DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Super Mario
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Av Innlegg
Teeco
Gjest

Super Mario

Igår spilte jeg for første gang på flere år Super Mario Bros på Nintendo (nei ikke nintendo 64 eller noe, men den første vanlige nintendo) og kom til å tenke på "Tenk å ha en slik jobb som Mario og Luigi."

Noen her som ville ha jobbet med å slosse mot sopper som er ute etter å ta deg??

InnleggSkrevet: Lør 03 Feb 2001, 13:05
    Til Toppen 
gale-marius
Gjest

Re: Super Mario

jeg synes sopper er sexy

InnleggSkrevet: Tir 06 Feb 2001, 02:01
    Til Toppen 
bjørn
Gjest

ja, hadde vert litt flott å hatt arbeide deres. sloss mot giftie sopp, og fått et x-tra liv hver gang jeg spiste en flein sopp. hadde vert konge det:-)

InnleggSkrevet: Ons 07 Feb 2001, 10:55
    Til Toppen 
magica
Gjest

så lenge jeg kan hoppe på dem og ikke spise dem er det greit for meg.. men er det ikke soppene du spiser og de andre rare dyreren du sloss mot?

InnleggSkrevet: Fre 16 Feb 2001, 18:19
    Til Toppen 
Eithor
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 10 Mar 2003

Når Mario og Luigi spiser alle de soppene, er det ikke rart de ser så mange rare dyr.

InnleggSkrevet: Lør 17 Feb 2001, 21:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
magica
Gjest

den var bra.. har ikke tenkt over det før... lurer på hva slags sopp det er.. jeg mener.. hvem begynner å vokse eller å skyte bare ved å spise sopp.. mystifistisk.. og disse stjernene som gjør de usynlige... jeg tror vi har blandet oss opp i et lite narko-mysterium..Eithor skrev:

InnleggSkrevet: Lør 17 Feb 2001, 23:56
    Til Toppen 
mauren
Gjest

kanskje vi endelig har bevist at tv-spill ikke er bra for barn (eller voksne)? Man tror jo at det er helt greit å spise rød fluesopp, og andre sopper man ikke helt hva er.. og mario/luigi er jo helt klare beviser på hva som skjer, i og med at de ser disse rare dyrene... feks disse skilpaddene (eller 'gurkene' som vi kaller dem her i bygda) som går fram og tilbake.. hvor dumme går det an å bli??nfram og tilbake.. og ingen av dem ser ut til å bli så veldig redde når det kommer en liten fjott i en rød eller grønn overall i full fart rett mot dem.. og dessuten er skilpadder sjelden røde.. gurker kan være røde, men ikke skilpadder.. derfor navnet..
og en liten ting til jeg ikke skjønner..
jeg har jo spilt mario en del ganger... jeg trodde kanskje han lærte etterhvert? han har jo ennå ikke skjønt at prinsessa ikke dukker opp før i 8. brett.. hvorfor går han ikke bare dit med en gang? bortkasta tid å bruke en time på 7 (eller 3 hvis man jukser..) brett når man likevel vet at det ikke blir noe dame før siste brett... merkelig skrue...
tror kanskje jeg ikke liker mario lenger.. selv om han er ganske søt.. på spillet vel og merke....

InnleggSkrevet: Man 19 Feb 2001, 19:15
    Til Toppen 
Steeley
Gjest

Vår alles super Mario er ikke den vi tror han er... En kam erat av meg fant for en stund siden ut at Mario var en skaphomse, og han kom med skremmende gode argumenter... Som, barten, den røde/rosa buksa, og for ikke å glemme "vennen/broren" hans, Luigi, det er kjæresten hans eller.no og en del andre heller gode argumenter.. så.. hva kan en stakkar si når Spilleet man har spilt siden man er liten er noe helt annet enn man tror?

Nei, mitt minne om Super Mario er ødelagt..Smile=

InnleggSkrevet: Tor 01 Mar 2001, 18:08
    Til Toppen 
dezibel
Gjest

i alle dager! mario er jo en knupp! han redder prinsessen gang etter gang, konsol etter konsol, og spill etter spill...han spiser sopp fordi det er sundt, og er hetrofil (bare se på fox-kids!)...dere bør i alle fall begrunne utsagnene deres før dere legger min barndoms store helt i grus.... *tørke en tåre*

InnleggSkrevet: Ons 14 Mar 2001, 01:17
    Til Toppen 
Grebgas
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003
homofil mario!?!

Han er da ikke homo, han KYSSER jo prinsessen! d0h.. Razz hihi... Er det noen som kan skaffe meg Nintendo-musikk på mp3, forresten? hihihihi

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2001, 18:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
MMmmia
Gjest

Re: homofil mario!?!

den ekte, første ordentlige nintendo med NULL 3d ting osv EIER:.det er den tøffeste syns jeg. mario går to veier, til høyre på skjermen og til venstre.. fram og tilbake.hihi.kult det.

InnleggSkrevet: Fre 12 Okt 2001, 21:27
    Til Toppen 
FEMTIS
Gjest

NEI, det fins bare i eventyr det!!

InnleggSkrevet: Ons 17 Okt 2001, 12:02
    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004
ja det hadde vert tøft og beine rundt i en flat verden og løpe unna små,brune ting med tenner som prøvde og spise deg mens du fikk en fluesopp så man vokste til dobbel størelse Very Happy DET hadde vert noe det

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Man 31 Mai 2004, 00:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
desmodus
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004
*Sukk* vi lever i en kjip verden for øyeblikket.....

InnleggSkrevet: Man 31 Mai 2004, 19:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
Nå er da Mario og Luigi strengt tatt rørleggere og det er ikke noe som jeg personlig ahr så ekstremt lyst til å bli. Men hoppe på onde sopper og sånn? -Jah!

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Man 14 Jun 2004, 23:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
rebecca
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
jeg syns det hadde vært fint dersom det bare var å spise blomster, så ble du rød og kunne skyte ildkuler Very Happy
dessuten er det ganske kult å springe i b-fart.
men jeg ville nok heller vært i super mario 3, der man kan fly bare man spiser blader og springer i b-fart.
jeg tror jeg skal drømme om det i natt.

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Toad_T skrev:
Nå er da Mario og Luigi strengt tatt rørleggere!

er det noen som ikke ser det...? det er jo derfor buksene er slik, ikke fordi han liker å skubbe dritt..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Ons 16 Jun 2004, 08:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [17 Posts]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet