|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tarjær Engvik
Gjest
|
Latvia
Heisann, hva er det med latvia?
Jeg så en film som het, hva er det med gilbert grape, hva er det med latvia?
Jeg kjøpte meg ett pcblad, og der fulgte det med en cd med ett gratis leksikon med. Jeg la det inn i maskina, starta opp og søkte på latvia. Da fant jeg mye stasj, jeg leste det ikke, men derimot var det ett kart som falt meg i smak.
RYKIMA KENIKA JUSU SLAYKATHAY! Plato er ett latvisk ord blant mange. En kamerat av meg som er like oppslukt i latvia som meg, har lastet ned noen latviske black metal sanger. Det var interessant. VI har snakka om å reise til latvia for å se korsen folk lever der. Mora mi var i latvia med noe kurs hun drev på, på tur, og det va litt av ett styr. Der var lite dopapir, så igrunn det eneste jeg vet om latvia er att det er ett land med lite dopapir, det har vært innvadert av russland og der er en superhelt som heter Slay Kathay!
Dessuten, så fant jeg å denne kameraten ut at latvia driver å konspirerer i norge, de har byttet ut nesten alle busskur i ålesund med busskur i glass. Dette er nok ett ledd i invasjonsplanene de driver med.
Vel, formålet med latviaekspedisjonen er ihvertfall å finne ut hvordan landet ser ur, hvordan folk lever, faunaen, dyrelivet, hvordan latvisk vann smaker (har de olden på flaske i latvia? eller kanskje på boks?) det er mange spørsmål, og sikkert mange svar.
Om det er noen som synes dette høres spennende ut så er det bare spørre om du kanskje kan være med. Betingelsene må ihvertfall være at du har noe å bidra med, noe du kunne tenkte deg å forske litt på, f. eks. om man kan sove lenger i latvia enn i norge. Masse ting. det er bare å maile meg på: teke@mr.telia.no , besøk min hjemmeside på: http://galeforbundet.com/teke
have it schpaa in the gate on the corner! (and watch up for the brother Henning)
|
Skrevet: Ons 07 Feb 2001, 12:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Re: Latvia
Hmm.. hvis det er informasjon om Latvia du vil ha så kan nok jeg hjelpe deg uten at du trenger å dra dit.. hihi for meg har en latvisk venninne (som bor i Latvia) hun gikk på folkehøgskole med meg.. for å si det sånn.. latviere er kjempekoselige folk!! og de er egentlig akkurat som oss nordmenn.. bare at de kansje er litt fattigere.. olden har de nok ikke.. men de har vann på flakse.. Hvis du reiser til Latvia og møter på noen innpåslitne latviere.. så kan du bare si Ej dirst til dem.. da fjerner de seg nok.. hvis du ikke blir slått ned da.. det betyr Dra til Helvete eller noe sånt.. men blir sett på som ti ganger verre enn her i Norge.. jau.. hihi.. Jeg skal til Latvia når jeg får råd! JAU!
God Tur!!
Ps. den latviske sangen i grand prix kom på andre plass i fjor... den var kjempebra og venninnen min kjenner de som har sangen!! wheee.. broren hennes er tourmanageren deres.. )
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 07 Feb 2001, 14:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sexy
Gjest
|
Re: Latvia
Vi hadde en student fra Latvia i sommer, av hun lærte jeg mye!!
|
Skrevet: Tor 18 Okt 2001, 12:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|