|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
knuste ølflasker
her på sand virkar det som om det er ein uskreven regel at når du har drukket opp ei ølflaska, må du ta å knusa ho i mange små bitar midt på vegen. kvifor? har alle så utruleg mykje mot syklande avisbud? er detta bare eit fenomen her, eller må eg rekna med å hanskas med det i all evighet eller lignande? bah.
*irritert*
|
Skrevet: Tor 08 Feb 2001, 10:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zala
Gjest
|
Re: knuste ølflasker
JA!!! Ølflasker MÅ knuses! det er en naturlov! jeg kan ikke huske at jeg noen gang i det hele tatt har vurdert noe annet enn å knuse flaska! dette er ikke et fenomen og det er ikke bare der du bor dette altså skjer. det er ikke det at det er noen som er imot syklende avisbud, det er bare noe man MÅ gjøre. okay ?
|
Skrevet: Tor 08 Feb 2001, 18:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Filuri
Gjest
|
jaja.
synes det er teit, eg. greit nok å knusa flaskene, men ikkje på vegen. eg lovar på tru & æra at eg aldri har knust ei flaska på vegen, og heller aldri kjem til å gjera det. kjekkare å putta dei i blomstene. men ingen bør putta piffi i ølflaskå! detvitnar om oooond humor!
ja.
|
Skrevet: Fre 09 Feb 2001, 09:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mirta
Gjest
|
Ølflasker som er knust er søppel. Søppel skal ikkje ligge på vegen. Det berre er slik.
|
Skrevet: Fre 09 Feb 2001, 10:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tarjær Engvik
Gjest
|
ja dette er litt rart igrunn. Jeg bruker av og til å knuse men ikke alltid det spørs hvor full og hva humør osv...hvordan sola står på himmelen i Tibet har også en viss innvirkning. En gang husker jeg, da va jeg veldig full, hadde drukket så mange som 16 flasker med øl, og var på vei til ei strand hvor det var fest. Da jeg hadde drukket den 16. flaska, slengte jeg den mot en lyktestolpe, gjett om jeg traff, det spruta glassbita VEKKIMELLOM, steik da var jeg stolt. Men jeg tror det ligger noe i det der, at man har det med å treffe det man kaster mot, liksom jeg traff lyktestolpen den gangen, de fleste kaster den vel på veien, og de treffer veien så den knuser. I ren stolthet og for å vise at de er menn eller kvinns så kaster de ølflaska i veien for å vise at de klarer å treffe den. Har nok ikke hørt om noen som har bommet på veien noen gang, bortsett fra en kamerat av meg da som skulle kaste den i ei grøft, men neida, den gikk ikke i grøfta men ett helt annet sted, RETT I FRONTRUTA til onkelpoliti, da var det to kara som sprang fort med onkel og onkelonkel på slep. Men det gikk bra, ingen ble tatt....fjuh....dont tell anyone!
|
Skrevet: Fre 09 Feb 2001, 11:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mirta