|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
stjernesludd
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 22 Mar 2003 Innlegg: 546 Bosted: Narnia
|
Dragen som forsvant
Eg lå i hulå mi, med kalde bein. Det virka ikkje som om eg ville få slakta no mer troll i kveld, så eg satsa på å sovna tidlig. Eg hørte på knitringen til bålet, og drømte meg vekk. Så kjente eg at beinå mine va varme. I det eg forsto ka som hadde skjedd, va det for seint. Dragen min hadde vært innom, og varma meg med fløyelsmjuke flammar, men eg rakk bare å se et glimt av halen før den o forsvant.
Dragen som eg såg fram t å "snakka" med, i stedet for kommunikasjon øve et intrikat meldingssystem, va vekke. Eg la meg til å sova igjen, litt tyngre til sinns enn for noen øyeblikk siden.
|
Skrevet: Man 20 Okt 2003, 22:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Re: Dragen som forsvant
Jeg hadde en dårlig dag, og det virket ikke som det skulle komme noen morsomme eventyrere som skulle befri befri prinsessa eller stjele skatten min, det er alltid så gøøy. Og trollfortene hadde jeg svidd til grunnen uka før. Dvs, ingen underholdning. Så jeg bestemte meg for å se om det var noen skapninger der ute i isødet som kunne få meg til å se litt varmere på verden igjen. Derfor ble jeg veldig glad da jeg så min kjære trollmanns umisskjennelige fotspor i den kalde snøen. Jeg fulgte dem til inngangen av hula hans, men huleinngangen var for liten til at jeg kunne komme meg inn. Siden jeg ikke trodde at trollmannen ville bli så veldig glad hvis jeg hadde ødelagt den fine huleinngangen hans, prøvde jeg i stedet forsiktig å båse litt ild inn i hula, og se om han svarte fyrverkerier eller en annen spennende form for magi.. Men det kom ikke noe svar, så jeg antok at trollmannen sov allerede.. Man trenger sikkert mye søvn når man sysler med magiske studier hele dagen. De har så rare døgnrytmer, disse menneskene, det er umulig å forutse når de er våkne. På denne tiden begynte det å bli mørkt ute, så jeg fløy opp for å leke med nordlyset i stedet. Nå som jeg vet hvor trollmannen min bor, kan jeg jo komme tilbake en annen gang. 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tir 21 Okt 2003, 08:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Dragen
Spitzy (!)

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 104 Bosted: Lillehammer
|
hmm...
|
_________________ Riddles in the dark
Skrevet: Fre 31 Okt 2003, 09:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|