SayIt
Supersøt
Ble Medlem: 19 Aug 2003 Innlegg: 75
|
Utrolig!
Artikkelen er skrevet av Christian Mathistad
Beyond Good And Evil
2003s beste spill!
Utrolig! Ekstremt! WOW! *host*...
Da jeg begynte på dette spillet tenkte jeg: "hmm, hva er dette? en søt heltinne? en historie? HVA? humor? ENDELIG!"
Det som er rart, er at jeg har spilt igjennom spillet 3 ganger og ennå ikke klart å få tak i alt (du får tilgang til ett minispill hvis du finner alt)! Ikke mange spill har klart å få meg til å spille det flere ganger! Forige spill som klarte det var Final Fantasy X (GO YUNA!).
Beyond Good And Evil er ett vakkert spill, pene bakgrunner, veldig god historie, veldig søt heltinne, utrolig god humor og noen sidekicks med, vel, noe skrudd humor...
Dette spillet kan du gi til minstemann (evt minstejenta) (hvis han/hun er over 8-9 år) uten å måtte tenke på at barnet kommer til å bli en gal øksemorder når han/hun blir voksen, for dette spillet er (nesten) blottet for blod, og det man sloss i dette spillet går utover slemme, slemme, slemme Domz, som faktisk fortjener det, og det er faktisk en liten sjangse for ungen kommer til å lære noe...
Spillet kan være noe vanskelig til tider, og det er en bug sånn ca midt i spillet som nesten ødela spillet... (Takk Lexidh for at jeg fikk lov til å laste ned patchen hos deg).
Grafikk:
Nydelig, tom. på den sugende pc'n min (alle settingstingene var satt til Low hos meg)...
Grafikken kunne vært banebrytende, men spill som LOTR: ROTK ødelegger for spillet.
Lyd:
God, men til tider repeterende og kjedelig.
Historie:
Herregud! Dette er det som gjør spillet så utrolig bra! Dette er en spennende og pirrende historie som passer til alle mennesker (og dyr) som liker gode spill!
Overall:
Utrolig bra! Og det oser oppfølger av slutten! Dette liker man!
Terningkast:
7!
|