|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ace_ventuora
Främling

Ble Medlem: 13 Jan 2004 Innlegg: 10 Bosted: toten
|
hva slags musikk er populert?
bare lurer på hva folket her mener...
|
Skrevet: Fre 16 Jan 2004, 21:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det ble nå til at jeg sa "annet", fordi det er så ymse i CDhylla mi som jeg er svært glad i...
Om det jeg liker er populært hos andre derimot... tja.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 00:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Med trykk på for tiden, blir det metal. 
|
Skrevet: Lør 17 Jan 2004, 09:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
tja, det kommer jo veldig ann på hvem du spør, men spør du meg velger jeg nok Rock/noe annet. Da cd hylla mi består av så mangt.
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Søn 18 Jan 2004, 11:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
for meg er det metal, god rock(gjerne 60-70talls), litt Leonard Cohen-stil, litt celtic circle-stil, og endel cafè del mar-stil..
egentlig kan jeg høre på all kvalitetsmusikk, bare ikke det derre forbanna masseproduserte søppelskrålet som pøses ut i dag(les: Britney-style, eminem-style(ikke rap generelt, kun søppelet uten innhold) og særlig gode låter som blir rippa inn i de værst tenkelige dunka-dunka rytmer, da tenker jeg som f.eks sammy&...(?) -heaven, hvor originalen med Adams bare er så utrolig mye bedre, dette er det verste jeg kan utsettes for! på toppen av det hele klarte dem å rippe Pink Floyd - wish you were here, er det mulig!??!! jeg blir steike forbanna på disse selskapa som har null respekt for kvalitets-lyd og artisters integritet! det er total vandalisme og vanhelligelse er hva det er! og det aller aller værste er jo at folk hører på og til og med kjøper skiten!! har folk null respekt??! man kan i det minste kunne spille et instrument og ha en stemme man ikke må trikse med før man går public og ødelegger gode musikeres navn og rykte..!)
det neste blir vel at man lager "DJ Jallamofokka -November Rain 2005techno super de luxe radio edit".. seriøst, ødelegger de denne sangen, går jeg personlig til plateselskapet og kastrerer det jeg ser.. noen med..?
(BTW, dersom du mot formodning skulle like dette søppelet, vennligst ikke svar på dette innlegget, gå heller å tygg på en gymsokk til du skjønner hvordan det egentlig henger sammen. du er nemlig hjernevasket).
just my tw.. five cents.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 19 Jan 2004, 00:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
für mich er det trance. Eks. Paul van Dyk, Rob Styles, Armin van Buuren, DJ Quicksilver osv.
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 19 Jan 2004, 11:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Mar 2004 Innlegg: 46
|
Hvis det er på verdensbasis (Europe og USA) så er det 100% rap.. Her i Norge, hvor Sondre Lerche og diverse andre homofile tullinger kan ligge på topplista, er det vel sånn tragisk, kjedelig rock, som man har hørt for 30-40 år siden allikavel =) Som var bra på den tiden, og som ikke kan blir gjort like bra nå =)
|
Skrevet: Man 01 Mar 2004, 16:15 Sist endret av Babypowder den Tir 02 Mar 2004, 10:29, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Hvis du har så mye imot Norge, kan du ikke bare ta turen og flytte? vi andre normenn kommer sikkert over det enorme savnet etter deg om noen år, så det går greit..
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 09:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PJ Harvey
Främling

Ble Medlem: 01 Mar 2004 Innlegg: 2
|
Det sier seg vel selv at PJ Harvey er best?
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 09:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Javel?
og dette hevder du till tross for at du har hørt både U2, Guns'n'Roses, Metallica, Simon&Garfunkel, Bob Dylan og Nightwish?
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:15 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

|
hva har å flytte fra Norge med dette å gjøre?
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Ikke konkret med dette tema, men du synes å ha en sterk trang til å uttrykke din misnøye med mitt fedreland i stort sett alle dine poster til nå.
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

|
Nei nei, helt feil... Jeg liker Norge, selv om jeg ikke vil studere å bo her =)
|
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 10:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Jeg må bare si at jeg misliker frasen "homofile tullinger."
Skjerpings!
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 11:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003 Innlegg: 1577 Bosted: Trondheim
|
Personangrep vil vi ha oss frabedt. Det gjelder forsåvidt både Babypowder og 0nskemesteren. Hvis dere skal krangle, så gjør det via DSGF-post.
-Moderator-Cafein
|
_________________ There is a heppy lend - furfur a-wa-a-a-a-ay...
Skrevet: Tir 02 Mar 2004, 17:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
| Babypowder skrev: | | Hvis det er på verdensbasis (Europe og USA) så er det 100% rap.. Her i Norge, hvor Sondre Lerche og diverse andre homofile tullinger kan ligge på topplista, er det vel sånn tragisk, kjedelig rock, som man har hørt for 30-40 år siden allikavel =) Som var bra på den tiden, og som ikke kan blir gjort like bra nå =) |
Topplister er bare svada ettersom folk som liker virkelig bra musikk driter i å ha noe med dem å gjøre. det er masse bra norsk musikk rundt om kring, og denne kjedelige rock-en din kan såvisst ikke bli gjort like bra nå, derfor hører folk som liker slikt på musikk som er tatt opp for lenge siden. de fleste bra, gamle band er løst opp uansett. og jeg har aldri hørt en hel sang med sondre lerche, men jeg tviler på at han er homo.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Søn 14 Mar 2004, 18:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
| Babypowder skrev: | | Hvis det er på verdensbasis (Europe og USA) så er det 100% rap.. |
100% rap? Syns det er litt å ta i..
Forresten, telles ikke Asia, Afrika, Oseania, Sør-og resten av NordAmerika og Antarktis som verdensbasis...? Europa og USA er den vestlige verden, og en svært liten del av kloden.. Sorry hvis jeg kverulerer veldig...
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Søn 14 Mar 2004, 21:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
| wertoi skrev: | | Sorry hvis jeg kverulerer veldig... |
SÃ¥ lenge det er saklig er det ikke annet en positivt!
|
Skrevet: Man 15 Mar 2004, 09:01 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Rock på topp, med Led Zeppelin som fremste eksponent.
Led Zeppelin er forresten fremst på veldig mye.
Ellers liker jeg metal og alt annet, med visse unntak
(Trance, techno og lignende, ikke noe for meg)
Rap kan medføre positive følelser et sted i sjela,
men stort sett er de for kjedelig.
|
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 12:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Liker musikk innen alle mulige sjangere. (foruten elctronica; trance, techno, dance, lignende.) Går vanligvis for noe rolig, men får stadig sansen for hardere musikk. Har også erfart at filmmusikk kan være utrolig bra (som 'El Tango de Roxanne)
*sette på*
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 13 Apr 2004, 19:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |