DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Utur Svint på Skrekksted Skole
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 1 av 1 [1 Post]  
Av Innlegg
Cista
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Mar 2003
 Utur Svint pÃ¥ Skrekksted Skole

okei, dette er en etterspørsel.

Hva jeg ønsker meg: Navnet på forfatteren som skrev boken om Utur Svint, med det formål å få tak i boken på engelsk og lese den igjen, sånn, liksom, just for old time's sake.

Noen av dere som kan hjelpe meg?

Boken handlet altså om Utur Svint som utrustet med hostesaft blir sendt avgårde til Skrekksted Skole og blir kjent med blant annet Onsdag (også kjent som Torsdag, Fredag etc), Bobla og et Bokspøkelse. I skolens lærerstab finnes en historielærer som sovner av seg selv og en krakilsk mattelærer som skriver endeløse matematikkoppgaver rundt på alle veggene i klasserommet, og en svært nervøs vaktmester som til slutt lager et glassbur med hjul på til seg selv. Skolen er svært stor og full av rom ingen i det hele tatt vet om, og det er en vanlig avstraffelsesmetode å sette blystøvler på elevene og be dem gå et visst antall lengder i gangen. Rektoren har spredt rykter om at det finnes en sjøorm, hvilket er det som får elevene til å bruke mye tid på å pønske ut kreative måter å flykte fra skolen på (og skolen ligger på en øy, duh.)

Høres dette kjent ut? Hjelp meg?

InnleggSkrevet: Tir 18 Nov 2003, 17:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 1 av 1 [1 Post]  
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Fra Penn og Pensel
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet