysjhai
Gjest

Re: DSGF i Trondheims borgertog

Hvorfor kom man ikke på det før ? Jeg skulle mer enn gjerne vært med og gått for dsgf i borgertoget.. Hadde jo vært konge.. *smile*
Skal man kanskje huske på det til seinere år ? *nikke og være enig*

InnleggSkrevet: Fre 17 Mai 2002, 19:47
    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003

Trenger dere reklame til noe sånt så har jeg liggende et par tusen a5-lapper med påskrift: "www.dsgf.no" og "Tør du?" Si ifra så skal jeg prøve og få sendt samt hvor mange du vil ha.

InnleggSkrevet: Fre 17 Mai 2002, 22:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Problemet er jo bare at det fortsatt er 364 dager til neste tog, men da er det definitivt aktuelt! regner med at plysjhai minner meg på det om nesten et år og at vi får mekka en stilig banner til da. Smile

InnleggSkrevet: Lør 18 Mai 2002, 22:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Johanna
Gjest

Det er jammen festlig å gå i tog. Har selv gått under "sauenes venner" parole, med kristenfolket ufrivillig rett bak. Vi hadde bare fem under vår parole - men de har aldri vært helt gode verken før eller siden.

Odelsjente med stor kjærlighet for sauer som ligger i frysen.

InnleggSkrevet: Søn 19 Mai 2002, 22:18
    Til Toppen 
Jaqo
Gjest

Er SÅ med dønn på det jeg, Hanne!! Smile

InnleggSkrevet: Tir 21 Mai 2002, 14:09
    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

jeg og min kjære venn veronica, faranagil har da herved stiftet et togstyre og vi skal bedrive tiden frem til neste 17 mai med å brodere fane med gullbokstaver og rysjer og dusker som en skikkelig 17 mai fane. (kan kanskje bæres opp ned med bærepinnen rett opp i været) og vi har også bestemt at her under vår fane kan alle være seg selv, eller gjerne det de bestandig har ønsket å være. duskepike, drillpike (jeg har aldri holdt i en drillstav så det tror jeg er en bra oppgave for meg) fanebærere, musikanter! for all del. trekkspill, gitar, tuba sag, munnspill eller annet spennende.
vi satt også og angret litt over at denne ideen kom to uker for sent. hvor gøy det hadde vært å gitt ari og martha en rosa og en turkis dsgf t-skjorte! Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 22 Mai 2002, 21:54
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Dusking og dasking

Jepp!
Og jeg skal være duskepike!

Og hvis Märtha og Ari eller Håkon og Mette-Marit, eller statsministeren eller noen andre av selvutnevnt importanse skulle dukke opp, skal jeg prøve å daske vedkommende relativt lett med duskene mine.
Huzzah!

InnleggSkrevet: Lør 06 Jul 2002, 03:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [8 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet