|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Fortell om den gangen ...
Fortell om den gangen du var helt inne i skogen vet du.. du husker..den ene gangen..?
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Ons 23 Jan 2002, 12:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
i skogen?
jeg har da vært langt inni skogen mange ganger.. hvilken gang mener du?
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 23 Jan 2002, 16:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
Re: i skogen?
Sist onsdag
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Fre 25 Jan 2002, 09:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Strider
Gjest
|
Ah! DEN gangen.. hoho.. det vil du ikke vite.. 
|
Skrevet: Fre 25 Jan 2002, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Gjest
|
Ã…ja..... *mimre*
*sukk* =)
|
Skrevet: Man 28 Jan 2002, 17:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Grebgas
Varm i trøya

Ble Medlem: 15 Mar 2003 Innlegg: 81 Bosted: Tromsø
|
Mrrrrrr..... *male* Det var dager, det!
|
_________________ "There's a crack in everything, that's how the light gets in." ~Cohen
Skrevet: Man 25 Feb 2002, 12:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Johanna
Gjest
|
Det var en gang... dypt inne i skogen.. Mørkoppgangen hadde nettopp fortonet seg for meg som en velsignelse.. Jeg følte meg både bitter å innesluttet, til tross for det vakre mørket som steg i øst..
Det var ENSOMMHETEN som stod å lurte bak en tykk trestamme av mahogny. Det er som alle vet, ikke så enket å se ENSOMHETEN midt i hvitøyet, spesielt ikke når mørket har gjort sitt for å minske synsnervens evne til å observere noe mer enn tuppen på luggen.
Det brakk i en kvist, og jeg kvapp til og begynnte å få et vanvittig svette- og kløanfall.. ENSOMHETEN spratt fram fra treet, og ga meg en blåveis, til tross for at det var midt på vinteren.
Det var jo litt rørende... i hvertfall inni hodet mitt. Og jeg lå å gråt for meg selv, helt til neste morgen, da mørket sank under horisonten og ble erstattet av en stor ufo. Solen.
Da så jeg til min store forskrekkelse at ENSOMHETEN egentlig hadde vært en tidligere aggressiv hare, som ved et uhell hadde kommet til å hekte seg fast med ørene i en liten grein. I et hopp hadde den truffet denne grenen. Den henger der ennå.
Hilsen Johanna
|
Skrevet: Søn 19 Mai 2002, 22:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Helvete
Gjest
|
ensomheten
Det er fint å sitte inne i skogen og kjenne på ensomheten, uten at noen behøver å se deg. Uten at andre inntrykk forstyrrer og skaper uorden i tankene og følelsene. Det er da man ser ting klarere, det er da man ser det vakre i selv ensomheten. Vi må tillate oss å sette oss inn i skogen og kjenne på ensomheten fra tid til annen.
Noen dager føler man at ingen forstår en. at man er helt alene i verden, og det eneste man har, er ens egne, tanker og følelser som til tider kan være forvirrende. Det er viktig å lukke seg inne i sin egen skog fra tid til annen. Se på trærne, gresset, fuglene, himmelen....
Likevel er det viktig å komme ut av skogen igjen. Det er da man oppdager at alt ikke er så ille som det syntes da man satt for seg selv i skogen. Plutselig ser man ting klarere og man kan på ny møte hverdagen. Da vet man hvordan det er utenfor, langt inne i skogen, i ensomheten.
Tror jeg skal ta meg en tur inn i skogen og kjenne på ensomheten nå. Føler meg diffus og rar idag, føler at ingen forstår meg, at jeg er helt alene i en stor og fremmed verden, ensom og uelsket, uten håp og uten mening. Skogen er løsningen.Der blir til slutt problemene borte i lyngen..
|
Skrevet: Søn 26 Mai 2002, 18:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |