Av
Gjest
Vårkåthet!! Jeg har lurt litt på hvor denne vårkåtheten kommer ifra....
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 09:19
Filuri
Gjest
Re: Vårkåthet!! Frå sola, så klart!
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 09:20
st|stakan
Gjest
Re: Vårkåthet!! fra sola...
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 09:21
Helvete
Gjest
Re: Vårkåthet!! Nei, det er det at folk omsider tar av seg de stygge boblejakkene og allværsjakkene sine, luene, skjerfet etc slik at man faktisk ser menneskene og ikke bare hører noe mumling langt innenfra, under klærne. Mennesker tenner på mennesker, ikke masse klær som skjuler menneskene. Solen er kanskje en viktig faktor her, i og med at den faktisk varmer opp jorden og får oss til å ta av oss klærne...
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 10:19
Vismut
Gjest
Re: Vårkåthet!! Takk Helvete... Fikke en ganske fornuftig forklaring der ja... hmmm... kanskje jeg skal begynne og sette opp varmen på rommet mitt og skaffe meg en skikkelig sterk spot-light... så be noen fine jenter hit... *plystre* *plystre*
Skrevet: Fre 12 Apr 2002, 12:41
Baj
Crash Test Dummy
Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
Re: Vårkåthet!! Hm, god idé
www.baj.no /
www.dsgf.no /
www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 13 Apr 2002, 08:47
Wildkata
Gjest
Re: Vårkåthet!! Så da er det varmen og mindre klær som gjør folk vårkåte... men hvorfor er vi ikke sommerkåte da ? da har jo dammene /og gutta mindre klær på seg....
Skrevet: Man 15 Apr 2002, 07:41
BagBiter
Veronica
Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
Re: Vårkåthet!! tja..jeg fikk nettopp kjæreste..veit ikke om det var vårkåtheten eller hva det var, men hu er digg:)
_________________Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 15 Apr 2002, 18:17
Helvete
Gjest
Re: Vårkåthet!! Vanens makt....utover sommeren venner man seg til at folk har lite klær på seg...Om våren tar plutselig veldig mange mennesker klærne av seg samtidig, dvs den dagen solen for alvor titter frem.
Skrevet: Tir 16 Apr 2002, 14:18
Jentepust
SteinHakkeToillat
Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
Re: Vårkåthet!! Man har liksom en viss dose kåthet hver dag, men opp igjennom høsten og vinteren har man samlet opp dritmasse som bare bugner ut med en gang man tar av seg klærne, og resulteter i den store vårkåtheten. Når man først har fått utløp for alt man har samlet opp, blir det jo bare litt hver dag igjen. ASkkurat som med returflaskene.
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Ons 17 Apr 2002, 13:53
Aurora
l33t
Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
Re: Vårkåthet!! Hmm.. jeg tror ikke dere vet helt hva vårkåtehet er.. det har ikke noe med å være kåt i den forstand dere tenker på å gjøre!! (rar setning men anyways..)
Jeg husker godt første gangen jeg hørte ordet vårkåt.. det var læreren min på barneskolen som spurte en i klassen om hun var vårkåt..
Å være vårkåt er å bli i godt humør og være yr og glad (eller noe sånt) fordi det er vår, vinteren er ferdig og det blir varmere...
tror det er noe sånt iallefall.. det har uansett INGENTING med å være kåt å gjøre!! så det så!!
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 16 Mai 2002, 17:46
David
Gjest
Solen og hormoner og sånn Hormonene som stimuleres av solen kommer fram og gjør deg kåt og sånne morsomme ting. Ikke minst kommer du ut og ser andre folk! =)
-David
Skrevet: Søn 11 Aug 2002, 03:22
Grebgas
Varm i trøya
Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
Marianne har rett Hun har rett... å være vårkåt, betyr faktisk å være kåt på våren.
Selv om det ofte er brukt i den sammenhengen dere puttet det i her....
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Ons 30 Okt 2002, 19:57
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Måned 3 Måneder 6 Måneder 1 År Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende