|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Korktavla
Främling

Ble Medlem: 17 Jan 2004 Innlegg: 2
|
vi er så alt for snille!
vi gir dere det dere vil ha en gang... fordi dere spørr så pent... sånn jeg er såå snill.... men dere kan da jammen meg tenke litt på oss og hva vi liker noen ganger... ikke bare tenke på dere selv og være fornøyde om dere kommer.. jeg er såååå lei av gutter som bare tenker på seg selv!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg vil også NYTE sex!
|
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 01:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Det deiligste jeg kan tenke meg er å se en kvinne komme...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 01:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Just a wild stab in the dark, men - gutter er heller ikke tankelesere. Er det noe dere vil ha, så fortell oss det.
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 03:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Cafein skrev: | Just a wild stab in the dark, men - gutter er heller ikke tankelesere. Er det noe dere vil ha, så fortell oss det. |
...joda, kvinner har en tendens til å kommunisere telepatisk, men som sagt, ikke alle gutter (om noen) er tankelesere 
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 12:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ingenting er en større turn on enn at jenta nyter det minst like mye som en selv. Så sleng inn et hint eller to (merk: hintene bør være tydelige, da vi hankjønn ikke er gode hverken på tankelesing eller vage hint)underveis om hva dere vil, ta gjerne initiativ også, og... Og det kan nok bli en opplevelse for begge to 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 16:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
Cafein skrev: | Just a wild stab in the dark, men - gutter er heller ikke tankelesere. Er det noe dere vil ha, så fortell oss det. |
skal vi se,
jenter kan lese andre jenter ganske bra.
men jenter er ikke like gode på å lese gutter...
men selvfølgelig alle er vi forskjellige...ingen er like.
jeg har ihvertfall opplevd at jeg kan "føre en samtale" bare ved lyder og blikk. på denne personen kan jeg lett merke om det er noe som er galt. det er nødvendigvis ikke hint, men noen ting kan man se etter at man har hengt nok sammen.
oj, den posten her ga ikke helt mening..aaa, *trykke på ok*
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Søn 18 Jan 2004, 18:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
RoR
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Okt 2003 Innlegg: 178 Bosted: Trondheim
|
Synes det å si hva man vil istedet for å prøve å kommunisere ved tankeoverføring burde være en regel som gjelder flere plasser i livet enn sex. Mine telepatiske kanaler tar nemlig bare inn kinesisk gospel-radio. (Dette er temmelig irriterende iblant.)
|
_________________ Never me...
Skrevet: Søn 18 Jan 2004, 20:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Kinesisk gospelradio eller kvinner, hm jeg vet ikke hva som er enklest å forstå seg på...
|
Skrevet: Søn 18 Jan 2004, 22:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
jeg er vel litt for treig til å kommentere, men:
ta intiativ. Dette er til både gutter og jenter! har du lyst på, ta intiativ. vil du at h*n skal gjøre noe godt for deg, ta intiativ. si "det vil jeg ha". du blir jo ikke bitt uansett, liksom.
Fortenk, det er faktisk både jenter og gutter som ikke tenker over det. Og det er tilogmed gutter som ikke viser intiativ, som kanskje ikke tør, som kanskje ikke er åpen nok. og det er ikke gøy å ta intiativ hele tiden. føler seg jo nesten som en liten forbryter. mip.
oh well. gjør hva du vil, vær ydmyk, vær god, og se den andre nyte det like godt som du. det er bare helt herlig å se partneren nyte, og det gjør det ofte verdt det!!
|
Skrevet: Ons 04 Feb 2004, 09:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Crispa skrev: | jeg er vel litt for treig til å kommentere, men:
ta intiativ. Dette er til både gutter og jenter! har du lyst på, ta intiativ. vil du at h*n skal gjøre noe godt for deg, ta intiativ. si "det vil jeg ha". du blir jo ikke bitt uansett, liksom.
Fortenk, det er faktisk både jenter og gutter som ikke tenker over det. Og det er tilogmed gutter som ikke viser intiativ, som kanskje ikke tør, som kanskje ikke er åpen nok. og det er ikke gøy å ta intiativ hele tiden. føler seg jo nesten som en liten forbryter. mip.
oh well. gjør hva du vil, vær ydmyk, vær god, og se den andre nyte det like godt som du. det er bare helt herlig å se partneren nyte, og det gjør det ofte verdt det!! |
Du har skrevet akkurat det jeg tenkte å skrive! 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Man 09 Feb 2004, 18:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Ah, jeg har truffet en nydelig kvinne som jeg var hos i natt...og i dag blomstrer jeg 
|
Skrevet: Tor 12 Feb 2004, 12:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
Er det sånn blomst og bie-opplegg? Men trodde ikke blomsten blomstret.. Tror ikke jeg har fått med meg det her helt...
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Fre 13 Feb 2004, 15:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
Eh, skal vi se...det er en sånn greie som gjør at man føler seg særdeles vel etterpå... 
|
Skrevet: Fre 13 Feb 2004, 18:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crispa
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 661 Bosted: Levanger
|
en blomster blomstrer, jo. logisk nok.
|
Skrevet: Man 16 Feb 2004, 12:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
...også visner den og dør!
|
Skrevet: Man 16 Feb 2004, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
damdidam
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 256
|
hørtes veldig trist ut... Tror kanskje ikke blomsten og bien er noe for meg... Men nå skal vi "dyrke" bananfluer i biologien...
|
_________________ Livet er usikkert, spis desserten først!
Skrevet: Man 16 Feb 2004, 17:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

|
That's life...
|
Skrevet: Man 16 Feb 2004, 20:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |