DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Onde skapninger
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 4 [72 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
 Onde skapninger

Jeg har gått mye rundt her i halden, og spesielt mye opp mot brekke sluser. Der har jeg hørt ender me en meget ond kvakking. jeg kom fram til at det eksisterte varender der oppe. Varender er da en slags kryssning mellom varulv og and. De har spikertenner og er virkelig SKUMLE. Dessuten har de rar pels, litt sånn fjæraktig. de har også vinger med klør på. Dere kan jo bare tenke dere. *grøsse*

Så det jeg lurte på var om det var noen flere som hadde rare, skumle krysninger mellom dyr?

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 12:59
Sist endret av Voon den Tor 23 Feb 2006, 01:07, endret 1 gang
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Kom forresten på skapningen "Dugle." En ekkel skapning oppstått etter en mislykket krysning av ugle og due. (Jeg synes ugler kan være litt skumle) Tenk deg da en skvikende dugle med en dyp kurrende undertone. Den kommer flygende mot en varand i mørket og swooshj! Vi har en krysning av Varand og Dugle. En Vardugland!! Ekkelt..!

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 13:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
BagBiter
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003
apekyr slenger seg i trærne med halen mens de rauter og spruter melk

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 13:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg glemmer desverre og skrive meg helt ferdig her.. For det som er saken med det hele er at denne varduglanden min.. Den har en tvilsom legning.. Den har nemlig paret seg med en hest. Altså har vi en hesteliknende skapning med et smånebbete hode, røde og gule øyne og spikertenner i kjeften (og noen forsmådde jeksler). Den har en bustete rar man med noe som ser ot som pelskledt fjærpryd i, og for ikke å glemme vingene! De er pelskledte med en flokete, pelsaktig hud som er dekket med tvilsomme fjør. Dere kan jo selv tenke dere hvordan halen ser ut...
OG for ikke å glemme bena. Et kapittel for seg selv. Lange klumpete ben (varduglanden paret seg med en shire-hest..)og høver med lange klør ytterst.
Det har en slags skvikende, rullende vrinsking som iser gjennom marg og ben på offeret sitt.

Desverre blei jo ikke legningen til denne skapningen noe bedre med tiden.. Dessuten var det et stor aber, eller problem med dette vesenet, det frøys lett og fikk lett skade i hud osv.
En fortvilet, kald og søvnløs natt, alene vandrende uten mål og mening i mørket kom det tilfeldigvis over en flokk med sauer.. Litt sånn nøden og full av ustyrlige drifter paret den seg med en.. ja.. sau. Litt skuffende kan man si, men resultatet blei ganske greit. iom at sauegenene var ganske svake var det bare pelsen som la merke til endringene. Så denne varduglandhesten fikk da litt mer krøllete og tykk pels på vinteren. Ordet sau blei desverre ikke inkludert i vesenets rasenavn, ettersom dette var et tildels svakt punkt i dets historie.

Likevel var huden et problem.. Den fikk lett skader og rifter.
Så nok en ensom natt, ikke så kald denne gangen, men like fullt søvnløs, dessuten også sviende pga sår på buken, kom varduglandhesten til en dyrepark. Driftene hadde fremdeles ikke stilnet og den følte et veldig behov der og da.. Et intetanende nesehorn blei offer for varduglandhestens drifter. Resultatet blei ganske spennende! På det nebbete hodet kom det til et horn, huden ble seig og tykk og i tillegg økte vesentes vekt betraktelig.. Hadde den nå utviklet seg til en slags altetende og alt legninget supervesen??

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 13:16
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Gode ideer til nattahistorier, dette Bwaha

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 13:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Nemlig Wink

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 13:32
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

En helt annen ting:

Det er også viktig og presisere at dette er en meget truet dyreart og
at det gjerne kan opprettes et fond, så folk kan støtte forskningen
rundt dette vidunderlige og mystiske dyret som ingen har noen bilder av.

Dette er virkelig et fabeldyr som lett danker ut alle de sløve og
kjedelige dyrene som Enhjørningen (unicorn) = hest med horn i trynet..

SÃ¥ hva sier dere..?
Et fond for å støtte forskningen rundt dette fantastiske fabeldyret??

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 14:34
Sist endret av Voon den Tor 23 Feb 2006, 01:08, endret 1 gang
Cafein
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 14 Apr 2003
En god, gammel kjenning her i Trøndelag er ulgen. Det er halvt fisk og halvt elg og legger egg i toppen av trær. I og med at verken fisk eller elg kan klatre, følger det naturlig at den har vinger. Den er svært sjeløyd, og har tre meter mellom øynene på diagonalen.

Ulgen som trussel kan ikke tas seriøst nok. Det er svært få som har truffet på ulgen som har overlevd møtet, og de som har det har hatt kroniske smerter i mellomgulvet for resten av livet. Den er nemlig så rar at alle som ser den, ler seg ihjel.

Det er 6-7 egg i et kull. Når eggene klekkes ut, ser søsknene hverandre og begynner å le seg ihjel. Den dummeste ungen vil ikke skjønne med en gang hva som er så morsomt, og overlever dermed. Dette viser at ulgbestanden blir dummere og dummere, og at den som ler sist, ler best.

En annen gammel kjenning er dypvannsreven. Det er ingen som har sett den eller riktig vet hva den gjør, men det kan umulig være noe bra!

InnleggSkrevet: Fre 16 Jan 2004, 17:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Den store, gule steinspiseren er kanskje ingen krysning - eller kanskje den er det, noen som har forslag på krysning mellom hva? - men uansett, skummel er den. Når du minst aner det, eller gjerne på grillfest en sen sensommerkveld etter inntak av mye mat og drikke, dukker den opp i samtalene. Etter det tenker man godt etter hvor man setter sine bare føtter på bakken.

InnleggSkrevet: Lør 17 Jan 2004, 00:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Cafein skrev:
. Når eggene klekkes ut, ser søsknene hverandre og begynner å le seg ihjel. Den dummeste ungen vil ikke skjønne med en gang hva som er så morsomt, og overlever dermed. Dette viser at ulgbestanden blir dummere og dummere, og at den som ler sist, ler best.

En annen gammel kjenning er dypvannsreven. Det er ingen som har sett den eller riktig vet hva den gjør, men det kan umulig være noe bra!

Jaggu sa jeg det ikke :p *le seg skakk*

Og til Glahns innlegg: jeg skal tenke på hva som kan være krysning der :p
Har et par teorier som vil være klare for lufting etterhvert Wink

InnleggSkrevet: Lør 17 Jan 2004, 01:23
Cafein

En annen suspekt skapning er flyttspetten. Det er en føggel som har som sitt mål i livet å flytte ting til andre steder. Dette er den veldig god til, og den er så rask at det er uråd å se den. Flyttspetten er grunnen til at du har en tendens til å miste ting i skauen.

InnleggSkrevet: Lør 17 Jan 2004, 03:19
Cafein

Og når man først snakker om onde skapninger: Tør jeg anbefale Dagens demon? Wink

InnleggSkrevet: Lør 17 Jan 2004, 03:20
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

*roflmao*
Da veit jeg i alle fall hvem sitt verk alle de mislykkede makaronikokeforsøkene mine er!

InnleggSkrevet: Lør 17 Jan 2004, 14:22
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
En av de heller mer komiske forsøkene på å skape et monster var et kryssningsforsøk mellom en coocker spaniel og en sjiraff. En såkalt cospraff. For å si det på den måten; den tryna en god del...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 21 Jan 2004, 12:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
damdidam
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 15 Mar 2003
ellediller og krokofanter er krysninger som jeg ikke bekymrer meg så mye over. Siden krokodiller spiser elefanter tror jeg de snart dør ut... Men greven! den er skummel den... Det er en grevling/rev krysning. Den er like nysgjerrig som reven, biter til det knaser i benet ditt, som grevlingen, er bare oppe i rushtiden, og spiser ofte kjeledyr... Dessuten har den en lang nese som den stikker oppi alt den ikke har noe med...

InnleggSkrevet: Ons 21 Jan 2004, 12:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

hmm, det må jeg si, litt skummelt. *skule litt på greven* tar du pusen min er du ferdig! Jeg lover ass! på faen!

InnleggSkrevet: Tor 22 Jan 2004, 12:09
Doggy
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Feb 2004
Vett om to skremmane skapninger på Hundvåg, eg vett verken ka det e krysning av eller kor de kom fra, men skummle e de! Den eine kalles ein "Ingerberit" og den andre ein "Kjelldavid"! Treffe du på ein av disse så spring, ein "Ingerberit" prøve å trille over deg, mens ein "Kjelldavid" kidnappe deg og tar deg med te et klasserom og lere deg matte, å fortelle ELENDIGE vitser, te du krepere!

[size=9]ADVARSEL! NÆRM DEG IKKJE DISSE SKAPNINGENE UTEN PROFFESJONELLE FAGFOLK TE STEDE![/size]

InnleggSkrevet: Søn 22 Feb 2004, 04:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Hab
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Des 2003
De skumleste skapningene jeg kan tenke meg er Kurt Nilsen, Heidi Hauge, Sputnik, Cowboy Laila og Sven O...

InnleggSkrevet: Man 23 Feb 2004, 19:34
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Teletubbies...ingen ting er skumlere...

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Tir 24 Feb 2004, 09:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Hab
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Des 2003
Teletubbies er kule da!

InnleggSkrevet: Tir 24 Feb 2004, 11:56
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 4 [72 Posts]   Gå til side: 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til: